• Авторизация


Жити! 13-07-2005 12:45 к комментариям - к полной версии - понравилось!


змішати минуле з майбутнім, заплутати, замаскуватись, прикрпитись ширмою байдужості за якою впасти на коліна, а потім, а потім... як фенікс, як колись, памятаєш?, ну памятаєш ж!!!, ти ж не міг забути!!! згадаааайййй!!! поринути, відродитися, знайти, приняти рішення, відчути, зрадіти, жити!!!! ви чуєте? жити!!! – вам знаєме це слово? мабуть що так, мабуть вас розповідали про нього в школі, сподіваєтесь вас туди водили ;)

жити - це радіти посмішкові друга і незнайомої людини, подавати руку і пити пиво сидячи на якомусь мурі, спостерігаючи за заходом сонця. жити - це бігти полем заросшим травою і крутячись навколо себе, посміхатися сонцю, допоки, допоки... не закрутиться голова, і тоді впасти в траву, впиваючись запахами трав і квітів, чаруючись хмарами, вслухаючись в шум комах.
я - живу, я - радію, я - дяяяякууууююююю...
вверх^ к полной версии понравилось! в evernote
Комментарии (27):
Rusalka_m 13-07-2005-12:57 удалить
Але ж майбутнє без минулого - ніяк?, воно все одно вчепиться своїми пазурами, якщо це неприємні спогади, або манить пальчиком до себе - якщо це таке, що не можеш жити без нього, без цих спогадів.
Жити, а що це таке, хіба ми ЖИВЕМО??? ми просто існуємо, жевріємо....хоч інколи промінчик сонця і тепла проскакує через буденні хмари , і тоді здається відчуваєш подих Життя....
ти живеш:)
djabchyk 13-07-2005-13:06 удалить
а чому ти привязуєшся до минулого? чому до сумного? воно ж зовсім не сумне, воно зовсім не погане. воно моє, і я сприймаю його таким яким воно є. і воно не сумне:), а доста таки радісне. почитай навіть мій щоденник - в ньому описано лиш кілька подій, і хіба з ними було б погано? ні!:) просто - це тут є те що називається "по ту сторону баченого", просто тут є те що не завжди видно назовні, тут є те, що я невстигаю сказати словами.
і відкрию ще одну таємницю - тут воно не в хронологічному порядку, окрім що мандрівок:), тому тут неможна знійти змісту мого життя, а швидше окремі його події, загублені в часі і просторі :)...
Rusalka_m 13-07-2005-13:38 удалить
djabchyk, чому?? тому що минуле ніяк не хое відпустити, зхопило і тримає...
чи я його не хочу відпустити????
багато чого відбулося в минулому і поганого (особливо в особистому), і хорошого..., але чомусь погані спогади переважають:(
djabchyk 13-07-2005-13:50 удалить
тому що нехочу щоб люди бачили моє життя, розуміли його. воно моє, і мої емоції в ньому, також мої.
Rusalka_m 13-07-2005-13:58 удалить
djabchyk, а хто хоче впускати чужих досвого життя, це ж особите, навіть інтимне...:(
IHKOgnito 13-07-2005-14:18 удалить
Не хочу повторюватись, лиш нагадую...

...зорі, небо, сонце, вітер,
усе в тобі, усе для тебе,
життя, надії, спогади і мрії,
нові здобутки, відкриття,
усе даровано тобі...
злети і падіння, сум і сміх,
тепло і холод, радість і журба,
вони твої, бери й живи...
нехай сніжинки падають на руки,
хай зорі вихром каламутять очі,
хай теплий погляд гріє душу,
хай водоспади падають до ніг,
хай вічність стане часткою тебе...
життя твоє, бери й живи...
djabchyk 13-07-2005-14:42 удалить
так Rusalka_m, гарно, так гарно що хочеться взяти й заплакать! бо пробирає до глини душі. а ще хочеться радіти і сміятись, радіти й шаленіти. так - ХОЧЕТЬСЯ!!!

дякую IHKOgnito, я памятаю цей віршик, я добре його памятаю... неможу забути... він важливий для мене, по ньому я живу...
Ullisa 13-07-2005-15:00 удалить
жити.. це відпускати когось, серцем відстукуючи кожен крок - від тебе від тебе від тебе...
це відкривати обійми і цілувати у скроню...
це ніжніший від метелика дотик першого поцілунку і гіркий, болючий поцілунок-торкання-прощання перед вічною розлукою
жити - то захоплюватись, то відкривати стііільки дверей... і взагалі, пам*ятаєш?
... і жити спішити треба
й кохати спішити треба,
гляди ж! не проспи!
бо ти на землі - людина...
.... .... і очі твої одні..
Rusalka_m 13-07-2005-15:06 удалить
djabchyk, так інколи від радості і плакати хочеться....аж до душі все добирається...
Ullisa, але ж хто спішить - той людей смішить?;)
Ullisa 13-07-2005-15:35 удалить
Rusalka_m, хммм... яка ви депресивна панна)))) то минуле вас пазурами тримає... то коли хтось спішить Вам смішно)))))) від печалі близько до занудства(це я Вас пошепки попереджаю), а жити замість існування - то мистецтво, це вміти треба.. життя (цікавого, насиченого, різнокольорового) під ваш чарівний носик ніхто на блюдечку не принесе... Спішіть житиRusalka_m, і нехай сміється сіра маса! і часто-часто сіренько-ніякі сміються на кутні - з тих хто поспішає ;))
djabchyk, знаєш, хто хоче плакати - хай плаче - від радості там... чи від суму, знаючи тебе, я геть не думаю, що ти від радості надумаєш заплакать..ти закружляєш... і очі стануть в пів-лиця... ага?
djabchyk 13-07-2005-15:36 удалить
памятаю Ullisa, добре це памятаю, і сам це відчував: трепітний перший поцілунок, і болючий останній. але це є дорога, дорога яку нам неодноразову приходиться переходити щоб навчитися, щоб знайти, заспокоїтись, а для когось і здатися.
відпускати важко, а ще іти, та значно важче залишатися.
і хоч насправді все це було зроблене давно, про що зара залишились лиш спогади - та все рівно є якись солонний присмак на язиці...
та треба жити, бо памятаєш хтось казав:

сміються плачуть соловї
і бють піснями в груди
цілуй, цілуй її
знов молодість не буде
...
Rusalka_m 13-07-2005-15:38 удалить
ТРЕБА ЖИТИ..і насолоджуватися теперішнім...
djabchyk 13-07-2005-15:44 удалить

djabchyk, знаєш, хто хоче плакати - хай плаче - від радості там... чи від суму, знаючи тебе, я геть не думаю, що ти від радості надумаєш заплакать..ти закружляєш... і очі стануть в пів-лиця... ага?


ти... ти справді все це знаєш, ти справді ... о панно!!! чарівнице, ну звідки знаєш ж ти мене? ну звідки, звідки???? я запитую тебе!!!! скажи, поділися, розкажи!...
та всеж я буду плакати, ледь видима сльоза бринітиме в очах, з здивованого і зачарованого обличчя буде струменіти захопленя, цікавість й щастя. от побачиш!
тай зараз струменіють, спілкуючись з тобою, читаючи тебе...
Rusalka_m 13-07-2005-16:07 удалить
Ullisa, (також пошепки), дякую, стараюся, але інколи ота депресивна сторона все ж таки переважає веселу особистість...
нічого не поробиш...
Ullisa 13-07-2005-16:18 удалить
djabchyk, "Сміються - плачуть солов*ї...." - то Олександр Олесь (про вся випадок зауважу, що цитата "... і жити спішити треба..." належить Симоненку, поезія " Ти знаєш, що ти людина?")
ти питав звідки я знаю про тебе?? ділюсь: колись ми розмовляли... ти розповідав про те, що ти не плачеш, тільки дощ стікає по обличчю, а ти маскуєшся в цей час...
вибач... але я не готова бачити твої сльзи, сльзи від радості, для мене - ти смійся, радісно і щасливо, або хоч усміхайсь...
в мене тяжке ставлення до сліз... про себе ж зацитую: *...я була малою горда, щоб не плакать, я сміялась..*(Леся Українка) мені саме таке відношення імпонує... ;))))
djabchyk 13-07-2005-16:29 удалить
так, так, так... то Олесь, а то Симоненко - це також мені знайоме:)
так, і ще раз так, ми з тобою спілкувались, і я таке казав. та навіть тоді, на початках, коли ми тільки ми познайомились, ти розповідали таке про мене, що заставляло тамуючи подих запитувати себе: "хто ж ти?. може справді чарівниця;), а може таки споріднена душа :)"
і я посміхаюсь, кожен раз коли спілкуюся з тобою, кожен раз коли мені добре - на вулиці, чи в наметі, на високій горі чи вдома, в товаристві чи на одинці. посміхаюсь, коли того хочу.
плачу рідко, тільки тоді, коли щось пробирає до глибини душі чи зачіпає за щось болюче і важливе.
Леся Українка - розумна жінка, але чому гордість недозволяє плакать? так, цікаво...
Ullisa 13-07-2005-16:54 удалить
djabchyk, знаєш... гордість гордості різнь... буває ще й погорда... і пиха... і бундючість...
в даному контексті, як на мене, гордість - то бути вище жалю чийогось... все-таки, сльзи в більшій мірі -вияв слабкості (і це зовсім не зле!), а не кожен може дозволити собі в чиїхось очах виглядати слабким... показати свою слабкість - то довіра
ну і ще нюанс.. ми рідко плачемо красиво... обличчя кривиться... трясеться підборіддя і червоніє ніс... ну і кому таке захочеш показати?
пустить скупу сльозу красиво... зрідка - то чому б і ні... але загалом сльози - то інтимність, а сльози напоказ, навмисні привселюдні - то чудовий метод маніпулювання...
djabchyk 13-07-2005-17:12 удалить
ой то тебе потягнуло на глибоку філософію, то знаєш не для слабких світу сього.
просто, мені так здається, що боятися показати свою слабкість - це ще більший вияв слабкості, аніж її показати.
хоча звичайно показусти сдьозу перед незнайомими людьми, чи такими з ким в теби проблеми - то не найкращий метод ведення розмови
Ullisa 13-07-2005-17:35 удалить
djabchyk, це не глибока філософія... просто кожному - своє... для сильної людини виявити слабкість зовсім не страшно і час від часу можна собі то дозволити... а для слабкої? для слабкої - то соромно, чи, принаймні, незручно... я вважаю, що я не вельми сильна людина... і слабую я на всіляке там філософствування, віру у краще і різні сентименти... тому плакати на людях для мене вельми проблематично... я навіть перед рідними не можу собі дозволити... хіба що геть мені край... я з дитинства вельми стримана у сльозах... і плачу десь у куточку, насамоті, тому більшість моїх друзів взагалі вважає, що у мене не буває серйозних проблем і причин для плачу.. от
djabchyk 13-07-2005-17:54 удалить
розумію, і навіть однаково з тобою, особливо в тому що сильна людина не вважає ганьбою показати свою слабкість.
про себи... бачили люди мою слабкість, бачили... чи мені соромно за це? - мені ні! це мої емоції, це я.
хоча так - плакати через будь що, невміти стриматись - це не ознака сильної людини.
і взагалі - не варто слабкість розглядати лише в контексті сліз, я б під це підвів і інші прояви емоцій, такі як щирість, співчуття, розуміння. відсутність показати такі почуття як симпатія, зізнатися в кохнанні, і все на це схоже...
forgetmenotko 18-07-2005-17:10 удалить
А в мене слабкість - трошки в іншому контексті.
Звиняйте,що вриваюсь до вас без стуку, просто за живе заділо. Ви про життя і про життя, а хочеться про Життя. Дійсно,трохи боляче усвідомлювати, що ти щойно вдихнула, і більше так не вдихнеш, щойно посміхнулася перехожому, і, мабуть,більше його не побачу, щойно плакала, але сліз таких вже не буде ніколи...Ні в якому разі поспішати не можна, як би я Симоненка не поважала.Потрібно часом зупинятись, щоб відчути, і скласти життя ,як пазл з людей,емоцій,почуттів,слів,кадрів врешті-решт...
Вчора ввечері я була мертва і навіть плакала...
Чому?
Не було з ким поговорити...
Хіба це життя?
Rusalka_m 18-07-2005-17:14 удалить
Сумно отак...коли немає навіть з кимось поговорити:(((((
djabchyk 18-07-2005-17:25 удалить
та ні forgetmenotko, ти не вриваєшся, тут тобі раді!
так, вже ніколи сонце не буде світити так як світить зараз, вже ніколи нам не посміхатимуться так, як посміхалися щойно, вже ніколи не буде так, як є зараз, як було колись, ніколи...
і ти права - не можна жити заради лише одного життя, просто женучись за майбутнім. майбутнє буде, нікуди воно не втече, зрештою як і ми його ніколи не доженемо - воно завжди буде попереду нас.
натомість, інколи потрібно зупинитись, і подивитись як ти живеш, щоб в майбутньому жити краще, подивитись з ким ти живеш, щоб в майбутньому було більше друзів і однодумців. адже наше майбутнє складається з нашого минулого і теперішнього, і яким воно буде залежить саме від нас і того як ми живемо зараз.
але єдине що потрібно робити - це йти посміхаючись майбутньому, адже ми можемо побудувати кращим аніж думали дотепер:)

коли сумно, потрібно подзвонити друзям і просто в слухавку сказати: "привіт, знаєш мені сумно", думаю вони зрозуміють тебе і розрадять:)
forgetmenotko 18-07-2005-17:38 удалить
Я щось не знала , кому подзвонити вчора...розумієш, в паскудному настрої я себк не переношу, навіщо інших мучити?
Rusalka_m 18-07-2005-17:45 удалить
forgetmenotko, так потрібно було першому попавшому подзвонити...розвіялась би...
djabchyk 18-07-2005-17:46 удалить
чому мучити? думаю ти перебільшуєш, і не таке вже й погана ;)


Комментарии (27): вверх^

Вы сейчас не можете прокомментировать это сообщение.

Дневник Жити! | djabchyk - по ту сторону баченого | Лента друзей djabchyk / Полная версия Добавить в друзья Страницы: раньше»