• Авторизация


Звернення до Президента 12-09-2008 12:04 к комментариям - к полной версии - понравилось!



Так як і планувалось учора, в сесійній залі Київської Міської Ради відбулися збори депутатів КМР. Після обговорення ситуації що склалась у державі було зачитане і затверджене присутніми депутатами звернення до Президента.

Публікую це звернення:

  [666x513]
[666x505]
[666x305]
вверх^ к полной версии понравилось! в evernote
Комментарии (19):
Депутати яких фракцій підтримали?
12-09-2008-15:15 удалить
дуже сильно написано..... - для політично не освідченої людини. (ну на що Юля і орієнтується завжди...) жанр витримано - боротьба білого ангела з усім злом в Україні. p.s. в п.1 в 3 реченні після слів "...у своєму оточенні" поставте якийсь роздільний знак або букву "і", а то не читається..
12-09-2008-16:10 удалить
ось УП вже все прокоментувала: "Однак вона розгорнула контрнаступ – минулої неділі, за даними джерел "Української правди", відбулася селекторна нарада Тимошенко з керівниками обласних осередків "Батьківщини", які отримали інструкцію скликати позачергові сесії місцевих рад із засудженням дій уже Ющенка та закликом "не руйнувати коаліцію". Очевидно, називається ця операція "принуждение к миру"."
13-09-2008-23:14 удалить
Замечательно! Оказывается депутаты Киев-совета-нормальные люди. Очень жаль,что губернаторы были назначены президентом,будут молчать, кроме Харькова.
Ответ на комментарий # Звичайно, для Оленочки, як эдиноъ полытично освыченоъ в украъны людини, треба було пыдготувати окреме звернення :) Я над цим попрацюю... Щодо зла - то його, на жаль, вистачає в нашій державі... Хай з ним борються усі, хто хоче... Що в цьому поганого?
Ответ на комментарий # на жаль, місцеве самоврядування втянули в загальнонаціональну кризу, коли ющенко звернувся до місцевих рад на початку минулого тижня з певними закликами... як на мене, цого не варто робити... чесно кажучи, деякі місцеві ради зробили занадто радикальні заяви... впевнений, криза не зачіпає усе суспільство. тому її можна вірішити на рівні перших осіб держави... Але Ющенко з певних причин вирішив політизувати ситуацію, розраховуючи на те. що Балога сильний кризовий менеджер і він у кризі зможе підняти рейтинг Ющенка...
15-09-2008-12:45 удалить
Ответ на комментарий Олександр_Бригинець # "тому її (кризу) можна вірішити на рівні перших осіб держави..." ага, хіба підвісити всіх трьох, ні, чотирьох(з балогою включно) на одній гілляці...
Ответ на комментарий # Згоден, інститут призначення керівників регіонів - не надто демократична річ. Їх повинні обирати, а їх повноваження повинні визначатися законом, що узгодить їх діяльність у піраміді виконавчої влади.
Ответ на комментарий #
Исходное сообщение "тому її (кризу) можна вірішити на рівні перших осіб держави..." ага, хіба підвісити всіх трьох, ні, чотирьох(з балогою включно) на одній гілляці...
Це заклик до політичного вбивства? Я не прихильник таких дій і вам не раджу навіть думати про такі речі, бо вбивство породжує вбивство... Вийти з кризи можна лише за допомогою переговорів, хоч вони й видаватимуться нудними і безперспективними...
Пусть подает в отставку сам!
Ответ на комментарий Горби_Ром # Ви казкар і романтик, друже!
15-09-2008-18:28 удалить
Ответ на комментарий Олександр_Бригинець # та ні, не вбивати, а просто, щоб повисіли трохи догори дригом... 100% домовилися б скоріше! а взагалі-то, класик теж закликав "всіх панів до дної ями!":)
Ответ на комментарий # Класик не несе кримінальної відповідальності до закликів з причини власної смерті... А щодо до гори ногами, то я теж противник, адже є гендерна проблема: фізичні знущання над жінками не прийнятні в нашому суспільстві. Більше того, сприймаються не як політичний акт, а як збочення. Що стосується Ющенка та Януковича, то я їх відправив би на Грузинсько-російську війну. Одно на боці грузинів, іншого на боці росіян. Трохи повоювали б і прийшли до тями, панове теоретики. Більше б думали про країну та її безпеку.
16-09-2008-13:08 удалить
Ответ на комментарий Олександр_Бригинець # більшого збочення, ніж стосунки між нашим президентом та прем"єром важко придумати. і, взагалі, парламентаризм в україні - це, нажаль, суцільна велика перверзія.
Ответ на комментарий # Не згоден... Які проблеми з парламентаризмом? Да речі, нв Тимошенко, ні Ющенко - не парламентарії. Вони... вдвох керують виконавчою владою, а їх повноваження не розділені. В цьому конфлікт... А парламент... Під страхом розпуску Литвин вже згоден приєднатися до БЮТ-НУНС... Тільки от НУ-НС не хоче, але не тому, що НУ-НС поганий, а тому, що він під ковпаком у Ющенка, а, значить, від нього вони залежать, від нього залежатиме, чи потраплять вони в списки нового проющенковського блоку, якщо будуть перевибори... Велики фракції (БЮТ, ПР) спокійні. Вони розуміють, що дивні дії президента тільки посилюють необхідність шіукати порятунок України без Ющенка.
16-09-2008-17:24 удалить
Ответ на комментарий Олександр_Бригинець # "Не згоден... Які проблеми з парламентаризмом?" а проблеми ті, що принаймні 2/3 депутатів - люди випадкові, які прийшли туди насамперед заради високих (до непристойності!) окладів та шарового житла в столиці. "хорошо сидим" - це про них. "До речі, ні Тимошенко, ні Ющенко - не парламентарії. Вони... вдвох керують виконавчою владою, а їх повноваження не розділені. В цьому конфлікт..." так от, якби в парламенті переважали порядні люди (де їх нашукати бодай зі свічкою серед білого дня!?), то вони б займалися зокрема і розв"язанням конфліктів між повноваженнями двох головних осіб держави. "Велики фракції (БЮТ, ПР) спокійні. Вони розуміють, що дивні дії президента тільки посилюють необхідність шіукати порятунок України без Ющенка" наша пісня гарна-нова, починаймо її знову! була в попа ряба сука, він її любив. вона з"їла кусок сала - він її убив. у ямку закопав і надпис написав: "позачергові парламентські вибори" так от - д і с т а л и! я проти всіх.
Ответ на комментарий # Вибори щороку - непогано! ...але дорого. Боюсь, що ніхто не зацікавлений в ниових віборах, окрім кількох дрібних партій типу ЄЦ чи Блока Черновецького. І в цьому контексті ось що мене цікавить: чому дрібні партії, що ледве взяли три відсотки, вірішують долю РАДИ? В Києві все залежало від того, чи зрадить блок Катеринчука. В ВР - то від соціалістів, то від Литвина... Щось неправильно в політсистемі, коли народ вибирає одних, а золотій акції виявляються у безпринципових Мосек.
17-09-2008-13:37 удалить
Ответ на комментарий # вибори щороку - це гидко! ви тільки подумайте про космічні суми, що викидаються на безглузду рекламу - білборди, плакати, газети, листівки, телебачення, радіо -це ще й страшенно діє на нерви. а скільки хороших справ можна було б зробити за ці гроші! люди мали б схаменутися... або якби цю передвиборчу рекламу вони робили суспільно-корисними справами - ремонтували б під"їзди в будинках, дороги, тротуари, віддавали гроші на лікарні та дитячі будинки, закладали парки та сквери... тоді нехай би й розхвалювали себе за ці добрі вчинки
Ответ на комментарий # Звичайно, щороку обирати ВР - частувато. Тим паче, що однак скоро вибори презмдента. Можна їх поєднати - це дешевше. До того ж, Черновецький планує в Києві перевибори райрвд шляхом їх укрупнення.


Комментарии (19): вверх^

Вы сейчас не можете прокомментировать это сообщение.

Дневник Звернення до Президента | Олександр_Бригинець - Олександр_Бригинець. Щоденник | Лента друзей Олександр_Бригинець / Полная версия Добавить в друзья Страницы: раньше»