• Авторизация


НАЦІОНАЛЬНИЙ ФРОНТ. Пропозиції ВО "Тризуб" 15-11-2008 18:59 к комментариям - к полной версии - понравилось!
banderivets.org.ua/index.ph.../article20

Підполковник Іван СУТА
Політичний референт
ВО „Тризуб” ім. С. Бандери

НАЦІОНАЛЬНИЙ ФРОНТ – НЕОБХІДНІСТЬ ТВОРЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ БОРОТЬБИ
Для Заходу аксіомою є те, що Росія мусить бути – як імперія,
тоді як Україна може бути – але лише як державоподібна
неоколонія, а не як повноцінна національна держава.

Василь Іванишин



Ефективне не те, що заперечує чуже, а те, що утверджує своє.

Ліна Костенко



За 17 років незалежності Україна ще ніколи не була так близько до втрати свого державного суверенітету. Через прірву між владою і народом, небоєздатну армію, подрібнений, залежний від антиукраїнських сил політикум, розчароване і приспане суспільство українці не мають змоги бути єдиним цілим, тому не зможуть в повній мірі протистояти військовій агресії Росії ззовні. Всередині держави антиукраїнські, проросійські сили: мегаблоки ПР та БЮТ, разом з червоними, об’єднаним фронтом теж пішли в наступ. Ґарант державності України – Президент, опирається не на підтримку народу, якого він чомусь боїться, а на демоліберальний блок НУ-НС. Цей блок так само як і усі інші є олігархічним й ніколи не відстоював інтереси широких народних мас. Тому, цілковито втративши довіру людей, без їхньої підтримки він заслабкий щоби самотужки протистояти повзучому державному переворотові, керованому з Кремля. Тим більше, що лідер другої частини блоку – „НС”, явно налаштований за прикладом свого високопосадового батька комуніста переметнутися в антидержавний табір. Намагання в силовий спосіб загнати усіх чиновників та частину бізнесменів у ЄЦ В.Балоги щоби за допомогою адмінресурсу впливати на поточну ситуацію та виграш на виборах у майбутньому – завідомо приречені на поразку. Ті державницькі партії (якої держави?) що йдуть в їхньому фарватері: КУН, УНП, НРУ, „Пора” та ін. через беззубу позицію своїх, залежних від „Банкової” лідерів, не спроможні виступити єдиним потужним націозахисним фронтом. Більшість із цих партій своє віджили, є вчорашніми. Всередині них панує розбрат та ворожнеча. За останнє десятиліття туди увійшли люди не ідейні й жертовні, а шахраї та кар’єристи. Низові клітини в цих партіях цілковито залежні від керівництва і навіть при бажанні окремих національно-зорієнтованих низових членів змінити там ситуацію, нічого вдіяти не зможуть, бо не вони визначають їхню політичну лінію.

Отже вкотре постає питання: „А що далі, на кого і на що надіятися, що робити, де шукати вихід із прірви чужих інтересів, як врятувати Україну?”.

Так! Ситуація загрозлива, але не безвихідна. Гарантувати безпеку України може тільки сам український народ, об’єднаний українською національною ідеєю.

Останнім часом по всій Україні, поряд із ростом державницької, помічено також величезний ріст національної свідомості в гущі народних мас. А це обнадіює та спонукає до боротьби. Так як усі політичні партії нині бездіяльні (активізуються лише під час виборів) чи себе дискредитували, головним орієнтиром для людей та організатором боротьби повинен виступити всеохопний, громадський, національно-зорієнтований суспільно-політичний рух, який треба створити – Український національний фронт (УНФ) – рух за право українців бути господарями власної долі на своїй прабатьківській землі. Цей рух повинен переслідувати стратегічну мету – продовжити недовершену у 1991 році національно-визвольну боротьбу, шляхом революційних перетворень здобути державність української нації та демонтувати внутрішній, неукраїнського походження окупаційний режим. Діяти він повинен у різних напрямках: політичному, пропагандивному, націозахисному. Одночасно УНФ стане на захист інтересів простих людей у їхніх щоденних проблемах, допоможе зорганізуватися у боротьбі з чиновницькою сваволею.

Головною метою УНФ повинна бути боротьба за українську національну державу через систему захисту прав українців (робітників, інтелігенції, підприємців, селян, студентів, пенсіонерів, безробітних) від безчинств режиму внутрішньої окупації та політичних функціонерів, які належать до правлячих кримінально-олігархічних партій, всіма доступними методами та засобами. Об’єднання українців навколо національної ідеї та створення організованого націоналістичного руху з єдиним керівним центром – Українським Революційним Політичним Проводом. Поле діяльності УНФ в усіх областях України і поза нею – у місцях поселення українців; у громадах і колективах, а не лише у сесійних залах, кабінетах і коридорах влади.

Діяльність УНФ має базуватися на ідеологічній платформі українського націоналізму в інтерпретації С.Бандери – ідеології захисту, збереження і державного самоутвердження української нації. Боротьба за владу народу, а не за владу над народом. Боротьба за Україну, а не за посади; змагання за право українців бути господарями своєї долі, країни, держави, а не за можливість панувати над власним народом. Соціально-економічною платформою УНФ повинно бути гасло: „Від створення національної держави – через державний захист економічних інтересів нації – до добробуту кожного”.

Чужі й ворожі доктрини та ідеології, та їхні організовані форми які УНФ необхідно поборювати це – комунізм, усі форми соціалізму, космополітизм, інтернаціоналізм, імперіалізм, фашизм, расизм, нацизм, анархізм, демократизм, лібералізм, глобалізм, масонство, гомосексуалізм, наркоманія, поганські і псевдохристиянські секти та всяка інша нечисть, за допомогою якої вороги прагнуть паразитувати на крові й поті українців. В ідейній боротьбі компроміс недопустимий...

Головна проблема на початковому етапі боротьби, яку повинен вирішити УНФ – ліквідація спланованої і втіленої в життя внутрішнім окупаційним режимом роздрібненості та ідейної дезорієнтації українського суспільства та впровадження ідейної української націозахисної політики в сучасний український політикум.

Позицією УНФ повинна бути опозиція: – бути завжди з народом; з владою – тільки доти, доки вона діє в інтересах нації.

УНФ повинен орієнтуватися виключно на власні сили, а не на фальшиве благородство і лукаве доброчинство чужинців; на національно-патріотичну свідомість українського народу, а не на облудні обіцянки і запевнення власть імущих і власті неімущих, але жаждущих; на добро в людях, а не на „добрих” людей, які, діставшись до влади, здебільшого стають недобрими.

Враховуючи нинішню ситуацію УНФ може діяти як відкритими так і закритими методами – в пропагандивній, націозахисній, політичній, громадській, суспільно-правовій, в разі потреби силовій площинах.

Тактикою УНФ повинна бути дієва ідея та ідейна дія; неустанно поширювати та утверджувати в суспільстві українську національну ідею – державності української нації, необхідної українцям і корисної для чесних неукраїнців в Україні; скрізь, усюди й у всьому протиставлятися ворогам української нації, її державності, незалежності, соборності; підтримувати національно-патріотичні дії всіх політичних і громадських об'єднань, людей влади та окремих осіб; сприяти згуртуванню всіх національно-державницьких сил навколо конкретних справ для реалізації української національної ідеї.

До політичних проблем, які УНФ необхідно буде вирішувати належать: а) політична безправність українців в усіх сферах життєдіяльності; б) активізація проросійських сил та загроза втрати державності; в) наступ глобальних сил світової космополітичної мафії.

До життєвих проблем, з якими постійно зустрічаються українці і які УНФ необхідно буде вирішувати щоденно належать: а) земельна проблема (адже перспектива втрати українцями землі, як і мови – це головна і стратегічна небезпека сьогодення); б) сваволя владних чинуш, голів міських та сільських рад, продажність різношерстих політиків-партійців, податковий „безпрєдєл”, масова корупція в правоохоронних органах та цілковита безправність українців (влада та гроші вирішують усе); в) сплановане масове заробітчанство та проблема „нічийних” дітей; г) спланований наплив емігрантів-азіатів та захоплення ними впливів в усіх сферах господарсько-економічного життя; д) обездуховлення, денаціоналізація, русифікація та американізація підростаючого покоління; ж) витіснення з ринку продукції місцевого виробника та наповнення його неякісними імпортними товарами; з) екологія та демографічна ситуація.

Тому у повсякденній діяльності УНФ повинен проводити такі заходи як: боротьба з антиукраїнською „п’ятою” колоною; проведення зустрічей в українських громадах та колективах; творення громадських об’єднань за спільними інтересами (підприємці, науковці, творча інтелігенція, студентство, військові) та націоналістичних станиць за територіальним і професійним принципом; захист громадян в судах, „лівоохоронних” органах, владних коридорах, чиновницьких кабінетах; виступи в ЗМІ, друк листівок та газет; проведення мітингів, демонстрацій, пікетувань а в разі потреби блокувань приміщень антинародних владних структур; присутність уповноважених від громади представників на сесіях, виконкомах та інших заходах влади; створення профспілкових організацій на підприємствах місцевих олігархів-скоробагатьків, які ущемляють права українців; створення незалежної юридичної структури для захисту та надання консультацій українцям, які потребують цього; підготовка до виборів, створення списків кандидатів у депутати усіх рівнів. УНФ повинен допомагати також українським митцям та науковцям у проведенні наукових конференцій, художніх виставок, театралізованих вистав, концертів, вечорів, друкуванні літературних та наукових творів. Однією з найважливіших ділянок боротьби повинно стати питання землі. Необхідно розтлумачити людям сучасну земельну проблему та організувати їх для захисту від земельної та будівельної мафій.

Особливим пунктом для УНФ є створення дружин народної самооборони для захисту своїх прав від контрольованих корумпованою владою кримінальних структур, а в разі московської військової агресії – вони стануть кістяком народного збройного ополчення.

УНФ необхідно також перехопити у влади ініціативу відзначення українських національних свят, які вона перетворила в примітивну, ідейно вихолощену „шароварщину”, національно-безликий примітивізм, „босяцькі” імпрези із вихвалянням „здобутків ” влади та перетворити їх у потужний фактор для прирощення національної свідомості та революціонізації суспільства.

Структурно УНФ повинен бути побудований, як об’єднання громадян, громадських організацій та політичних державницьких партій на спільній ідеологічній, програмній та політичній платформі з єдиним керівним центром, з орденським, а не партійним методом діяльності: об’єднання не для виборювання влади для себе, а для того, щоб вибороти для української нації власну УССД – державу української нації на українській землі. Створення осередків УНФ повинно відбуватися за територіальним та професійним принципом. Добір членства до УНФ повинен бути не на основі того, хто ким був і в чому клянеться, а виходячи з того, що він для України зробив, робить і готовий зробити.

Важливою кадровою ланкою УНФ в пропагандивній та державотворчій площинах повинні стати науковці, викладачі, медики, творча інтелігенція, студенти, духовенство, військові. Це саме той прошарок суспільства який формує громадську думку, а тому схилити до діяльності в УНФ авторитетних людей із цих середовищ є вкрай важливо. Попередні розмови із людьми із цих середовищ про перспективу створення широкого, національного, суспільно-політичного руху, де би вони прийняли активну участь – є позитивними і обнадійливими. Ряди УНФ (таємно) повинні поповнити також українські підприємці – ділові люди, які мають великі плани на майбутнє, але починають розуміти що в чужій для них системі влади вони нездійсненні, а тому згодяться профінансувати УНФ і з його допомогою матимуть у майбутньому перспективу самим стати владою – депутатами та керівниками різних рівнів.

Ставлення УНФ до сучасного стану української нації повинно виходити із того, що до українців у всі роки державної незалежності України за визначенням В.Іванишина: „Реалізовуються – послідовно, наполегливо і без огляду на зміни влади – програма неоколонізації України, програма внутрішньої окупації України, програма витіснення українців із економічних, фінансових, інформаційних, державних системотворчих структур (а після реалізації адміністративно-територіальної реформи – і з органів місцевого самоврядування), програма знелюднення України, програма федералізації України, програма внутрішнього розчленування народу, програма денаціоналізації українців, програма знищення української нації через „політичну націю” – аналог „радянського народу”, програма підміни національного народовладдя космополітичним „громадянським суспільством”, програма обездуховлення та деморалізації українців, програма знищення українського села як живої клітини національного організму, програма розпродажу та розкрадання держави, програма грабежу народу через зростання цін і тарифів...”.

Нинішня Конституція про українців як націю згадує лише один раз – у статті 11: “Держава сприяє консолідації та розвиткові української нації, її історичної свідомості, традицій і культури, а також розвиткові етнічної, культурної, мовної та релігійної самобутності всіх корінних народів і національних меншин України”. Звідси випливає те, що Конституція України жодних прав головного суб’єкта державотворення за українцями як нацією не передбачає. Тому українці й надалі залишаються на своїй рідній землі безмовним і безправним “населенням” та “електоратом”. Національні права передбачені тільки для національних меншин. Оскільки українці в Україні – не меншина, то й ніяких національних прав вони не мали, не мають і не повинні мати. Вистачить з них, мовляв, і прав людини.

Головне правило нинішньої внутрішньої окупаційної політики – не допустити представників корінної нації до керівництва в системі влади, науки, освіти, культури, інформації, фінансів, промисловості, сільського господарства, юриспруденції, військової справи, медицини тощо. Тому Держава Україна – не національна, влада в ній – космополітична і демонстративно антиукраїнська, головною її опорою є не національно свідомі українці, яких вона боїться, а тільки національні меншини, які й виступають основним кадровим резервом влади.

Тут маємо справу саме з етноцидом – нищенням спільноти за національною ознакою. Проти українців в Україні діє добре спланована, безперебійно фінансована і всеохопна система етноциду. З реалій нашого життя легко зчитується її мета: в Україні має бути населення, скорочене до потреб неукраїнського бізнесу, але не повинно бути ніяких українців – ніякої нації-господаря країни.

Ставлення УНФ до державності України повинно виходити із того, що нинішня держава окупована із середини антиукраїнською владою, що складається із представників привілейованих національних меншин. Наявність нинішньої „нічийної” держави – це найбільший форпост українців для продовження подальшої поетапної боротьби – перетворення її шляхом революційних змін у національну державу і подальші змагання за повну соборність українських земель. Нинішня державність – це відвойований українцями, але окупований чужинцями плацдарм. Лінія фронту на ньому проходить через розум, серце і душу кожного свідомого українця, у новітній час найвідповідальнішої фази боротьби за саму українську людину, за її світогляд, за її спосіб мислення та діяння, за ототожнення кожним українцем та українкою себе з українською нацією, незалежно від свого вчорашнього минулого, незалежно від соціального стану, матеріального статку, конфесійної приналежності, освіти, професії, віку тощо.

Наявність нинішньої державності робить для українців найголовнішу справу – це гарантія неустанного прирощення державницької та національної свідомості українських народних мас. Ми діємо за обставин, які корінним чином відрізняються від тих, у яких боролися наші попередники. Тому постійно пам’ятаємо наступне: „Перед нами – подвійне завдання: провести якісні, революційні перетворення в інтересах української нації, але при цьому не ослабити і не поставити під загрозу саме існування української державності і незалежності”.

Ставлення УНФ до влади повинно виходити із питання: „Зрештою, це українська чи антиукраїнська влада? Це влада українців чи влада над українцями? Це українське державотворення чи нищівна для українців внутрішня окупація? У якій національно-визвольній війні за цілу свою історію українці понесли такі жахливі втрати, як за роки незалежності України – роки „соціального миру”, „суспільної стабільності” та „національної згоди”: по вісімсот тисяч за рік? І коли дійде до остаточного вирішення „українського питання” в Україні?, Що собою являє нинішня держава Україна? Які права має в цій державі, у якому стані перебуває тут корінна українська нація, в аспектах: духовному, релігійному, соціальному, економічному, політичному?”.

Влада це – система влади, структури влади, люди влади.

Системи влади стала головним гальмом у боротьбі українців за свою національну державу. Система має всі ознаки: ворожої, антиукраїнської, антинаціональної, антинародної і антилюдської. Вона витворила механізми свого захисту, за надійністю функціонування яких пильно стежать і місцеві можновладці, і їхні закордонні господарі. Нинішню систему влади творили та постійно удосконалювали різні антиукраїнські сили. Вона під впливом внутрішніх і зовнішніх чинників постійно пристосовувалася до нових умов, виробила власний імунітет, і ті, хто потрапив до неї, інтуїтивно відчувають небезпеку спроб її ліквідації, тому незалежно від того, хто й до яких владних кримінально-бізнесових кланів належить, дружно стають на її захист навіть тоді, коли борються одні з одними за владу. Систему неможливо зруйнувати зі середини еволюційним шляхом, бо її однаково зберігають та вдосконалюють усі без винятку, хто туди вхожий, без поділу на нинішніх і вчорашніх.

Структури влади – це ті важелі, за допомогою яких функціонує система. Кожна попередня влада створювала та вдосконалювала на Україні поліцейський режим, а відповідно, і поліцейські структури влади. Кожна з цих владних структур задумувалася і була налаштована так, щоби могла у будь-який момент виконувати поліцейські функції.

Система влади, структури влади і люди влади, які визначають нинішню політику Держави Україна, скільки разів би не перетерпіли чергову перестановку кадрів чи реорганізацію, зумовлену переорієнтацією кожної нової влади на своїх нових господарів – залишаються антиукраїнськими та поліцейськими. Демонтувати їх можливо лише єдиним способом – за допомогою національно-визвольної революції, з участю всього українського народу, під прапором національної ідеї.

Вороги української нації та їхні псевдопатріотичні прислужники (платні та баранізовані) з числа українців в один голос твердять, що нинішній ганебний і катастрофічний стан українського народу пояснюється тільки невирішеністю соціально-економічних проблем та недосконалістю системи керівництва державою, і пропонують себе, свої клани і шайки на роль рятівників, спасителів, месій. Але це – свідомий чи неусвідомлюваний обман. Потворні соціально-економічні деформації в нашому суспільстві – це не причина, а явний, зримий і відчутний для кожного наслідок саме нищівної внутрішньої окупації України.

„Внутрішня окупація – це така форма поневолення, коли народ опиняється під зловорожою владою вже не іноземних загарбників, а внутрішніх антинародних та антинаціональних сил, які зводять до мінімуму політичні права корінної нації(а це майже 80 % населення), захоплюють і використовують виключно у власних інтересах державний механізм, фінансову сферу, економіку, інформаційний простір країни, намагаються штучно ділити і деморалізувати, денаціоналізувати і нищити поневолену ними націю, щоб унеможливити її згуртування під прапором своєї національної ідеї, її визвольну боротьбу і своє власне – національне державотворення і народовладдя

В Україні внутрішню окупацію здійснюють колишні московські окупанти та колонізатори, московська п’ята колона у вигляді різних „червоних” та „лівоцентристських” партій, п’ята колона західного демолібералізму у вигляді різних „центристських”, „правоцентристських”, „демократичних”, „національно-демократичних” і навіть „теж-націоналістичних” організацій, а всі вони обслуговують основного грабіжника й узурпатора влади – чужорідний і космополітичний транснаціональний олігархічний капітал кримінального походження. Нинішня окупаційна система влади повинна бути революційним способом демонтована”. (В.Іванишин).

Ставлення УНФ до Президента України повинно виходити з двох позицій: а)до Президента України як найвищої державної посади, яка є ґарантом її державності; б)до Президента України як особи, яка обрана народом і на цьому посту легітимно перебуває.

А. В ситуації, що склалася нині із владних структур лише Президент залишився на позиції державності України, лише він може і зобов’язаний стати на її захист і закликати до цього народ. Лише президентська (хоча й не природна для ментальності українців форма правління), створена ще Л.Кравчуком владна вертикаль зуміла втримати територіальну цілісність України. Хоча кожен Президент розумів, і вчорашні й нинішній, що прийти до влади і керувати державою можна тільки з опорою на політичну силу – внутрішню чи зовнішню. Витворити таку силу з українського народу жоден з них або не вмів, або не хотів, або не мав на це дозволу. А тому шукав підтримки й опори в чинниках позаукраїнських. Але це явище тимчасове. УНФ повинен виступати за сильну президентську владу, навіть в разі потреби з диктаторськими повноваженнями в перехідний період..

Б. Щодо особи. Тут багато питань, але є лише два варіанти відповідей: „Або В.Ющенкові слід повернутися лицем до народу, який йому повірив і його обрав, і у нього є перспектива залишитися на плаву, або його подальший „шлях в нікуди”, як для нього персонально, так і для людей його оточення, які ще його не встигли покинути”.

За правління президентів Л.Кравчука та Л.Кучми між владою і народом була висока і глуха стіна. Але була й друга, ще вища, – між Президентом і народом. За правління В.Ющенка стіна між владою і народом перетворилася у глибоку безодню. Її поява – це не стільки наслідок політичних дій самого В.Ющенка, а насамперед результат дотеперішньої політики його космополітичного оточення, а вже згодом, зусиль різних „опозиціонерів”, та ворогів. У дискредитації образу Президента В.Ющенка, він передусім винуватий сам, своєю невизначеною „страусовою” позицією, до якого також внесли свою лепту найближчі люди з його команди („любі друзі”, куми та ін.) – своєю грабіжницькою комерційною діяльністю, антинародною політикою, а особливо – демонстративно-хамським, виробленим ще за „батька” Л.Кучми антиукраїнством. Це вони після блискучої перемоги на виборах-2004 не допустили, щоб В.Ющенко (чи він хотів?) став реальним Президентом України, а його статус Президента держави знову звели до статусу Президента адміністрації (хоча в цьому амплуа, до „скромних” можливостей свого наставника Л.Кучми він ще не доріс).

Президент В.Ющенко діє в ситуації, коли система політичних ваг і противаг у державі фактично відсутня – є тільки кланові. Він намагається керувати в умовах цілковитого політичного паралічу громад, суспільства в цілому і виключно кланової, а не ідейно-політичної структуризації політикуму. Тому він не став президентом національної держави (поки що й не намагався), а перетворився у головного адміністратора космополітичної неоколонії – почленованої внутрішньо й узалежненої зовнішньо. А тому приречений діяти не в інтересах народу, нації, держави, а тільки в інтересах свого клану і зовнішніх сил.

Чи повинен УНФ підтримати В.Ющенка в даній ситуації. По перше – УНФ повинен тиснути на Президента з вимогою рішуче стати на захист державності (деякі кроки хоч невпевнено, але робляться) та закликати до цього український народ. По друге – УНФ просто зобов’язаний буде підтримати Президента, при умові – зміни його політичної лінії в сторону радикального захисту державності України та вирішення національного питання щодо державності титульної нації – українців..

Уявімо, що В.Ющенко вирішить під тиском організованого УНФ народу підняти прапор української національної ідеї (як приміром Л.Кравчук під тиском обставин агітував комуністів проголосувати за незалежність України). Що тоді? А тоді твориться фактично нова – національна держава, попередня його залежність від „любих друзів”, які посадили його за допомогою обдуреного електорату в президентське крісло цілком закономірно не беруться до уваги, він сам стає першим не номінальним, а реальним Президентом України (із перспективою ще двох каденцій) і таким увійде в історію України – як ініціатор реальної трансформації нинішнього державоподібного космополітично-неоколоніального утворення в нормальну українську національну державу. І зробити це йому хай і не просто, але набагато легше (бо хоч поганий, але свій), ніж будь-кому із можливих (бо хоч харизматична, але зрадила) претендентів на цю посаду.

Чи повинні наші політики враховувати цю можливість? Думається, що так – якщо вони політики. Тому поки що і характер майбутніх перевиборів до ВРУ (якщо такі будуть) й президентських перегонів, і можливі дії його конкурентів та опонентів, і доля України залежать передусім від того (поки що!), яким шляхом піде Президент. Але якщо він занадто затримається із визначенням своєї позиції, то під тиском організованого народу ініціатива може перейти до суперників (приклад методики ефективно діяти Л.Кравчука 24 серпня 1991 року). І тоді шанс для В.Ющенка буде безповоротно втрачено. Бо навіть й ті, що ставлять на Росію, чудово розуміють, що ця імперія приречена, а тому, щоб залишитися при владі в Україні, можуть зрадити (їм не звикати – „Юлька сучка...”. (Л.Кучма) і своїх покровителів у Кремлі.

Чи можна вирвати В.Ющенка з під впливу ворожих сил та стимулювати у часи реальної загрози втрати державності України (зовнішня військова інтервенція імперської Росії, або внутрішній антидержавний „конституційний” переворот) до цього доленосного вибору української національної ідеї і прискорити цей процес? Можна! Бо боротися з об’єднаним на національній ідеї народом – справа програшна і для представників, чи слуг режиму внутрішньої окупації і для окупантів ззовні. Чи можуть опозиційні до нього сили допомогти таким його намірам? Так. Але і в першому, і в другому випадку для цього потрібна чітка ідейно-національна визначеність і згуртованість цілого патріотичного табору і його політикуму. Адже в політиці і опираються, і зважають тільки на силу, а не на політичну неміч. Для цього й має творитися УНФ.

Ставлення УНФ до чинного законодавства повинно випливати із того, що влада в Україні окупаційна, система влади антиукраїнська, структури влади поліцейські, а тому українці не зобов’язані дотримуватись витворених ними окупаційних антинаціональних законів, які йдуть у супереч з Законом Божим та Правом нації на свою власну національну державу. Бо, такі закони – це правила поведінки для рабів та інструкції для їхніх наглядачів. Громадянин чинить зло, якщо виконує закон, спрямований проти нації, держави, людяності. Тимчасово чинними слід вважати лише ті положення нинішньої космополітичної Конституції, які йдуть на захист державності та суверенітету України.

Ставлення УНФ до сучасного політикуму в Україні – негативне. Його охарактеризував ще у 2003 році В.Іванишин: „Варто буде новому диктаторові Росії (хто б ним не став) глянути на наших „провідників” спідлоба, як вони побіжать наввипередки здавати Україну. І справа тут не тільки у холопстві окремого політика. Холопство з його органічною потребою мати над собою пана з канчуком у руках – це не просто хвороба, а ціла пошесть серед нашого безідейно-космополітичного політикуму: не боротись, а скаржитись; не протиставлятись, а продатись іншому; не ідейно озброювати свій народ, а плаксиво апелювати до чужих правителів; не самим ставати сильними, а вимолювати ласки в сильного... От і їздять – зі скаргами, доносами, “компрою”, чолобитним: і новими маршрутами – до Страсбурга і Вашингтона, і старими, давно наїждженими – до Варшави і Москви. І суть прохань завжди одна: “Наведіть у нас такий порядок, щоб ми, ваші холопи, були зверху” – сучасний неоколоніальний варіант літописного “Прийдіть до нас княжити”...

Ставлення до політичних партій, які не увійдуть в УНФ повинно бути диференційоване. До владної НС-НУ – опозиційне; до проросійських, антиукраїнських БЮТ, ПР, КПУ, СПУ і т.д. – вороже; до інших державницьких – за індивідуальним підходом, виходячи від діяльності їхніх членів у громаді та структурах влади. На ідейній платформі – жодного компромісу.

Ставлення УНФ до неукраїнців повинно бути: побратимське – до тих, хто разом з нами бореться за УССД; толерантне – до тих, хто позитивно ставиться до нашої боротьби за УССД; вороже – до тих, хто протидіє процесам українського національного відродження і державотворення.

Ставлення УНФ до революційних процесів виходить із розуміння того, що є лише два випробувані в історії і сучасності способи зміни народом влади на свою користь.

Перший: національна революція у вигляді всенародного повстання, яка повністю руйнує, ліквідовує стару систему з її апаратом влади й утверджує нову, відповідну прагненням, потребам та устремлінням нації. Політична карта сучасної Західної Європи в основному й сформувалась у процесі саме таких революцій. Україна в її нинішньому стані не готова не тільки до такої революції, а навіть до серйозного бунту. Отже, зараз піти цим шляхом УНФ не може.

Другий: національна революція через демократичний механізм, коли об’єднаний національною ідеєю народ шляхом виборів змінює відповідно до завдань національного державотворення законодавчо-представницьку гілку влади, яка, своєю чергою, опираючись на постійну підтримку озброєного й організованого національною ідеєю народу, докорінно змінює законодавчими актами саму суть держави і відповідно до цього реформує інші гілки влади.

Саме такі („оксамитові”) національні революції здійснили практично всі європейські країни колишнього „соціалістичного табору” і колишні „республіки” – колонії СРСР – за винятком Білорусі та України. У цих двох країнах політичні проводи національно-патріотичних сил у момент розпаду імперії переорієнтували свої народи з боротьби за національну державу на боротьбу за космополітичну демократію та інші демоліберальні вартості. Тобто, замість національної держави народові нав’язали саму „форму-структуру, в яку можна б укласти різний зміст” (С.Бандера). І тим самим – непомітно для українців – уклали саме те, що хотіли: космополітичний, а тому антиукраїнський зміст...

До чого це привело – бачимо. І ніякої несподіванки в тому, що українці в Державі Україна так і залишилися безправним і грабованим населенням, насправді немає: це закономірний результат ігнорування українськими політиками української національної ідеї.

Ставлення УНФ метою до релігійно-конфесійної політики випливає із необхідності релігійно-духовного відродження української нації та створення єдиної національної християнської Церкви.

Під національною Церквою УНФ розуміє передусім релігійне об’єднання християн, духовенство та ієрархія якого бере на себе відповідальність перед Богом і людьми за те, щоб дорогою Христа вести і привести до Бога довірений їм народ таким, яким створив його і яким хоче бачити його Господь, а не таким, яким хотіли зробити його різні окупанти та їх спадкоємці, часто – явні слуги сатани.

„Нинішня релігійно-конфесійна роздробленість в Україні – справа не Божа, а людська, а тому й подолана вона має бути людьми. Духовна і церковна єдність усіх християн заповідана Богом, а тому не може бути предметом політичних дискусій. Дискутивними можуть бути тільки плани, програми і практичні кроки її досягнення. Держава повинна сприяти релігійному вихованню і повноті релігійного життя всіх своїх громадян: страшний не той, що має іншу віру, а той, у кого за душею немає нічого святого. В основі державної політики у сфері національної духовності має бути християнство як природна для українців Віра для спасіння душі та дороговказ у земному житті”. (В.Іванишин).

Ставлення УНФ до виборчих процесів випливає із того, що на всіх виборах саме питання утвердження у практиці державотворення української національної ідеї, національно зорієнтованої ідеології державного будівництва, українського національного відродження повинні бути першочерговими критеріями вибору УНФ, який претендує на голоси виборців.

Ставлення до виборів повинно виходити із того, що УНФ повинен розглядати боротьбу за владу, як боротьбу за Україну, а тому брати участь в усіх виборчих кампаніях, з метою приходу українців у владні представницькі структури для захисту їхніх прав та створення за допомогою і підтримкою громади української системи влади – впливового українського владного середовища, який складатиметься із депутатського корпусу та голів районів, міст та сіл, контрольованого політичним проводом УНФ. Ця система влади стане фундаментом для надійного й безперешкодного функціонування українського підприємництва та творення класу української буржуазії, впровадження в життя українських духовних та культурних цінностей та творення класу української інтелігенції, збереження й відродження українського села.

Для УНФ стратегічним є напрямки боротьби, як за місцеву владу, так і за мандати ВРУ та виконавчі структури. Влада на місцях створить передумови усунення антиукраїнського, корумпованого владного елементу на низах та заміни його молодими, перспективними кадрами а також, перспективу створити власну націозахисну систему та відповідну матеріальну й фінансову та силову базу для майбутньої боротьби за повне опанування міст, сіл, районів та областей та депутатські мандати у ВРУ.

Неправда, що окремий депутат, партія чи блок не можуть нічого зробити для реалізації наказів виборців. Можуть! Бо за ними – маси виборців. Підняти, згуртувати, повести їх на боротьбу за інтереси громади, нації, держави – обов’язок тих, кого обрав народ.

Для УНФ не повинно бути проблеми так званої передвиборної „розкрути” бо, у період цілковитого політичного затишшя, аж до старту виборчої кампанії, усі інші політичні сили незалежно від партійних кольорів будуть бездіяльні. Вони прийдуть за голосами до людей, щоби їх вкотре обдурити, вже тоді, коли за УНФ буде зроблено чимало заходів по збереженні державності, консолідації громади під прапором національної ідеї та захисту українців від сваволі владного режиму, до якого входять представники-”конкуренти” із інших політичних середовищ. Люди чекають конкретних дій а не пустопорожньої, хоча і високопатріотичної балаканини. Хто буде діяти в інтересах народу, за тими і піде народ. Отже з моменту виходу на суспільно-політичну арену УНФ має постійно діяти, причому не від оборони, а наступаючи.

Невідкладною потребою УНФ є творення в кожному селі чи місті, у колективі чи професійному об’єднанні української національної громади. Саме з національної громади треба починати творення власної національної держави – тої політичної „хати”, у якій, кажучи словами Тараса Шевченка, буде „своя й правда, і сила, і воля”. А щоб здобути її, „треба миром, громадою обух сталить”.

„Українська національна громада – це спільність, – яка усвідомлює себе невід’ємною часткою української нації, - яка відчуває свою відповідальність за відродження, збереження і продовження своєї нації в часі, – яка згуртована під прапором української національної ідеї, – яка об’єднана спільною метою – здобуття української національної держави із всеохопною системою українського національного народовладдя, – яка підпорядковує свої особисті та групові інтереси цій загальнонаціональній високій ідеї-меті, – яка і своїх співгромадян, і представників національних меншин, і владу, і політичні, громадські, професійні, етнічні та релігійні об’єднання, і всіх претендентів на владу оцінює передусім за їхнім ставленням до цієї ідеї-мети, готовністю включитися в боротьбу за її здійснення та реальним внеском у справу її реалізації”. (В.Іванишин).

Неможливо в одному окремо взятому селі чи місті збудувати собі власну національну державу. Бо вони – тільки елементи у тій гігантській системі, що називається державою, а система завжди сильніша за окремий елемент. Але й наша олігархічно-кланова злодійська система не зможе безкарно грабувати народ і країну, якщо їй протиставити організований опір іншої системи – системи творення української національної держави із всеохопним національним народовладдям. Тому основою цієї системи можуть і повинні стати українські національні громади.

УНФ не зможе зараз ставити собі за мету створити проукраїнську більшість у Верховній Раді, в Уряді чи в адміністрації Президента: і ЗМІ, і механізм формування та контролю влади повністю в руках сил внутрішньої окупації України, тому там домінують неукраїнські та антиукраїнські сили. Але ми просто зобов’язані творити таку національно свідому більшість у кожному українському селі чи місті, у виробничому чи творчому колективі, у кожному професійному, освітньому чи релігійному об’єднанні.

Найбільш природним і необхідним є творення національної громади в українському селі. Бо доля села – це доля України. Бо злочинне ставлення влади до села, як і до української мови, – це її ставлення до української нації.

Багатосотлітня бездержавність української нації завдала страшних ран нашому народові. Особливо постраждало українське село. Під час усіх окупацій України наше селянство було безправним кріпаком чи наймитом, об’єктом безкарного грабежу та постачальником дешевої робочої сили для завойовників і вже обов’язково – примусовим годувальником: окупантів, колонізаторів, лакеїв ворожої влади та її рабів у містах. У той же час воно єдине зберігало і культивувало українські національні цінності: віру, духовність, волелюбність, традиції, мову... За що найбільше поплатилося під час більшовицької окупації, особливо в час голодоморів початку 20-х, 1932-1933 та 40-х років.

Із проголошенням незалежності України сам підхід до цієї проблеми вже нібито української влади не змінився: село й надалі розглядається виключно як якийсь кормоцех держави, який має право на існування лише доти, доки служить джерелом казкового збагачення владних шахраїв і плацдармом політичного утвердження різних пройдисвітів. Двічі дощенту ограбоване (за бандитської колективізації і в наш час злодійської вдаваної „деколективізації” та приватизації), зраджене вождями демократії, залишене напризволяще „нічийно”-космополітичною владою і псевдо-„національно-демократичним” політикумом, українське село опинилося перед загрозою цілковитого знищення. Не ощасливили його ні сертифікація землі, ні земельний кодекс, ні рекордні врожаї: система грабежу виявилася сильнішою і за солодкаві запевнення лукавих обіцяльників, і за безпідставні надії наївних простаків. Масова втеча з села працездатних людей, передусім молоді, зростання кількості „неперспективних” сіл, наростаючі процеси фізичної і духовної, інтелектуальної і моральної деградації сільської людності – це прямий результат антинародної і виразно антинаціональної аграрної політики влади: і попередньої, і нинішньої.

„Між тим село – це не тільки продуцент товарного хліба і не лише виробник сировини для міської харчової промисловості. Це щось значно важливіше для нації. Українське село – це сформована за цілі тисячоліття ефективна й унікальна система всебічного матеріального і духовного життєзабезпечення, національного людинотворення і націозбереження. Україна – це передусім село, бо, власне, тільки село й було завжди Україною. І тому не може бути “неперспективних” сіл: кожне з них необхідне – і для людей, що живуть у ньому, і для нації, і для національної держави, яку нам ще належить вибороти. І відроджувати, розвивати та зберігати село треба не лише як виробничу одиницю, а як живу клітину національного організму”. (В.Іванишин).

На фоні інших політичних середовищ УНФ повинен виділятися наступним: а) постійною всенаростаючою націозахисною діяльністю в усіх сферах життєдіяльності; б) чіткою націоналістичною програмою, яка враховуватиме місцеві проблеми та реалії життя; в)постійні зустрічі з громадськістю та роз’ясненням проблем з позиції українського націоналізму; г) новими, молодими, енергійними, не зараженими нинішньою демоліберальною партійщиною і не дискредитованими кадрами; д) закритістю і утаємниченістю своєї діяльності. Більше того, УНФ буде згуртовувати людей, допомагати їм у самоорганізації, творити національні громади та станиці на територіальному (села, міста) та професійному (підприємства, творчі спілки ) рівнях.

На підготовчому етапі створення та початку активної діяльності стержневою структурою УНФ повинна стати ВО „Тризуб” ім. С. Бандери – організація орденського типу, яка послідовно, не дивлячись на жодні несприятливі політичні реалії, всупереч псевдонаціоналістам, владі та продажному політикуму веде боротьбу за українську Україну в націозахисній, пропагандивні, виховній та політичній площинах. „Тризуб” виробив чітку націозахисну „Програму реалізації української національної ідеї в процесі державотворення”, є ініціатором і лідером об’єднавчого процесу в націоналістичному таборі, має вишколені підготовлені і перевірені кадри.



* * *

Наша доля – у наших руках. Бо незмінними правдами є Шевченкове: “Борітеся – поборете!..” та “В своїй хаті своя й правда, і сила, воля”. Тільки так – переможемо.
вверх^ к полной версии понравилось! в evernote
Комментарии (43): вперёд»
Narbeleth 15-11-2008-19:28 удалить
Положения программы в общем неплохие, но как юрист вижу, что многие из них чисто декларативны, а местами проскальзывает популизм.
Интересно другое: чем организации не угодили "демократизм, лібералізм, глобалізм, масонство, гомосексуалізм, наркоманія, поганські і псевдохристиянські секти"?
simply_the_grey 15-11-2008-19:56 удалить
"чем организации не угодили " вопрос не совсем корректен, потому что такой организации нет, это выложено предложение одного человека о её создании
Narbeleth 15-11-2008-20:05 удалить
Значит я не совсем поняла, я думала, что это реальная программа политического объединения. Не обессудьте, текст вроде бы понятный, несмотря на спецлексику, но рамочные положения ускользают, как при чтении на любом иностранном языке.
Но всё же интересны мотивы, по которым человек ставит задачей борьбу с означенными явлениями.
simply_the_grey 15-11-2008-20:12 удалить
мотивов много, и все они сводятся к тому, что управление государством клановое, а у правительства клановые интересы всегда были выше государственных, и сегодняшний день приближен к точке экстремума тенденции, при которой титульная нация имеет номинально в своём государстве ментше прав, чем все остальные (прописано в конституции между строк), а это возможная потеря государственности...
про означенные явления - у меня они тоже не вызывают одобрения, и этого достаточно, чтобы разместить этот материал
Narbeleth 15-11-2008-20:23 удалить
Это всё понятно, но, пардон муа, причём здесь демократия, либерализм, гомосексуализм, наркомания, секты или автор решил собрать созвучные слова? Если эти явления автор рассматривает как предмет борьбы, то фактически это означает следующее: борьба с демократией - это установление авторитарного или тоталитарного режима, других нет, борьба с либерализмом - это радикализм или консерватизм, борьба с наркоманией и анти - и псевдохристианами предполагает дискриминацию по состоянию здоровья и религиозной принадлежности.
simply_the_grey 15-11-2008-20:45 удалить
Настя, ну что за детский сад, какая борьба с демократией?) я понимаю, что трансляторы несовершенны, возьми и процитируй весь абзац без контекстовых разрывов, если тебя это интересует, я переведу корректно
Narbeleth 15-11-2008-21:04 удалить
Я переводила без переводчика, ибо лениво да и вроде бы несложно.
"Чужі й ворожі доктрини та ідеології, та їхні організовані форми які УНФ необхідно поборювати це – комунізм, усі форми соціалізму, космополітизм, інтернаціоналізм, імперіалізм, фашизм, расизм, нацизм, анархізм, демократизм, лібералізм, глобалізм, масонство, гомосексуалізм, наркоманія, поганські і псевдохристиянські секти та всяка інша нечисть, за допомогою якої вороги прагнуть паразитувати на крові й поті українців. В ідейній боротьбі компроміс недопустимий..."
Этот абзац я перевела так:"Чужды и враждебны доктрины и идеологии, а так же их организованные формы, с которыми УНФ необходимо бороться: коммунизм, все формы социализма, космополитизм, интернационализм, империализм, фашизм, расизм, нацизм, анархизм, демократизм, либерализм, глобализм, масонство, гомосексуализм, наркомания, языческие и псевдохристианские секты и другая нечисть, с помощью которой враги стремятся паразитировать на крови и поте украинцев. В идейной борьбе компромисс недопустим..."
Где же я не допоняла?
simply_the_grey 15-11-2008-22:19 удалить
перевела почти верно, некоторые неточности в стилистике не привели к искажению, я попытался вникнуть, что тебе не понравилось: 1) демократизм перепутан с демократией (ну не страшно, идеологи этим пользуются точно так же, как аббревиатура СС в названии "Дивизия СС Галичина" давно и прочно связана с немецкими "охранными отрядами" SS, никто не помнит, что в Украине СС - это Січові Стрільці); 2) ЛИБЕРАЛИЗМ - видела в "морде" фото с названием "Обличчя Хама"? либерализм к Хамам - это сегодня Украины, с таким либерализмом я сам возьму винтовку; 3) глобализм проповедовал М.А.Суслов в своей идеологической доктрине, в Украине ему не место, это МОЁ мнение; 4) всё остальное чуждо культурным традициям народа, провозглашается борьба с ПОПУЛЯРИЗАЦИЕЙ! или ты за популяризвцию гомосексуализма среди молодёжи?
simply_the_grey 15-11-2008-22:23 удалить
ps: "и псевдохристианами предполагает дискриминацию по состоянию здоровья и религиозной принадлежности." была у нас секта "Белое Братство", хорошо, что пересажали, а то несколько тысяч народу судьбы покалечили
Narbeleth 15-11-2008-23:08 удалить
1) А что здесь понимается под демократизмом? Как юрист, я знаю несколько аспектов понимания демократии, и не один из них, на мой взгляд не является тем, с чем следует бороться. "Демократизм" же этимологически обозначает "наличие демократиии"(словарь Ожегова) 2) Про либерализм я повторюсь: противоположностью будет радикализм. А это замкнутый круг, террором ничего поделать нельзя, как говаривал профессор Преображенский. Но это детали. Я в общем не это имела в виду. Вы сделали хорошие ремарки ко всем двусмысленным моментам, они превращают неадекватное в разумное, но дело в том, что в тексте программы их нет. Т.о. каждый волен понимать по-своему, скорее всего буквально, так, как написано, а я показала, какие логические выводы следуют из написанного без поправок. Вы разумный человек и воспринимаете написанное разумно, но, скажем прямо и объективно, Ваш умственный уровень выше среднестатистического, я не уверена, что все, кому адресованы положения программы, тоже к этому уровню относятся, это невозможно по статистике. А значит большинство воспримет слова формально, а это уже опасно. Слова далеко не простые, за ними далеко идущие последствия, они словно спичка в стоге сена: одна шальная мысль - и всё вспыхнет. В особенности нужна аккуратность со словами про титульную нацию. У нас после них обычно следует серия азербайджанских и армянских погромов: "как же так, чурки жируют на нашей земле, а русские, хозяева своей земли нищенствуют". Самое страшное - это крайности. Кто-то ударится в крайность и заявит Вам, что Вы к титульной нации отношения не имеете по причине того, что у Вас в роду есть русские, белорусы, татары, кто угодно, и быстренько Вас ужмёт в правах, чтобы представителям титульной нации на своей земле жилось лучше. Очередная крайность и, увидев на Вашем пальце перстенёк с рогатым, Вас причислят к "языческим, псевдохристианским сектам и другой нечисти". Суть в том, что как обычно, идея хороша в целом, но детали не проработаны, нет чёткого и здравого механизма их реализации, а к чему могут привести эти неточности, я показала на примере, такой результат вроде бы противоречит цели самой программы. Чтобы не было крайностей, понятия нужно конкретизировать, давать им точное описание, примерно так, как сделали это Вы, а не бросать красивые слова на "-изм".
simply_the_grey 16-11-2008-00:52 удалить
"дело в том, что в тексте программы их нет"- я, как и ты, раз
прочитал текст, и указанные тобой ремарки совершенно естественно
для меня выходят из смысла текста, двусмысленностей совсем не вижу,
а опасно всегда, если в роли исполнителей законодательных или
партийнопрограммных директив оказываются люди недалёкие/
"Слова далеко не простые, за ними далеко идущие последствия, они словно спичка в стоге сена: одна шальная мысль - и всё вспыхнет" -
с этим не всё просто, народ правых взглядов сейчас сильно разочарован в
правительстве.
"В особенности нужна аккуратность со словами про титульную нацию" - и где
в этой статье неаккуратные слова? кстати здесь повторяется программный
тезис ОУН(Б) про нации.
"У нас после них обычно следует серия...." это у вас. Украинские
националисты и патриотически настроенные русские имеют очень разные
принципы отношения к несвоим нациям.
"Кто-то ударится в крайность и заявит Вам, что Вы к титульной нации отношения не имеете по причине того, что у Вас в роду есть русские, белорусы, татары, кто угодно..." - я
спокойно заявлю, что этот субъект пропагандирует враждебную украинскому государству политику.
"Очередная крайность и, увидев на Вашем пальце перстенёк с рогатым, Вас причислят к "языческим, псевдохристианским сектам и другой нечисти". - это
может произойти только в церкви, подчинённой Московскому Патриархату, их тут хватает, но я там никогда не появлюсь, противно)

"нет чёткого и здравого механизма их реализации" - это так, но это же не
программа партии, а скорее агитлисток, программу только разрабатывают, по-моему

"Чтобы не было крайностей, понятия нужно конкретизировать.." тут я надеюсь,
что хорошая идея не будет исковеркана и похоронена
simply_the_grey 16-11-2008-01:00 удалить
да я забыл про демократизм, тут сложнее для понимания, но наша демократия в том, что коммунисты 7 ноября с трибуны "брешуть, як собаки", чего уж там, около часа их слушал, стошнило, об этом тут заметка есть, ты читала, так вот подразумевал я в этом слове борьбу с проповедованием лжи, чтобы у людей уши не вяли, но вот этот момент действительно уточнять нужно
Narbeleth 16-11-2008-20:46 удалить
1)Вот именно, ремарки совершенно естественны _для Вас_, большинство о них даже не задумается. А о том, что мерить всех по своей мерке нельзя, Вы и сами не раз говорили.
2)Слова неаккуратные там есть, их много, я же в одном абзаце не одно показала. Дело в том, что использовать в политической борьбе национальный вопрос очень опасно, могут быть всё те же крайности. Конечно, вопрос этот актуальный, им легко собрать последователей, но лёд _очень_ тонкий.
3)"это у вас" - про то, как у вас, мне немногое известно, но вот пример из первых уст. К нам на турнир по дебатам приехала команда Ваших соотечественников, студенты одного ВУЗа. После игр им было предложено погулять по Москве, они радостно согласились, но потом на ушко спросили:"А это ничего, что мы в национальной одежде, нас не тронут?"(они были в вышиванках) Мы удивились и ответили, что, конечно, не тронут. И тут же задали встречный вопрос: "Неужели у вас бы тронули, если бы мы приехали в своей национально одежде?" На что нам совершенно серьёзно ответили:"Да, тронули бы". Может, они и преувеличили, но факт остаётся фактом, слова были сказаны.
4)"я спокойно заявлю" - Вы, конечно, заявите, но те, кто решит удариться в крайность, Вас навряд ли услышит. У них будет перед Вами преимущество: они смогут сослаться на общие слова про титульную нацию, а Вам сослаться будет не на что, только на логические выкладки, но они ведь нигде не закреплены да и не всем они очевидны. Поэтому я и говорила, что понятия надо определять, это гарантирует то, что никто не сможет поизвращаться над их толкованием в свою пользу.
5)Про религию. Дело в том, что когда в политическом манифесте упоминается религиозный вопрос - это уже тревожный звоночек. Простыми словами это значит "быть религиозным хорошо, а все нехристи наши враги". Получается, что обвинить Вас в нерелигиозности и в том, что Вы лояльны главному врагу христианства, смогут не только священники любой патриархии, но и рядовые последователи этой политической программы. Это в общем даже будет логично, Вы же сами сказали, что это чуждо культурным традициям народа. Если бы автор программы религии не касался вообще, это было бы лучше, выигрышнее для программы.
6)Да, это агитлисток, но ведь именно он должен привлекать последователей. Вдруг кого-то заинтересуют именно те моменты, которые в нём недостаточно точно или двусмысленно растолкованы? В лучшем случае в политическом движении разочаруются, увидев в программе объяснение, отличное от агитлистка, в худшем - в движении будут участвовать, но действовать будут так, как поняли из положений агитлистка.
7)Про демократию. Опять же, это то, как поняли Вы, и понимание это очень непростое, я бы даже сказала ассоциативное. Но, что имел в виду автор, совершенно не очевидно из текста, а значит, можно толковать вольно, коверкать, пример дословного толкования борьбы с демократией я привела.
8)Идея не будет похоронена, если подойти рационально и аккуратно придумать и выверить механизм, который может воплотить её в жизнь. Без механизма или с плохим механизмом любая идея либо мертва, либо вредоносна.
Идея-то сама по себе благая, но если оставить в ней такие логические и понятийные прорехи, она может оставить лазейку злу.
simply_the_grey 16-11-2008-21:54 удалить
1) я не уверен, что автор статьи предназначал её именно для меня)
2) "использовать в политической борьбе национальный вопрос очень опасно", но у нас єто вопрос главный, потому что: исследовав исторические тенденции, я сам определённо пришёл к выводу, что существование украинского государства и нации по многим причинам неудобно было и есть для пограничных империй и государств
3) из какого города приехала команда? это очень важно, историческое и национальное сознание в разных регионах работает различно, и перегибы тоже различны, они случаются везде
4) "а Вам сослаться будет не на что.." - на Программу революционной ОУН, которая сейчас действует, я хорошо знаю её положения
5) в той же Программе, про которую я упоминал, немалое место отводится толерантности, т.е. принцип "кто не с нами, тот против нас" отброшен категорически, врагами считаются лишь те, кто борются против, к сочувствующим, уважающим традиции никакой враждебности, я заходил в Киево-Печерскую Лавру, Выдубицкий монастырь, Армянскую церковь, Римские и Униатские соборы, ничем не поступаясь своим убеждениям, там везде была хорошая атмосфера
6) агитлисток призывает к объединению, обсуждению, обмену мнениями, и его автор никогда не уйдёт от ответов на вопросы, а вопросы ему будут задавать, ведь этот агитлисток создан в демократическое мирное время (я не зря это подчеркиваю)
8) твои выводы разумны
Narbeleth 17-11-2008-00:12 удалить
2)Мне кажется, что для сохранения государственности удобнее было бы ставить акцент именно на принадлежности к государству, а не к национальности. Это было бы логично и безопасно. В России это решается так: внутри своей страны мы можем грызться как угодно, но если кто-то из-за рубежа свои лапки к нам потянет, быстро их лишится. Просто когда вопрос заходит именно о национальности, то атмосфера моментально накаляется, поэтому лучше его не касаться, как старой болячки, печальных примеров много. Когда говорят о государственной принадлежности, это объединяет, в т.ч. и разные национальности, а разговоры о титульной нации могут привести в расколу внутри гос-ва.
3)Точно не помню, по-моему из Киева.
4)Там есть точное определение "титульной нации"?
5)Атеисты по сути "борются против". Получается, что их Программа считает врагами?
6)Что именно Вы подчёркиваете?
8)Разумны? Ну хорошо, значит за 19 лет жизни кое-какие достижения есть. *улыбаюсь*
simply_the_grey 17-11-2008-01:10 удалить
2) ты всё ещё не поняла, что в нашей стране титульная нация имеет меньше прав, чем любая другая, и речь идёт не о чистоте этнической принадлежности, как у национал-социалистов Гитлера, а о принадлежности духовной, о свободном развитии культуры, об уважении к традициям - вот этого пока нет на государственном уровне
3) тогда это преувеличение с их стороны
4) во-первых, есть, во-вторых, я его обрисовал тезисно в ответе на п.2
5) я- Атеист, я не борюсь против религии там, где она не оказывает деструктивного влияния на сознание человека, меня врагом не считают верующие
6) то, что у нас декларируется демократия, и пока нет войны
8) если бы ты была гражданкой Украины, то твои слова в том абзаце были бы восприняты с пониманием, и по канонам ты могла бы стать "побратимом у визвольній боротьбі" - так называют сочувствующих неукраинцев
Narbeleth 17-11-2008-17:55 удалить
2)Да, мне это не совсем понятно. Вы говорили, что это даже в конституции закреплено. Вы не могли бы привести пример этого закрепления и пример того, как это реализуется на практике? И ещё: а кто получает то, чего не дополучает титульная нация?
3)Но факт есть факт, у них не было смысла привирать. Для нас это было бы нехарактерно для любого города: для столицы, для других крупных городов, для мелких городов.
4)А Вы не могли бы процитировать? Мне интересно. Тезисно Вы обрисовали не слишком понятно. Под мутное определение можно подогнать всё, что угодно, а также вывести за его рамки всё, что угодно, а когда вопрос такой серьёзный, это может быть опасно, я привела пример. Мне больше всего неясны признаки, по которым то или иное лицо можно отнести к титульной нации. По логике может быть только 2 принципа отнесения: по гражданству или по этнической принадлежности.
5) Не у всех такое понимание атеизма, сам смысл слова предполагает не избирательное отрицание религии, а отрицание религии вообще. Значит того, кто отрицает её полностью, Программа считает своим врагом? А это уже ограничение свободы совести. Да, кстати, "врагом" атеиста считают представители любой конфессии так же, как "врагом" у них считаются представители других конфессий, так им предписывают их священные писания, ведь это те, кто отрицает их бога или верует в другого. Другое дело, что понимание "враждественности" варьируется в зависимости от конфессии и адекватности отдельных представителей, но в любом случае они нас за равных не считают и считают, что мы по разные стороны баррикад, даже когда есть взаимная толерантность.
6)Ну это вроде бы понятно, но какое звучание эта ремарка придавала означенному вопросу?
8) Судя по этому объяснению выходит, что к титульной нации причисляют всё же по этническому признаку, раз субъект будучи а)гражданином, б)этническим неукраинцем, в)разделяющим т.з, признаётся "побратимом", "сочувствующим", но не "своим". Вроде как дело это не его, но он всё понимает и подходит к вопросу разумно.
simply_the_grey 17-11-2008-22:28 удалить
2) ответы в тексте статьи "політична безправність українців в усіх сферах життєдіяльності визнається політичною проблемою
у ст. 11 Коеституції: “Держава сприяє консолідації та розвиткові української нації, її історичної свідомості, традицій і культури, а також розвиткові етнічної, культурної, мовної та релігійної самобутності всіх корінних народів і національних меншин України”. Звідси випливає те, що Конституція України жодних прав головного суб’єкта державотворення за українцями як нацією не передбачає. Тому українці й надалі залишаються на своїй рідній землі безмовним і безправним “населенням” та “електоратом”. Національні права передбачені тільки для національних меншин. Оскільки українці в Україні – не меншина, то й ніяких національних прав вони не мали, не мають і не повинні мати. Вистачить з них, мовляв, і прав людини."
Как реализуется:
"Головне правило нинішньої внутрішньої окупаційної політики – не допустити представників корінної нації до керівництва в системі влади, науки, освіти, культури, інформації, фінансів, промисловості, сільського господарства, юриспруденції, військової справи, медицини тощо. Тому Держава Україна – не національна, влада в ній – космополітична і демонстративно антиукраїнська, головною її опорою є не національно свідомі українці, яких вона боїться, а тільки національні меншини, які й виступають основним кадровим резервом влади. "
3) я очень хотел бы лично посмотреть, как русский национальный костюм на улицах Киева выховет неадекватную реакцию, ради эксперимента готов одеть его сам и ходить улицами весь день за один скромный обед))) короче, факт в том, что ребята преувеличили, если бы это был не Киев, а Коломыя или Стрый, я бы ещё поверил
4) Понятие нации базируется на двух основах: этнической и самосознании (сомоидентификации), в понятие титульной нации в государстве присоединяется третья основа - гражданство. Для меня естественно, что в в управлении национальным государством нельзя допускать преобладания нацменьшинств, другой путь поведёт к уничтожению государственности этой страны, что сейчас и пытаются делать
simply_the_grey 17-11-2008-22:58 удалить
5) не только Программа, но и я "того, кто отрицает её полностью", считаю своим врагом, потому что примеры полного отрицания вижу в уничтожении церквей, убийстве священников, короче во всех забавах коммунистов, творившихся не только на Украине, кстати в Ивановской области втихую снесли храм, который стоял 300 лет, сельчане в шоке, концов не нашли, а это на днях было, такие атеисты по большому счёту не люди, а значит, мои враги (уточню: враги в смысле политические оппоненты), а в своём развёрнутом комментарии ты расписала деструктивные моменты религии, я же уточнял, что лоялен к ней до деструкции, а ПОСЛЕ может пойти жёсткая критика в случае надобности
simply_the_grey 17-11-2008-23:42 удалить
6) про звучание: в мирное и демократическое время обсуждение, обмен мнениями возможен, а в военное и при тоталитарных режимах весьма затруднен
8) идентифицируй себя, как украинку, и у тебя будет возможность принадлежать в Украине к титульной нации, весь вопрос останется в том, насколько тебе будут доверять, а это будет зависеть от твоих поступков
Narbeleth 17-11-2008-23:55 удалить
2)С т.з. логики такое толкование нормы является софизмом, а с т.з. юриста это просто недопустимо, потому что содержит ошибку(возможно, преднамеренную, а возможно, и нет). Подобная норма является рамочной, похожая и в нашей конституции есть, и во многих других, не зря я изучаю конституционное право зарубежных стран. Своей целью она имеет _дополнительную_ защиту прав национальных меньшинств, т.к. они потенциально могут быть ущемлены, но в то же время она гарантирует _равенство_ прав меньшинств и "большинств". Ну и в грамматическом толковании очевидная ошибка: "Національні права передбачені тільки для національних меншин." - так объясняет толкователь, а в статье ясно написано:"всіх _корінних народів_ і національних меншин" Украинцы коренной народ? Коренной. Значит им тоже предоставлены и гарантированы означенные права. Я бы с настороженностью отнеслась к словам того, кто свои рассуждения строит на выводах с очевидными ошибками.
3)Ок, я вышлю Вам лапти и косоворотку, могу даже сарафан, но не для эксперимента - просто самой на это зрелище хочется посмотреть) В случае, если всё сложится удачно, обед обязуюсь приготовить лично, это редкий случай.
4)Вот, это как раз то, о чём я говорила. 2 критерия объективны - этническая принадлежность и гражданство, здесь не будет двусмысленностей, либо да, либо нет. Понятие самоидентификации непроверяемо, никто ведь мысли не читает, а значит это роскошное поле для злоупотребления. Я привела пример: кому-то понадобится лишить Вас прав и он тут же скажет:"Вы к титульной нации не относитесь, у Вас не хватает третьего признака - самоидентификации" и приведёт в доказательство какую-нибудь заумную болтовню. И Вы можете рвать на груди вышиванку, бить себя в грудь кулаком, говоря:"Я украинец! Я считаю себя украинцем!", а в ответ получите банальное и бесстрастное:"Нифига. Докажите". И это замкнутый круг, потому что нельзя субъективное доказать объективно, а нехорошие люди этим пользуются. Когда заходит разговор о правах, а в особенности об их предоставлении или ограничении, люди ничем не погнушаются, дабы получить собственную выгоду, так что использование такого неопределённого, растяжимого признака будет опрометчиво.
Что до того, кто стоит у руля государства, мне кажется, всё проще: неважно, кто у власти - меньшинства или "большинства" - они разваливают страну не потому, что принимают решения в интересах своей нации(нацменьшинствам, кстати, тоже будет невыгодно, если страна развалится, они ведь в ней живут как-никак), а потому, что принимают их _лично в свою_ пользу. Об этом говорят все теории власти и элит. Опыт нашего всю жизнь многонационального гос-ва это подтверждает: многие ключевые посты занимают представители нацменьшинств, эти меньшинства не расцветают, они также недовольны властью, а всё потому, что, дорвавшись до власти, эти люди не помнят о своей национальной принадлежности, культуре и т.д., они решают _свои_ насущные интересы.
6)Разрушение церквей и убийство священников - это не "отрицание полностью", это клиника. Я отрицаю религию полностью в том смысле, что она мне неприятна вся целиком, даже то, что до деструкции, слишком многие принципы и местами лживая мораль вызывает во мне брезгливость, даже многие позитивные моменты тоже неприятны. Но это не значит, что я буду сшибать кресты с церквей, рушить минареты и убивать верующих. Например, как раз в этот самый момент я обсуждаю по аське с одногруппницей, воцерквлённой христианкой, Моральный кодекс сатаниста. Тем не менее, религию я отрицаю полностью. Если такая позиция ставится считается Программой недопумтимой, то это, я повторюсь, нарушение свободы совести, а без неё не будет и демократии.
6) Теперь понятно.
8)см. п. 4
simply_the_grey 18-11-2008-01:25 удалить
2) перечитавши уважно, я не можу не визнати, що як професійний юрист, ти в дечому маєш рацію, таке тлумачення звичайно пов'язане із сьогоднішнім станом речей на терені внутрішньо-політичного життя країни, якби останнє було здоровим, то перетлумачувати конституцію не було б потреби взагалі
3) а русские зимой в лаптях ходят?
4) лишить самоидентификации постороннее лицо не может, это волеизъявление гражданина, оно не подлежит проверкам; "нацменьшинствам, кстати, тоже будет невыгодно, если страна развалится, они ведь в ней живут как-никак" - вот тут ты ошибаешься, русские в Украине - первые в списке меньшинств, как самые многочисленные, их примерно 20%, из которых более половины хотели бы, чтобы территория их проживания была под юрисдикцией России, а в России нацменьшинств, имеющих подобные желания, нет, согласись
7) а ты специально заходишь в церкви и хулиганишь там, открыто выражая свои атеистические взгляды? а во время поездки по Европе, бывая в храмах, ты в алтарь плевала? Настя, если человек просто не верит в бога, но остаётся человеком с нормальной человеческой моралью и уважением к уставу монастыря, в котором он в качестве гостя, то я не понимаю, о чём спор? никто не сочтёт его за врага
Narbeleth 18-11-2008-02:31 удалить
2) Могу лишь сказать, что такие ошибки лично меня наводят на мысль о нечестной политической игре и недобром лукавстве. Если этот аргумент, являющийся одним из главных, на поверку оказывается гнилым, значит и с другими может быть нечисто. "Если звёзды зажигают, значит это кому-то нужно", так что вполне можно допустить, что такими вот ошибочками кто-то сознательно хочет ввести в заблуждение людей, повести их за собой, чтобы удовлетворить свои личные интересы, которые могут расходиться с интересами этих людей и с декларируемой Программой. Я человек сторонний и меня в общем-то не касаются политические движения, действующие в вашей стране, просто интересен сам прецедент и за истину обидно. Мне ситуация почему-то напоминает историю с нынешним экономическим кризисом - махинацией мирового масштаба. Её кстати тоже юристы раскрыли, потому что у нас есть одно преимущество над людьми всех других профессий: мы умеем смотреть на ситуацию будто бы сверху, видеть все взаимосвязи, и главное, только нас учат пониманию того, что такое "норма"(не только юридическая, любая), как важно её закрепить, чтобы не было лазеек, примеры которых я показала, и "механизм", который эту норму должен воплощать.
3) Ходят, онучи потолще и вперёд. Вам, как человеку живущему в тёплой стране и к таким условиям непривыкшему, могу предложить альтернативу - валенки. Правда, сейчас не зима ещё, я хотела день рождения без снега, я его получила.
4)"лишить самоидентификации постороннее лицо не может, это волеизъявление гражданина, оно не подлежит проверкам" - я же сказала, как только разговор зайдёт о правах, все средства будут хороши, все лазейки будут использовать, а указанная мной самая простая. Так зачем, заботясь о себе, оставлять дырки в обороне?
В России с нацменьшинствами вообще парадоксальная ситуация: после переписи населения выяснилось, что самыми многочисленными являются не те, кто давным-давно проживает на территории России (татары, калмыки, башкиры), а те, у которых есть своя национальная страна - украинцы и азербайджанцы. Но они почему-то не рвутся передать российские территории под юрисдикцию этих стран. Значит им и под российской юрисдикцией не кисло живётся. Дело в том, что у России неплохой опыт в решении национальных вопросов (я знаю, тут Вы вспомните многое из СССР, якобы этот тезис опровергающее, но СССР - это ещё не вся история да и не вся Россия, нельзя отрицать то, что вопросы решаются ещё и за счёт того, что народы давно живут бок о бок и научились искать компромиссы, на терроре невозможно было бы удержать такую большую территорию и лоскутное одеяло народностей)
7)Спор только в том, что я толкую вышеозначенную статью ровно по написанному, а по написанному вытекает как раз то, что я и сказала: те, кто никак не лоялен к религии - враги (поганські і псевдохристиянські секти та всяка інша нечисть). А Вы пытаетесь, давая своё _личное_ толкование написанного, оправдать автора из серии "он совсем не это имел в виду". Политические манифесты не на коленке пишутся, писать их надо так, чтобы не было двусмысленностей и недопоняток таких, как эта. Если автор считает, что лояльность к религии - это то, что он хочет видеть в будущем политическом движении, то об этом надо писать прямо, а не лукавить публицистическими фразами. Хотя, не спорю, с т.з. политической борьбы это рационально: эта неточность поможет привлечь гораздо больше людей под свои знамёна, и тех, кто верует, прочитавших так, как я интерпретировала, и тех, кто не верит, прочитавших так, как поняли Вы.
simply_the_grey 18-11-2008-03:57 удалить
2) перепиши этот тезис, как разумный человек, лишённый предубеждений и шовинистических эмоций, тогда мы продолжим его обсуждение
3) мои поздравления с прошедшим, а у нас теплеет каждый год, прошлый ноябрь был морозным
4) когда речь зайдёт о правах... права прописаны в законах, кто против законных прав, с теми борются по закону, это везде, и это логично; "Но они почему-то не рвутся передать российские территории под юрисдикцию этих стран" - верный тезис, но вывод характерен для идеологии "большого брата", на самом деле украинцы за 1100летнюю историю никогда не стремились брать под свою юрисдикцию территории, не являющиеся их этническими территориями;
"у России неплохой опыт в решении национальных вопросов" - опровергать не стану, я знаю, что депортациями на восток Россия успешно этот вопрос решала;
"на терроре невозможно было бы удержать .." тебя снова клонит в детский сад? удерживали в основном до 1953 года, разбавляя пропагандой, более было не на чем..
7) "поганські і псевдохристиянські секти" я видел своими глазами, остатки этой нечисти досиживают сроки в тюрьме, а некоторые резонные замечания ты можешь направить автору, и это будет нормально воспринято, только прекрати высказываться в непристойном тоне, подозрения в "лукавстве" и "нечестной политической игре" беспочвенны
Narbeleth 18-11-2008-08:47 удалить
2) В этом тезисе я имела в виду лишь то, что лично я в таких ситуациях использую принцип "единожды солгавшему веры нет". Я просто поставила себя на Ваше место, место любого человека, проживающего в стране, которому предложили некую политическую идею и некоторую её аргументацию. Можно взять аналогичный пример. Я прихожу к Вам и предлагаю поучаствовать в неком деле, которое по идее выгодно и Вам, и мне, и может в итоге решить многие Ваши проблемы, и начинаю свои идеи аргументировать. Вы говорите: "Хорошо, я подумаю и дам ответ" и начинаете разбирать мои аргументы, ведь нельзя сразу принять на веру всё сказанное, и находите в самом фундаменте утверждений ошибку, причём не техническую, а сущностную, вызванную или искажением чужого утверждения (в данном случае текста конституции), или умалчиванием о каком-то факте и т.д. Логично, что у Вас закрадётся мысль, что я хотела Вас обманом привлечь к делу, ведь не просто же так я уже в начале общего дела допустила скользкий момент. С политпрограммами тоже так бывает, большевики в своих тезисах легонько переиначивали чужие слова, придавая им совершенно другое звучание. Здесь могло быть также, а могло и не быть, нельзя ведь угадать варианты суждений политиков, но этот вариант тоже имеет право на существование. Я не понимаю, что может быть шовинистического в таком подходе к вопросу, это подход обычного стороннего наблюдателя, лишённого личной заинтересованности в исходе дела, ну разве что очень недоверчивого, не любящего принимать чужие слова на веру.
3)Благодарю. У нас тоже теплеет, вчера сгустились тучи и пошёл дождь, мокрые чёрные улицы это по-особому красиво.
4) Законы - это не вечные постулаты, они меняются. И если их начнут менять, оставив указанные мной прорехи, вот возможны будут многие нарушения.
"верный тезис, но вывод характерен для идеологии "большого брата"" - тут всё очень непросто. Такой статус у России сложился исторически, уже поздно что-то менять, кстати неизвестно, хорошо это или плохо, не будь большой России, неизвестно, как закончились бы 2 мировые войны. Кстати, стоит заметить, что идеология "большого брата" не включает понимание всех других народов как меньших братьев, это искажённый вариант идеологии, она включает лишь твёрдое понимание того, что Россия многонациональная страна, и того, что нас много и все мы вместе. Кстати, эта идеология постепенно изживается из российских умов, её не было уже у поколения моих родителей, соответственно, у моего поколения её тоже нет, так что если представить себе абсурдную ситуацию, что ваша страна вдруг захочет образовать союзное гос-во с Россией, то на референдуме об объединении я первая проголосую против.
"опровергать не стану, я знаю, что депортациями на восток Россия успешно этот вопрос решала" - ну я так и знала, что Вы вспомните советские времена *улыбаюсь* Но, во-первых и в-главных, Россия - это не СССР, не надо объединять разные понятия.
"удерживали в основном до 1953 года, разбавляя пропагандой, более было не на чем.." - а чем удерживали до 1917 года? Я понимаю, что Вы лучше знаете историю СССР, чем историю других эпох, Вы по крайней мере успели при ней пожить, но XX веком история не ограничивается, корни всего уходят гораздо глубже в века и если их видеть, то вся картина смотрится совсем по-другому. Но даже не видя этих истоков можно рассуждать чисто логически: люди далеко не дураки, чтобы жить так, как не нравится. Если бы были какие-то претензии, не помог бы ни террор, ни пропаганда, прав профессор Преображенский. Татаро-монгольское иго не нравилось - поднатужились и скинули, не помог монголам террор; не захотелось быть рабами Гитлера - и ему отказали во власти над собой, и опять террор и пропаганда не помогли.Так что, если людей устраивает российская юрисдикция, это не просто так, это не значит, что они безмолвные овцы, у них есть собственные мысли по этому поводу. А если в вашей стране с нацменьшинствами проблемы, то нельзя однозначно сказать, что это только их вина, возможно, и власть где-то допустила ошибки, это и понятно, людям свойственно ошибаться.
7) Ну это опять же Вы видели, что подразумевал автор под этими словами не вполне ясно.
И "непристойный тон" и критика - это не одно и то же, подозревать в чём-то - это вполне нормально. Хорошая, качественная политическая программа выдерживает критику, а подозрения не допускает вовсе, либо развеивает. О почве для подозрений я написала в п. 2. А автору статьи я ничего направлять не буду, я принципиально не имею дел с политиками.
simply_the_grey 18-11-2008-20:52 удалить
2) "Я прихожу к Вам и предлагаю поучаствовать в неком деле" - это из сферы конфиденциальных предложений, обсуждаемое имеет обратную суть; "Логично, что у Вас закрадётся мысль, что я хотела Вас обманом привлечь к делу" - логично указать на ошибку и предложить её исправить, и у тебя слабое представление, какие ко мне закрадываются мысли в том или ином случае; "большевики в своих тезисах легонько переиначивали чужие слова, придавая им совершенно другое звучание" - а то, что при этом обсуждение влекло 10 лет лагерей по минимуму, ты не берёшь во внимание?; "это подход обычного стороннего наблюдателя" - это подход упреждённого наблюдателя, который ищет, за что бы зацепиться, чтобы повернуть историю вспять
4) "Такой статус у России сложился исторически, уже поздно что-то менять" - если Россия с таким статусом будет продолжать продвижение своих амбиций, то над миром будет постоянно висеть угроза войны, Россию это устраивает, Украину - нет; "не будь большой России, неизвестно, как закончились бы 2 мировые войны" - я конечно не пророк, но если бы Украина не потеряла государство в 1921 году, то Россия потеряла бы намного меньше в 1941-м, потому что Украина стояла бы на пути Гитлера к России
"Кстати, стоит заметить, что идеология "большого брата" не включает понимание всех других народов как меньших братьев, это искажённый вариант идеологии, она включает лишь твёрдое понимание того, что Россия многонациональная страна, и того, что нас много и все мы вместе" - это вам так объясняют на лекциях? я бы ушёл с такой лекции
"Кстати, эта идеология постепенно изживается из российских умов, её не было уже у поколения моих родителей, соответственно, у моего поколения её тоже нет" - ошибаешься, эту идеологию активно пропагандирует у нас российская пятая колонна
"если представить себе абсурдную ситуацию, что ваша страна вдруг захочет образовать союзное гос-во с Россией, то на референдуме об объединении я первая проголосую против" - жму твою честную лапу
"Но, во-первых и в-главных, Россия - это не СССР" - во-первых, но не в-главных, в последнее время упорно возвращаются традиции СССР вплоть до канонизации Сталина, как великого государственного менеджера
"а чем удерживали до 1917 года?" - ниже у меня есть пост про историю шовинизма в датах, ты смогла обосновать целесообразность отмеченных там событий?
"корни всего уходят гораздо глубже в века и если их видеть, то вся картина смотрится совсем по-другому" - почему-то у меня есть целостная картина истории с ІХ века по сегодняшний день, я про корни не забываю
"Если бы были какие-то претензии, не помог бы ни террор, ни пропаганда.." - не принимаю твои примеры, диктатуры всегда имели силу страха, в 1917 одна диктатура *самодержавия) сменилась другой (пролетарской), в 1991 рухнула и она, оставшиеся без диктатуры, но с амбициями, хотят её вернуть в виде империи современного типа, а люди, которые хотят только своей свободы, сопротивляются, вот претензии всех сторон, борьба идёт постоянно
7) "Хорошая, качественная политическая программа выдерживает критику" - это начальный сырой тезисный проект, и обсуждаешь ты его не с автором, а со мной, поэтому, когда твоя критика приобретает амбициозные черты, я тебе на это указываю, ты же не можешь не понимать, что при доброжелательном отношении к оппоненту говорят о непродуманном аргументе (к примеру), а вот выражение "гнилой аргумент" сразу выдаёт предубеждённость критика
Narbeleth 18-11-2008-22:06 удалить
Резюме: мы вряд ли придём к консенсусу, потому что в обсуждаемой теме у Вас интерес практический, у меня теоретический, Вы погружены в ситуацию, поэтому многие моменты видятся Вам иначе, я из неё исключена и рассматриваю ситуацию как абстрактную задачу, с т.з. объективной истории и логики, поэтому Вам кажется, что я ищу "за что бы зацепиться", а мне кажется, что Вы используете тенденциозную информацию. И каждый по-своему прав и по-своему не прав, а "истина где-то рядом". И от личностного восприятия многое зависит. Я человек недоверчивый + юрист по профессии, поэтому мне свойственно было увидеть в той ошибке злой умысел и признать теорию, построенную на ложной посылке, ложной. Мне из российской и международной практики известны случаи, когда, допуская такую ошибку, политики строили и строят свои теории, поэтому все политдокументы, программы партий и т.д. я читаю как анекдот и задачки по логике с целью найти, где же подвох, независимо от того, чья программа, этого автора или симпатичного Вам ранее г-на Жирика. Мне думается, что подвох есть всегда. У Вас другой склад характера, поэтому для Вас более естественно указать на ошибку автору и отредактировать недочёты его теории. И это нормально, что восприятие разнится.
А выражение "гнилой аргумент" ни в коем случае не означает недоброжелательность к оппоненту и предубеждённость (к слову, в данном случае оппонентом я воспринимаю не Вас, а автора статьи), это чисто дебатёрское выражение, профессионализм, в переводе он означает "аргумент, который не поддерживает тезис, аргумент, на котором тезис рассыпется", поэтому и "гнилой".
simply_the_grey 18-11-2008-23:48 удалить
а в моём понимании это звучит, как "аргумент, определённым образом характеризующий автора"
Резюме: ты акцентировала моё внимание на слабом звене доказательной базы выдвинутой теории, которую я поддерживаю в целом, я понимаю, что такое звено желательно укрепить иными аргументами
Narbeleth 19-11-2008-00:03 удалить
Ну это в Вашем понимании, на личное понимание, конечно, каждый имеет право, но если чётко определённым терминам придавать своё собственное значение и на основании его делать выводы, то не факт, что эти выводы отразят истинное положение дел. Т.е. если я скажу, используя тот же диалект игроков в "Дебаты", что в данном случае "мы спорили не по кейсу, а по механизму", а Вы поймёте это как то, что "мы спорили не о чемодане, а о механизме" и будете утверждать, что я не права, потому что ни о каких чемоданах речи не было, не принимая в расчёт, что в данном случае слово "кейс" (англ. case) означает "теория в целом", это будет... странновато)
С резюме согласна целиком и полностью.
simply_the_grey 19-11-2008-01:02 удалить
частичный консенсус для представителей двух стран, главы которых в оппозиции, это уже большое личное достижение


Комментарии (43): вперёд» вверх^

Вы сейчас не можете прокомментировать это сообщение.

Дневник НАЦІОНАЛЬНИЙ ФРОНТ. Пропозиції ВО "Тризуб" | simply_the_grey - Das zerrissene Licht | Лента друзей simply_the_grey / Полная версия Добавить в друзья Страницы: раньше»