• Авторизация


Tech Support 15-02-2005 17:59 к комментариям - к полной версии - понравилось!


Here are some conversations that actually happened between help desk people and their customers.

Customer: "You've got to fix my computer. I urgently need to print a document, but the computer won't boot properly."
Tech Support: "What does it say?"
Customer: "Something about an error and non-system disk."
Tech Support: "Look at your machine. Is there a floppy inside?"
Customer: "No, but there's a sticker saying there's an Intel inside."

Tech Support: "Ok, now click your left mouse button."
Customer: (silence) "But I only have one mouse."

Tech Support: "I need you to right-click on the Open Desktop."
Customer: "Ok."
Tech Support: "Did you get a pop-up menu?"
Customer: "No."
Tech Support: "Ok. Right click again. Do you see a pop-up menu?"
Customer: "No."
Tech Support: "Ok, sir. Can you tell me what you have done up until this point?"
Customer: "Sure, you told me to write 'click' and I wrote 'click'."

Customer: "I received the software update you sent, but I am still getting the same error message."
Tech Support: "Did you install the update?"
Customer: "No. Oh, am I supposed to install it to get it to work?"

вверх^ к полной версии понравилось! в evernote
Комментарии (3):
Arkanissimo 15-02-2005-18:04 удалить
- Алло! У меня компьютер не загружается.
- Пишет что-нибудь?
- Да. "Выньте дискету и нажмите любую клавишу"
- Вынули?
- Ой, нет, знаете, как-то не догадался.
IrVaL 16-02-2005-20:35 удалить
Arkanissimo, 5 баллов:) Со мной такое было...:) я ламо..
Arkanissimo 17-02-2005-09:26 удалить
МегаЛяля, знаю, дорогая, знаю. :)


Комментарии (3): вверх^

Вы сейчас не можете прокомментировать это сообщение.

Дневник Tech Support | Крошка_Кэт - the NeverEnding Story of Love | Лента друзей Крошка_Кэт / Полная версия Добавить в друзья Страницы: раньше»