• Авторизация


Наступний... 25-11-2005 15:03 к комментариям - к полной версии - понравилось!


Йому було 18, а їй 22, між ними 4 роки різниці.

Вона любила бавитись чужими почуттями, а він наївно думав, що зможе її змінити. Світ для неї був джерелом насолоди, крокуючи яким, вона не озиралась назад, вона не зазирала вперед, зрештою… вона не дивилась навіть собі під ноги.

А він думав, що світ такий ж наївний і рожевий, як і він.

Вона шукала втіхи, бо хотіла “просто жити”, а він, як і кожен чоловік, шукав подвигів. Та тільки він не знав того, що знала вона – він був ще одною іграшкою в її житті, бо їй “просто хотілось жити”…
вверх^ к полной версии понравилось! в evernote
Комментарии (27):
Rusalka_m 25-11-2005-16:49 удалить
А от в нас різниця 7 років, в ЙОГО сторону....але чомусь він для мене ні в якому разі не Іграшка, і ніколи не буде:(
djabchyk 25-11-2005-19:35 удалить
одна справа коли в теби хлопець стариший, а інша коли дівчина. та ще й така, яка хоче цих стосунків тому що їй більше нічим зайнятись.
Ullisa 28-11-2005-10:31 удалить
оппа... а в мене от щонайкращий - перший, хто за мене старший.. геть усі завше були молодші.. і що з того? вік - то така умовність насправді..
а гратись.. можна і однолітками і старшими.. так що тут трошки не в тому річ.. річ в тому - що хтось дозволив собі жонглювати почуттями.. а потім та гра просто набридла.. жаль..
djabchyk 28-11-2005-10:48 удалить
розумієш Ullisa, тобто ти справді правильно розумієш: справа не в тому що між НИМ і НЕЮ різниця в 4 роки, і при тому вона від нього старша.
насправді байдуже хто має кілько років, принаймі я не про те писав.

просто, просто.... просто ЇЙ хочеться пригод, і вона їх шукає, а ВІН в той час, думає що це все насправді:(...
в один момент все стане явне, вона скаже "с-сорі" і піде, а він намагатиметься зрозуміти що трапилось. але незрозуміє:(....
Ullisa 28-11-2005-13:56 удалить
djabchyk, я можу сказати: так буває... так буває, що ми розбиваємо чужі серця... так буває, що то трапляється навмисне.. і нам від того буває боляче.. але.. ми всі живемо далі.. не розуміючи - за що з нами так.. і як жити далі - ми живемо. І спочатку починаємо посміхатися.. підніматися і закохуватись..
я дуже люблю вислів: навіть якщо ти спіткнувся і впав... це ще зовсім не означає, що ти йдеш не туди.
хтось на комусь спіткнувся..
зате.. зате є руки друзів - щоб піднятись, ага.. точно - є
djabchyk 28-11-2005-14:28 удалить
мабуть що є, мабуть що вони підхоплять і його, але чи варто потрапляти в таку ситуацію коли потрібні "руки"?

він не забється, і все тому що він нічого не зрозуміє, може навіть йому не треба буде зрозуміти, може ВОНА не дозволить ЙОМУ повірити, і тому він потім впаде, принаймі я щиро вірю в це.

мене більше цікавить що ЇЇ штовхає до такого: гра?, надмір часу?, бажання "просто жити"?, дурість?, безвідповідальність?
ловлю себе на думці що я відчуваю безсилий що не буть зробити, а вже в наступний момент розумію що це не безсилля, просто я не знаходжу причин щонебуть робити.
Ullisa 28-11-2005-18:36 удалить
щоб знати "що її штовхає" - потрібно просто спитати.. а може бути, що вона й сама не знає, що там її штовхає... а може, їй просто хочеться тепла... а чим людина молодша - тим більший запас тепла у неї...
а, зрештою... ти маєш яке-небуть право втручатися?
і ще... побутує думка, що у тандемі "злочинець-постраждалий" існує взаємозалежність.. і дуже часто той, кого обманюють провокує на обман..
якщо все проходить на твоїх очах... порада одна - абстрагуйся... не можеш допомогти (та й твою допомогу можуть неприйняти... або ж вона нашкодить ще більше аніж - невтручання) тому відвернись і абстрагуйся...
двоє найкраще розбираються самі у своїх стосунках-іграх..
Rusalka_m 28-11-2005-20:05 удалить
Исходное сообщение djabchyk
в один момент все стане явне, вона скаже "с-сорі" і піде, а він намагатиметься зрозуміти що трапилось. але незрозуміє:(....

що я можу сказати....це все залежить від людини і від того, як вона ставиться до стосунків...чи це просто ГРА, чи уе серйозно:(...краще не попадатис яна людей, що надають перевагу першому варіанту
djabchyk 29-11-2005-09:48 удалить
Rusalka_m, повністю з тобою згідний - краще не попадатись на таких людей, нічого цікавого вони точно в твоє життя не принесуть.

і ти Ullisa, також права - це не моя гра, це не моя історія. тільки це дуже сильно нагадує моє життя, тому то й мене це хвилює, і саме тому я залишаюсь остронь.
зрештою кожен повинен мати право на помилку, як і кожен повинен мати нагоду повчитись.
шкода тільки одне - чомусь вона не вчиться.
Ullisa 29-11-2005-13:51 удалить
djabchyk, в даному випадку вчиться він...
а її.. життя навчить
djabchyk 29-11-2005-14:34 удалить
щось в мене підозра що її вже ніщо не навчить.
і чи йому потрібне таке навчання? люди помирають незнаючи таких речей, і зовсім не відчувають нестачі в тому.
Rusalka_m 29-11-2005-20:07 удалить
Исходное сообщение djabchyk
Rusalka_m, повністю з тобою згідний - краще не попадатись на таких людей, нічого цікавого вони точно в твоє життя не принесуть.



Цікавого....о, ні, вони можуть принести тільки біль і скорше розчарування:(
Rusalka_m 29-11-2005-20:16 удалить
Ullisa, щось мені здається, що життя її швидше ПРОВЧИТЬ,а не навчить...все ж в кінці кінців повертається до нас:(
djabchyk 30-11-2005-09:53 удалить
ти праваRusalka_m- життя швидше провчить аніж навчить.
але може і не навчити, особливо коли людина не здатна адекватно оцінити своїх дій.
Rusalka_m 30-11-2005-16:35 удалить
djabchyk, але ж в такій ситуації ніхто не може адекватно оцінити свої дії...тут людиною керують емоції...або "гормони"!
djabchyk 30-11-2005-17:33 удалить
якщо б людиною керували тільки гормони і емоції, то наврят чи ми б були такими освіченими, а не жили як тварини.

в людини є властивість дивитись на себе збоку, особливо якщо її про просить.
parinte 01-12-2005-01:29 удалить
djabchyk, ВИБАЙЧАЙ ОФФТОП!
Дякую за симпатію... Знаеш братику, багато що заледить від сприйняття кожною людиною зовнішнього... У випадку сприйняття та ПРИЙНЯТТЯ Бога й науки Церкви... то тут ідеально підходить притча про Сіяча... багато залежить й від землі в яку падає зерно правди...
djabchyk 01-12-2005-09:22 удалить
подяку взаємна ;)

мабуть все в нашому житті залежить від сприйняття, повністю погоджуюсь. адже дві людини можуть дивитись на одну й ту саму річ і бачити зовсім різне. чим не абстракціонізм?

обговорення даного посту на якомусь етапі відійшло від того що хотів показати я, а це ситуація коли хтось через свою прихіть(чи інші причини, які мені насправді зовсім невідомі, та які, я більш ніж переконаний, є дрібяковими і меркальтильними) бавиться іншою людиною.

колись ця дівчина сказала мені: "...мені просто хочеться жити", зміст її життя зводиться до того аби жити і отримувати насолоду від кожного моменту, ось і є ще один такий випадок, який як і всі інші залишається, принаймі мені незрозумілим...
IHKOgnito 01-12-2005-11:39 удалить
Исходное сообщение djabchyk
в людини є властивість дивитись на себе збоку, особливо якщо її про просить.


а ти завжди можеш на себе подивитись збоку?
djabchyk 01-12-2005-13:10 удалить
хуххх... ледве на ногах втримався!

можу, але не завжди дивлюся.
IHKOgnito 01-12-2005-14:10 удалить
шо ся трапило, що вже з ніг валишся???

Ну, якщо можеш, тоді я тебе прошу - подивися на себе збоку і адекватно оціни себе
гаразд?
djabchyk 01-12-2005-14:30 удалить
добре
подивлюсь ;)
Rusalka_m 02-12-2005-17:21 удалить
djabchyk, ніколи ти не подивишся на себе з БОКУ, це занадто важко:(
Rusalka_m 02-12-2005-17:31 удалить
:))))))))))))я нажаль так не вмію:)
djabchyk 02-12-2005-17:54 удалить
кожен може оцінити себе і свої дії. тільки треба захотіти подивитись на себе незаангажованим поглядом.
Rusalka_m 02-12-2005-18:00 удалить
djabchyk, а тоді виходить забагато критики (принаймі мені так сказали...)


Комментарии (27): вверх^

Вы сейчас не можете прокомментировать это сообщение.

Дневник Наступний... | djabchyk - по ту сторону баченого | Лента друзей djabchyk / Полная версия Добавить в друзья Страницы: раньше»