• Авторизация


Пролэтарі усіх країн яднайцэся 23-10-2008 22:16 к комментариям - к полной версии - понравилось!
ukrnationalism.org.ua/publi...ns/?n=1392

"В Україні ніхто не проводив декомунізації, тому Україна стоїть на порозі рекомунізації, рекомунізації навіть не з ідейним демагогічним камуфляжем, а у мафіозному виконанні… Рекомунізація України - це не панування національного комунізму (соціалізму), а панування російського комунізму з поступовим відновленням усіх типових явищ імперії", - пророчо перестерігав ще в 1994 році професор Ярослав Дашкевич.

Вже майже двадцять років в нас перманентно говорять про потребу заборони комуністичної партії та доцільність суду над комуністичною практикою та теорією. Регулярно проводяться різноманітні конференції, "круглі столи", публікуються відповідні звернення і заяви, останнім часом видаються навіть деякі Укази і Розпорядження, спрямовані на усунення топоніміки комуністичного режиму, проте суттєвих зрушень ще немає. Чому так сталося і в чому ж глибинна небезпека комуністичної спадщини для українців як нації і України як держави?

Відповівши на це запитання, ми не лише зрозуміємо причини сучасного стану нашого суспільства, але й зможемо усвідомити та здійснити шляхи виходу з затяжної кризи.

Комунізм був штучно накинутий Україні силою чужих штиків та засобами масового терору, оскільки, за влучним висловом Степана Бандери, він "цілком чужий духові української нації". Комунізм має конкретне джерело і конкретне походження, тому марно надіятись, що він "зникне як роса на сонці", без організованих зусиль влади та українського суспільства. Про глибинне власне російське коріння більшовизму писали видатні дослідники та знавці цього "явища": Євген Маланюк, Дмитро Донцов, Микола Бердяєв, Юрій Бойко, Степан Ленкавський та інші, тому детально зупинятися на цьому не будемо.

"Таж "комуністична спадщина" - це і заводи, фабрики, інститути…", - єхидно закинуть "ностальгуючі". Зовсім ні! Цю спадщину залишили нам трудові руки та світлі голови наших таки предків - українців, які сьогодні стали добривом для рідної землі, або нидіють на злиденну пенсію, на відміну від жируючих "особливих", "персональних пенсіонерів".

Скажений вереск підняли комуністичні апологети з приводу демонтажу пам’ятних знаків лідерам комуністичної системи. "Ні! Війні з пам’ятниками!", "Це наша історія!", волають вони, підшукуючи сумнівні "аргументи". "Поступать, на наш взгляд, таким варварским образом может, нецивилизованный человек, но не руководитель государства, стремящийся идти в культурную Европу. Ведь там до сих пор стоят разные памятники, в том числе и фашистам - Муссолини (в Италии), Франко (в Испании)" ("Киевский вестник" № 89).

Незручно навіть коментувати подібні "аргументи". Не знаю, чи стоять в культурній Європі пам’ятники фашистам, з якими автори цитованого тексту мимовільно порівнюють Лєніна, але видається, що ні Муссоліні не йшов завойовуювати Італію, ні Франко не організовував походи голодних "гегемонів революції" на Іспанію, нищачи її незалежність. Може тому й стоїть в культурній Європі пам’ятник генералу, що він врятував Батьківщину від червоної "інтернаціональної" чуми. Ну, а про те, як Лєнін особисто стягував з постаменту фігуру імператора, як "цивілізовані" більшовики ставилися до пам’ятників, церков, культурних цінностей та творчої спадщини поневолених народів напевно не варто й згадувати. І які "референдуми" проводились при перейменуванні вулиць і площ, чи й міст у різні "дзержинські", "октябрські", "стаханови", "кіровогради" та "тельманови"?

Про засадничо злочинну сутність комуністичної ідеології написано вже багато, проте, нажаль, мало що з написаного доходить до свідомості наших співвітчизників, і то не лише з причин мінімальних накладів подібних видань. За роки свого панування комуністам значною мірою вдалося вивести "породу нових людей". Напевно знайшовши занадто радикальним чи недоцільним первісний ("нєчаєвський") план винищення всіх жителів, віком понад 25 років, вони "пішли іншим шляхом", шляхом винищення найкращих, найсвідоміших, найбільш активних і непокірних. З іншого боку, методами тотального залякування, підтвердженого вагомими аргументами "червоного терору", голодоморів і репресіями, та всеохоплюючої зомбуючої пропаганди, вивели "совєтікуса", без Бога в душі і України в серці, з абсолютно атрофованими почуттями гідності, морально-етичних принципів, людських і національних цінностей. Виплодом червоних селекціонерів стала безвольна, покірна, зневірена перелякана денаціоналізована істота.

Одночасно тотально знищувались і національні матеріальні цінності, цинічно фальсифікувалась історія, силоміць проводилась політика русифікації. Проте йшов і паралельний процес - місце владної верхівки зайняла вельможна каста партійних діячів, переважно неукраїнського походження, котрі з неабияким ентузіазмом взялися "Украйну править".

З таким багажем ми і підійшли до 1991 року, коли Україна проголосила незалежність. Проте на чолі формально незалежної України й далі залишилася комуністична зграя, яка, скориставшись "демократичним" хаосом та власним досвідом, матеріальним набутком і зв’язками, намагалася закріпити владу, попутно грабуючи народне добро і невимовно швидко збагачуючись на фоні загального збідніння. І то не лише на центральному, але й на регіональному рівні. Рідко який голова колгоспу чи то районної, сільської ради перед тим не був "партапаратчиком".

Ми сьогодні маємо безліч формально різних політичних партій, але абсолютна більшість їхніх провідних діячів виповзли з червоного зміїного кубла. Очима і серцем звернені до Москви, прирослі до неї власною пуповиною і ментально, і політично, Україну вони далі розглядають як колонію і іншого очікувати марно. Кожний господар прекрасно знає, що перш, ніж будувати нове, слід порозчищати уламки старого, перш, ніж вирощувати культуру, слід очистити поле від бур'янів та захистити від шкідників. Це аксіома, про яку ми забули, власне в нашому конкретному випадку "уламки", "бур'яни" і "шкідники" "якось" опинилися в ролі "господаря"…

"Демократизація суспільства може бути проведена до кінця лише після повного знищення всіх залишків та проявів комуністичної системи та усунення від важелів влади й економіки, а також із куліс громадсько-політичного життя всіх носіїв людиноненависницьких ідей. Тим більше, після перетворення політичних злочинців у кримінальних мафіозі", - наголошує Ярослав Дашкевич, який у своїй праці "Український нарід і комунізм" влучно визначив чотири фактори, які сприяють комуністичному мафіозному пануванню:

1.Підтримка неокомуністичних сил Росії, а там нині практично всі сили неокомуністичні, до того ж з виразним кгбешним присмаком.
2.Поширення в Україні суспільно-політичних ідей, скерованих проти унітарної держави, що в сучасних умовах означає не багато, не мало як розшматування України. Маніпулюючи різноманітними Хартіями, правами нацменшин, історичними обставинами ("так історічєскі сложилось"), деклараціями і т.д., апелюючи до демократії і плюралізму. Варто зазначити, що в самій Росії будь який натяк на розширення прав регіонів чи корінних національностей (Інгушетія, Чечня, Дагестан, Татарстан, Якутія, Карелія…) "прєсєкаєтся на корню".
3.Катастрофічна слабкість українських патріотичних чинників, керівники яких погрузли по вуха в дуже безпринципній боротьбі за керівництво. За словами Дашкевича, до цього призводить повна занедбаність організаційної та пропагандивної діяльності в масах.
4.Нерозуміння Заходом мети і ролі російського месіанізму та сутності російського комунізму, як жандарма Східної Європи і в перспективі цілого світу. Очевидним і доконаним фактом є те, що комуністичні сили є прямою і безпосередньою експозитурою Кремля. Без політичної, інформаційної і матеріальної підтримки Москви в Україні вони не варті й ламаної копійки. Скинувши колись привабливі камуфляжі "оборонців трудового люду", "інтернаціоналістів", вони безсоромно, вже навіть не криючись, підтримують і проштовхують лише все російське: російську мову, російську церкву, російську політику.

"Комуністи не мають Батьківщини", - це гасло давно минулих днів. Воно у нас спрацьовує лише у випадку, коли йдеться про Україну. "Батьківщиною" для комуністичних сердець і кишень була і залишається Москва, при чому, без різниці, хто там "заправляє", Сталін, Брежнєв, Путін чи Медвєдєв. "Ми говоримо комунізм - розуміємо - Росія!"
вверх^ к полной версии понравилось! в evernote
Комментарии (25):
Narbeleth 24-10-2008-16:37 удалить
По поводу случая, аналогичного последнему предложению, Вы, помнится, очень хорошо высказались:
нельзя обвинять нацию в преступлениях её части, даже большей по численности, это пахнет геноцидом
simply_the_grey 25-10-2008-15:02 удалить
хто вперто бачить звинувачення там, де їх немає? продукт комуністичної селекції, якого сьогодні нема в чому звинувачувати, то не провина, а трагічний випадок
Narbeleth 25-10-2008-19:26 удалить
Почему "там, де їх немає"? Обвинение в "коммунистичности" высказано прямо. Говорить, что в России одни коммунисты, это так же дико и нелепо, как говорить, что в России по улицам ходят медведи. Это оскорбительно для граждан моей страны.Это попытка подравнять всех под одну линейку, которая в масштабах национальных отношений как раз и есть геноцид. И историческая амнезия нелицо: забыта родина коммунизма - Германия, и его современный оплот - Китай.
Я не совсем поняла предложение про продукт коммунистической селекции, could you translate, please?
simply_the_grey 25-10-2008-21:08 удалить
покажіть слова, з яких виходить звинувачення всіх мешканців Росії в комуністичності, а продуктом комуністичної селекції я вважаю громадян будь-якої країни та будь-якої нації, які перебувають у стані, спровокованому гіпнотичною дією комуністичної та посткомуністичної пропаганди
Narbeleth 25-10-2008-21:39 удалить
"Батьківщиною" для комуністичних сердець і кишень була і залишається Москва, при чому, без різниці, хто там "заправляє", Сталін, Брежнєв, Путін чи Медвєдєв. "Ми говоримо комунізм - розуміємо - Росія!" - автор тут явно утверждает, что корень коммунистического зла видит в России. На всей территории постсоветского пространства, и не только постсоветского, есть коммунисты, в вашем парламенте они тоже сидят. В России их не больше, чем где бы то ни было, но упрёки звучат только в её адрес. Это дискриминация.
Я поняла, кого Вы называете продуктом коммунистической селекции, я не поняла смысл всего предложения "продукт комуністичної селекції, якого сьогодні нема в чому звинувачувати, то не провина, а трагічний випадок".
simply_the_grey 25-10-2008-21:46 удалить
Дискримінацією тут і не тхне, ідейна батьківщина того ж Петра Симоненка була і залишається Москва, і це наші внутрішні труднощі, до чого тут присікуватись вам, громадянці Росії, не втну, хоч стріляй, а зміст речення в тому, що я не звинувачую сьогоднішніх зомбованих глухих та сліпих громадян, ну як приміром можна звинуватити в чомусь лабораторну мишу?
Narbeleth 25-10-2008-22:06 удалить
Если, к примеру, идейной батьковщиной Бен Ладена была бы Украина, Вам было бы приятно, если бы кто-то говорил "мы говорим терроризм - понимаем - Украина!"? Такие обобщения и есть дискриминация всех тех, кто к злодеям не имеет отношения.
И что же, получается, что зомбированные и глухие граждане только в России, что только мы отравлены смрадом пропаганды? В России тоже есть люди, которые могут думать своей головой причём даже среди тех, кто родился и всю жизнь прожил при совке.
simply_the_grey 25-10-2008-22:16 удалить
На Україні ніколи не виникало ідей, які були б надихали бен Ладена, приклад як пришийкобиліхвіст, і з моїх слів не можна зробити висновок, що тільки в Росії.. та далі по тексту, і мене взагалі більше хвилює, що таких громадян багато на Україні, а пост має суто український зміст, так навіщо ви плетете мені закиди в російський бік?
Narbeleth 25-10-2008-22:34 удалить
Пример был абстрактный, он к тому, что опять же "нельзя обвинять нацию в преступлениях её части, даже большей по численности, это пахнет геноцидом".
Странно, что в статье слова "Москва" и "Россия" встречаются едва ли не чаще, чем слово "Украина". Если бы вместо этого были слово "коммунисты" не было бы антироссийской окраски текста, нельзя смешивать гражданскую и политическую принадлежность. Если ваши коммунисты общаются с нашими или с коммунистами других стран, то это не значит, что упрёки от ваших антикоммунистов должны слышать все граждане страны среди которых, кстати, тоже есть антикоммунисты.
simply_the_grey 25-10-2008-22:41 удалить
докори кому? - це по-перше, по-друге ви недбалий листоноша, плутаєте адреси, ви також плутаєте абстрактність з недоречністю, ви також переплутали мій особистий щод з якоюсь міждержавною багатотиражкою, останнє звичайно мені лестить
Narbeleth 25-10-2008-23:24 удалить
Да я, собственно, тут не против лично Вас говорила, мне интересна сама идея. Кстати, в последнее время заговорили о том, что блоги хотят приравнять к СМИ, так что то, то Вам льстит сегодня, может стать завтра самым обычным..
Просто я в последние несколько дней много думала на эту тему, ведь серьёзная недопонятка, пусть и виртуальная, с человеком, с которым год обмениваешься мыслями, находя и созвучное, и новое, пусть и незнакомым фактически, даёт повод задуматься над своей позицией. Поговорив с n людей, я поняла, что насчёт Бандеры Вы были правы, адекватнее судить с позиций того времени, но это не главное. Главное то, что по факту вряд ли есть национальная ненависть, как с украинской стороны, так и с российской, ведь если разгрести шелуху формы, то суть идей (среди адекватных, думающих людей, конечно же) одинаковая, но выражается она по-разному, это и есть говорить об одном и том же, но на разных языках.
simply_the_grey 26-10-2008-00:02 удалить
я вважаю, що за останні два роки не перервав послідовності в своїх думках, останнім часом дізнавшись багато нових для себе фактів, я зрозумів, що раніше недостатньо цінував те, що маю зараз і зрозумів, що досить легко втратити те, що недостатньо цінуєш, ось перша причина певної категоричності у моєму ставленні до політичних питань, і ще: вибачатись за надмірну вразливість до брехні, демагогії ніколи не буду, прошу не розуміти це, як натяк на наші діалоги
Narbeleth 26-10-2008-00:45 удалить
По поводу "что имеем не храним.." всё понятно, это непреложная истина. Непоследовательность мыслей кажется только со стороны, потому что не берётся в учёт та самая категоричность. Мне это хорошо известно, потому что я сама по очень многим вопросам категорична, но со стороны это воспринимается не всегда адекватно, и это нормально, потому что чужие якоря под водой не видно.
И если бы я восприняла последнее предложение як натяк на наші діалоги, то это значило бы, что я где-то и когда-то збрехала, а этого не было, потому что в этом я и категорична, и принципиальна, а в демагогии меня можно обвинить лишь в тех моментах, когда я мыслю нелинейно, так что последняя Ваша фраза воспринята адекватно.
simply_the_grey 26-10-2008-00:56 удалить
наше листування в приваті два дні тому обірвалось з причини твого "нелінійного мислення", так виходить, може воно так і є
Narbeleth 26-10-2008-01:26 удалить
Нелинейность (со стороны) иногда возникает тогда, когда сочетаются категоричный подход к некому вопросу и эмоционально-личностное отношение, эту смесь понятным другому человеку языком, например, логикой, не объяснишь да и логика в этих условиях становится рамками. А я не терплю, когда мне их ставят, для меня это всё равно, что красная тряпка для быка, приводит в ярость, как посягательство на свободу. Право на расширенное, пусть даже психоделичное, свободное от всяких стереотипов и условностей восприятие некоторых моментов, для меня очень важно. Со стороны это трудно уловить, поэтому и видится и демагогия, и всё что угодно. Демагогию я и сама ненавижу, поэтому и не практикую.
simply_the_grey 26-10-2008-02:46 удалить
ну добре, а як знову повернутись до фрази "у бойні винуваті всі - хто нападає, і хто захищається", то це не демагогія? або не ти вважала демагогічною христову заповідь "підставити ліву щоку..."? "Демагогию я и сама ненавижу, поэтому и не практикую" - нам вдатись до визначення термінів? я писав тобі російською мовою, ти мене не розуміла, зараз розуміння побільшало наче
Narbeleth 26-10-2008-02:23 удалить
Во-первых, моя фраза сама по себе звучит криво и смысловую нагрузку полностью не передаёт, тут я изначально ошиблась. Демагогия, помнится, была определена Вами, как литьё воды с целью снижения концентрации истины, и я с этим определением согласна. Христову заповедь я считаю не демагогией, а призывом к попустительству злу, это ещё хуже, чем демагогия. Согласна, моя фраза чем-то на неё похожа, в том смысле, что можно подумать, что я считаю, что от нападения не надо защищаться. Я так не считаю, злу должно давать отпор. Своей фразой я лишь хотела указать на то, что утверждения из серии "X - прав, Y - не прав, X - победитель, Y - проигравший" в некоторых случаях, могут, как та заповедь, открывать дорогу злу, давать повод бесконечно принижать, тыкать носом неправого и даже его потомков. Примеров много, когда победитель перегибает палку в торжестве, даже тогда, когда на его стороне справедливость. Смысл был в том, что когда даёшь оценку действиям, событиям, нужна осторожность и предусмотрительность, чтобы не было двусмысленности, оставляющей лазейку злу.
simply_the_grey 26-10-2008-16:41 удалить
наші думки придбали спільне забарвлення? я дійсно поперше запідозрив свою співрозмовницю у бажанні потурати злу, тому й відмовився брати в цьому участь, але в тій суперечці моя барикада була в числі тих, хто в середині минулого століття програв бій
Narbeleth 26-10-2008-17:10 удалить
Наши мысли изначально и не были совсем уж противоположными, как мне показалось. Просто каждый их по-своему объясняет, т.к. стиль мышления разный. Занимаясь преподаванием, я поняла как важно и сложно уметь объяснить так, чтобы было понятно без двусмысленности. Потакать злу я не собираюсь, пусть уж как-нибудь без моей помощи переживёт. Очень трудно не попасться в ловушку: обрадоваться кажущейся ясности и естественности вопроса, забыв про далеко идущие последствия и обратную сторону. С этой точки зрения политика и религия самые коварные области.
simply_the_grey 26-10-2008-17:20 удалить
як ніде, тут помітно, що друковані думки треба виважувати, на це ж є час, при усній розмові можна одразу ся виправити, миттєво уточнити зміст, який може видатись подвійним, звичайно як є, що уточнювати
Narbeleth 26-10-2008-17:45 удалить
Да, со словами написанными нужна осторожность, а то может получиться "казнить нельзя помиловать", меня этой осторожности обещают к 5 курсу научить, иначе вместо юристов получаются мясники..
Такие темы вообще сложно письменно обсуждать, потому что нужно и интонацию слышать, и реакцию собеседника видеть, проще только в том случае, когда человека _очень_ хорошо знаешь, но и тут не 100% гарантия, серьёзная ссора по аське с ближайшим другом из-за недопоняток в написанном - классика жанра.
Я вообще предпочитаю публичные выступления письменному мыслевыражанию, а вот изначальной целью, с которой я заводила дневник, была именно научиться изъясняться письменно.
simply_the_grey 26-10-2008-18:14 удалить
як я вже й казав, у письмовій формі є час на обмірковування, то суттєва перевага, а усна форма дозволяє усунути всі непорозуміння на місці, тої ж самої хвилини
Narbeleth 26-10-2008-18:28 удалить
Порой без подсказок интуиции, которые возможны при устной форме, бывает сложновато.. + ещё важно, чтобы у респондента было желание услышать и понять, ведь если его нет, то уже неважно, есть время на обдумывание или нет его...Хотя соглашусь, возможность подумать - это всё же ключевое, этой возможностью можно и нужно пользоваться, и тогда будет, как говаривал профессор Преображенский, "... и никакой разрухи!"
simply_the_grey 26-10-2008-18:51 удалить
"+ ещё важно, чтобы у респондента было желание услышать и понять" - у обох, якщо спілкуються двоє
Narbeleth 26-10-2008-19:13 удалить
Ну это само собой, случай "тихо сам с собою я веду беседу" не в счёт, а игра в одни ворота добром никогда не кончается. Для меня вообще паритет в любых взаимоотношениях является ключевым принципом, я слишком часто по глупости своей накалывалась в той самой игре в одни ворота, когда прилагаешь усилия чтобы и услышать, и понять правильно, а человек и палец о палец не хочет ударить не только для того, чтобы услышать и понять, но даже для того, чтобы самому быть понятым. Это какой-то неестественный вариант общения.


Комментарии (25): вверх^

Вы сейчас не можете прокомментировать это сообщение.

Дневник Пролэтарі усіх країн яднайцэся | морда_зверя - Looking Death in the Face | Лента друзей морда_зверя / Полная версия Добавить в друзья Страницы: раньше»