• Авторизация


Новий український дослідник Данило Яневський!Не маю честі рекомендувати. 06-12-2013 12:06 к комментариям - к полной версии - понравилось!

Это цитата сообщения JAXEDRA Оригинальное сообщение

Данило Яневський -побратим Табачніка

[550x367]
Поповнення в рядах Табачника: тележурналіст Данило Яневський стверджує, що ніякої української нації не існує
18-04-2010 11:49


Якщо б Табачніка не було, його могли б з успіхом замінити й інші недремні ненависники всього українського. Минулого тижня їхній список поповнився ще одним псевдо-істориком – відомим тележурналістом і доктором історичних наук Данилом Яневським.

Виявляється, новоявлений доктор (можливо, слід писати з двома „к”?) сотворив уже кілька книг, у яких послідовно розвінчує міф під назвою „Україна”. Потому как нєт, нє било і нє может бить!

А що є? Масонський проект! Точніше: „масонский образ некоего идеального государства”. А тому „можно констатировать, что Украина как государство в том виде, как оно было провозглашено в 1991 году, долго существовать не сможет. Оно развалится в любом случае. И это вопрос времени и крови. Может, мирным путем, а может, через внутренний вооруженный конфликт”. Тобто сценарій уже готується і сценарист при ділі. Недарма саме „Известия” 8 квітня опублікували це інтерв’ю.

Але постає питання: які ж такі глобальні причини приведуть до розвалу України? „Сейчас Украина объединяет более 60 территорий, имеющих очень мало общего. Например, Галичина — Донецк. И там и там — украинцы. Но они не понимают, никогда не поймут и не примут друг друга”.

Щодо 60 територій, то наш невтомний Данило явно перегнув. Але країн, які свого часу були зліплені з різних клаптів у Європі чимало. Хіба Польща не була поділена між трьома державами? Те саме Італія. А Німеччина об’єдналася в єдину державу щойно в ХІХ ст.

Хіба можна сказати, що гасконці і норманці Франції чудово розуміються між собою? Не кажу вже про провансальців, басків, корсиканців, бретонців та ельзасців, які себе вважають окремими народами. А проте – це усе французи. Хоча баск з корсиканцем уже точно не порозуміються, якщо не перейдуть на літературну французьку. А німці Півдня і Півночі, які навіть розмовляють різними діалектами? А сицілійці, сардинці та фріулійці Італії? А мазури і гуралі у Польщі? Невелика Норвегія і та має аж дві літературні мови.

Ми надто мало прожили у одній демократичній державі, аби усі регіони могла об’єднати одна національна ідея. Але що це цілком можливо, свідчить той факт, що східняки, які оселилися в Галичині, стали нормальними галичанами. Ба більше, люди, які прибули зі Сходу і навіть не є за походженням українцями, стали патріотами Львова, авторами багатьох книг з історії міста: Юрій Бірюлов, Ірина Котлобулатова, Ілько Лемко (псевдонім Сємьонова), Сергій Фрухт і т. д.

Для них проблеми з Бандерою не існує. А я знаю ще й росіян та східняків, які відвідують винятково греко-католицькі храми, бо бдітєльниє православниє старушкі у хустинах їх уже задовбали своїми заувагами, як слід вдягатися та де у церкві стояти.

Далі Яневський вирішив похизуватися своєю історичною батьківщиною: „Буковина украинская православная — совсем не то, что Буковина иудейская. Черновцы еврейские, это совершенно не то, что Черновцы немецкие. Это отдельные ментальные и духовные общности, но их механически учитывают как одну единицу”.

Я не знаю, до якої Буковини належить автор, але чогось такого як „Буковина іудейська”, або „Чернівці німецькі” стосовно теперішнього часу я ще в літературі не стрічав. Німців на Буковині давно нема, а євреї, якщо і є, то здебільшого не буковинські, які майже всі загинули, а переселенці з інших областей.

„Человек из Енакиево может понять человека из Хуста?” – волає автор і відповідає: „Нет!” Та чому ж ні? Їхав я у потязі з донеччанином, який вертався з відпочинку у Моршині. А жив у одній кімнаті з галичанином. Мало того, що він зі мною розмовляв пристойною українською, якою, як каже, раніше не володів, то ще й признався, що дуже багато зрозумів і тепер зовсім інакше дивиться на УПА й ОУН. Ми просто рідко і мало спілкуємося, а коли сходимося, то порозумітися можемо, якщо тільки не втручаються агенти Кремля.

Унікальне відкриття робить Яневський, дослідивши біографію Шевченка. Тут він уже, вочевидь, простудіював Бузину. Виявляється, це масони геніально передбачили, що обдарований хлопчак, який щось там мазюкає олівцем, може стати ще й великим національним пророком!

„Тогда Брюллов написал портрет Жуковского и продал за астрономические деньги — 2,5 тысячи рублей. За эту сумму можно было половину Черкащины купить”.

Ну, це ж треба, як дешево Яневський оцінив Черкащину! Звичайно, як на той час це були великі гроші, але все пізнається у порівнянні. Кріпака можна було купити за ціну від 100 до 800 рублів, стільки ж коштували мисливські рушниці. Зацитуємо ще й Гоголя:„Чичиков продал тут же ветхий дворишко с ничтожной землицей за тысячу рублей”, а це з „Ревізора”: „шуба стоит пятьсот рублей”.

Далі виясняється, що Шевченко став членом масонського Кирило-Мефодіївського братства. „И естественно, его участников, после того как выявили, здорово почистили. Костомаров и Кулиш, например, отделались относительно легко, один Шевченко попал по полной программе”.

І знову брехня. Бо за значно повнішою програмою „попався” учений і перекладач Микола Гулак, який відбув трирічне ув’язнення у Шліссербурзькій фортеці, а потім десять років на засланні.

На запитання кореспондента: „И какой вывод: есть украинская нация?” звучить упевнена відповідь: „Нет, ее не существует”. А тоді робить висновок цілком у стилі Табачніка: „Ведь даже самые известные украинские писатели и поэты не писали на украинском языке”.

А якою ж мовою тоді писали Леся Українка, Коцюбинський, Франко, Стефаник, Нечуй-Левицький, Карпенко-Карий, Хоткевич і сотні інших? Кореспондент, щоправда, попався той, що треба, бо тільки й спромігся несміливо спитати: „А Сосюра, Тычина?” Відповідь проста, як одна звивина: „Кто их читает сегодня?”

Ну, почнемо з того, що поезію взагалі мало хто у світі читає. Але рання поезія Тичини – це вершина світової лірики. Однак у Яневського свої пріоритети: „А вот Пауль Целан — величайший немецкий поэт ХХ века, вырос в Черновцах. Юрий Клен — офицер вермахта, который писал по-украински стихи так, что современные многие просто отдыхают”.

Є така приказка: не приший кобилі хвіст. Оце саме той випадок. До чого тут Целан і Клен – невідомо. А нобелівський лауреат Шмуель Аґнон народився у Бродах. То й що?

На запитання, чи „Степан Бандера и Шухевич являются героями Украины”, докктор відповідає: „Нет. Они выросли в составе другого государства — Австро-Венгрии и Польши — и никогда не присягали на верность нашей стране”. Цікаво! А якби виросли у Росії, то присягали б царю? І тоді вони були б таки героями України?

Чи варто пояснювати Яневському, чому Степан Бандера не „политический авантюрист”, який „погнал часть соотечественников на совершенно бессмысленную бойню”? Адже з таким підходом можна засумніватися і в доцільності будь-якого народного повстання у світовій історії, якщо воно завершилося поразкою. Чому б Яневському не назвати авантюристами організаторів Варшавського повстання? Десятки тисяч загиблих, вся Варшава у руїнах, знищені безцінні мистецькі скарби... А повстання Шаміля?

Виходить, що слід безвідмовно підкорятися кожному загарбникові, який прийде на твою землю? Прибалтійські народи якось не мають сумнівів щодо своїх борців з совєтським режимом. Збройний опір УПА не дозволив влаштувати в Західній Україні після війни такого голоду, який зазнала решта України. Про голод 1946-47 років зараз рідко згадують, але то був теж страшний голод, коли за несанкціонований збір колосків на колгоспному полі тисячі дорослих і дітей опинилися у в’язницях. Понад 1 300 голів колгоспів було репресовано. Вилучене у селян зерно продавали за кордон, а люди мерли з голоду. І саме мала Батьківщина Яневського тоді найбільше постраждала від голоду разом з Бессарабією. Голодом були охоплені уся Зазбручанська Україна. Жертвами тодішнього голодомору стали мільйон осіб. І тільки в нечорноземній Західній Україні голоду не було, а голодуючі селяни масово тікали в Галичину.

Погляди Яневського практично нічим не відрізняються від поглядів Бузини й Табачніка: „Никакой такой Украины до 1917 года реально нигде и никогда не существовало... Другого варианта, кроме федеративного государства с самоуправлением общин, нет”.

Так і хочеться вигукнути: таваріщ Затулін! Вашого полку прибуло! Боєць, відразу видно, самовідданий, готовий на будь-яку провокацію і будь-яке свинство.


Юрій Винничук, tsn.ua/analitika/popovnennya-v-ryadah-zatulina.html
вверх^ к полной версии понравилось! в evernote
Комментарии (17):
herodot_10 06-12-2013-13:43 удалить
Історія , для деяких, - наука тендітна та цнотлива. Кожний дуркецало, що нахватався певного лексикону на біляісторичні теми, вважає себе "спєцом", як оцей "товарісч", чи той же Бузина, що "гонить бузу".
Вони не розуміють, що , насправді, історія - то досить літня і мудра жінка, яка все пам'ятає і все розуміє, а також, не всім прощає...
Ореста 06-12-2013-15:11 удалить
А ще спосіб піару любим чином ...
JAXEDRA 06-12-2013-19:50 удалить
Ответ на комментарий Ореста # Ореста, я вчилася в Чернівецькому універі і знаю,хто вчився на історичному,тим більше червоний диплом. Але не звертала на це увагу - відносно інших вишів Чернівецький був більш-менш демократичним. Та рік тому попалася мені в руки чіказька газетка українців - полюбопитствувала я редакторами того видання(а перед тим на лі.ру,хтось з українців кинув пост інтерв*ю з яневським - словом,вхопилася за нитку і в пошук - головний редактор з Києва(теж обіймав ідеологічні посади) , і яневський - на чиї кошти видається газета стає цілком зрозумілим - товарісчі гарно пристроїлись в Америці - дві корови ссуть, та ще й на лже-патріотизмі заробляють.
Тепер по Табачніка. В 1991 році Табачнік написав сочінєніє на тему Роль Симона Петлюри у визвольному русі(чи щось таке ) -- досить національна тема - і на тій хвилі табачина виплив як герой - не менше. Десь у мене,здається, в цьому щоденнику є посилання на журнал Вітчизна 1991 року)))) Якщо з Табачніком все зрозуміло, то при чім тут яневський. А от при чім - вчора у Вікіпедії знайшла яневського - хотіла почитати його роботи,а то мо' прискіпуюсь до порядного журналіста,доктора історичних наук і всё такоє. Поки що не можу прочитати жодну монографію - може ,не там шукаю,але привернула мою увагу монографія стосовно Симона Петлюри - не важко проовести паралелі - і бабачник,і яневський піднялись на хвилі 1991 року і для них прийняття незалежності України,стало стартовим майданчиком для кар*єри. І ,якщо табачник проявився вже,то яневський залишається в тіні і діє відповідно до умов.Для себе таких людей я називаю гієнами,(перевертнями) .
Я хотіла б помилитися щодо яневського,але все, що дізнаюся про нього, робить з нього перевертня. Сумно....
Ореста 06-12-2013-19:55 удалить
Ответ на комментарий JAXEDRA # Однак,країна має знати своїх "героїв" це вже пів-діла.
JAXEDRA 06-12-2013-20:00 удалить
чому я так *захопилася* яневським - побачила його лик в громадському телебаченні яко одного із засновників - і тут присосався.Звичайно,начіпав собі медальок - заслужений журналіст України,однако.
JAXEDRA 06-12-2013-20:02 удалить
Ответ на комментарий herodot_10 # herodot_10, згідна. треба думати наперід.якщо вибираєш шлях змагання з історією.
JAXEDRA 06-12-2013-20:05 удалить
Ответ на комментарий Ореста # Ореста, цей *герой* ще трохи посидить у тіні - він не ризикує матеріальним - це є когорта янучара. Але якщо янучар тупий,то яневський прораховує свою кар*єру до дрібниць - народ не знає цього айсбергу - а зверху:ведучий,журналіст,історик - гарна обгортка,та цукерка - ядовита.
Ореста 06-12-2013-20:17 удалить
Всі знають ціну Бузині,аналогічний "респект" буде і в Яневського.
JAXEDRA 06-12-2013-20:29 удалить
я ,наприклад,не знаю ,хто такий Бузина
JAXEDRA 06-12-2013-20:31 удалить
Ответ на комментарий JAXEDRA # вже дізналася,вірніше ,згадала
Ореста 06-12-2013-20:35 удалить
Ответ на комментарий JAXEDRA # псевдоісторик.
herodot_10 07-12-2013-12:23 удалить
Исходное сообщение JAXEDRA
herodot_10, згідна. треба думати наперід.якщо вибираєш шлях змагання з історією.


Розмірковую дещо інакше. З кінця 80-х захоплююсь історією України. Але для цього треба було спочатку вчити і історію Росії, Польщі, до складу яких входили ті чи інші частини України. Так от, не претендуючи на якесь там відкриття, все ж, можу сказати, що в залежності від того яким був соц. політичний устрій, такий напрям мало і вивчення історії . Тобто , 25 років назад вона була "чапаєвською", з "совіцькими" пріорітетами. Зараз - націоналістична. Вважаю, що істина, як завжди, посередині. В мене з
історії України книг чимало. Та от, є книги одних і тих же авторів, які в 80-р.р. писали "чапаєвським" ключом, а зараз - нацоналістичним.
Тобто, пристосовують свої знання до існуючої ситуації. До таких от "знавців" і належить більшість сучасних істориків, піднімаючи на "на щит" добре відомі історичні факти, але з другою оцінкою. Заради звань, бонусів, наукової кар'єри, вони готові на все. І це не тільки в Україні. Така ситуація на всьому пострадянському просторі. Така ж ситуація , наприклад, і в Білорусії, де поетизують ті часи, коли Біла Русь була у складі Литви та Польщі. Але, ще раз наголошую, справжня історія, - це доконані факти, без всяких ідеологічних ухилів.
Парадокс в тому, що спробу написати в невеличкому об'ємі таку історію України, в неупередженому ключі, зробив дослідник із Канади
О.Субтельний, просто, виклавши історичні події країни в хронологічному ключі, без всякого ідеологічного забезпечення. У нас такого, поки що, немає.
Ореста 07-12-2013-15:40 удалить
Однак завжди скрито чи відкрито проступала ідея волі ,яка щоразу топилась в крові.І це повторюється з якоюсь проклятою регулярністю.
JAXEDRA 08-12-2013-02:46 удалить
Ответ на комментарий herodot_10 # herodot_10, цілком з Вами погоджуюсь!Якось цими днямиичну(напевоно з подачі Майдану) для себе прослідкувала історію по хронології від 1991 року - просто по прямій - все зрозуміло без ідеологій. А от крім Субтельного,є Олександр Палій. Я правда, його ще не читала,але київські друзі обіцяли до Нового року подарунок.
JAXEDRA 08-12-2013-02:48 удалить
Ответ на комментарий Ореста # Ореста, така доля українського народу - шлях через жертовність. Жертви Голодомору,репресій,Чорнобиля....
herodot_10 08-12-2013-10:38 удалить
Исходное сообщение JAXEDRA
herodot_10, цілком з Вами погоджуюсь!Якось цими днямиичну(напевоно з подачі Майдану) для себе прослідкувала історію по хронології від 1991 року - просто по прямій - все зрозуміло без ідеологій. А от крім Субтельного,є Олександр Палій. Я правда, його ще не читала,але київські друзі обіцяли до Нового року подарунок.


За Ю.Палія дякую, пошукаю. В мене є Палій, але не "Ю", а Андрій...
Ореста 08-12-2013-12:50 удалить
Ответ на комментарий JAXEDRA # Насправді робота таких діячів є дуже підступною і плодовитою.Вони руйнують націю зсередини.Адже сильні ті,хто вірує,хто має свої високі ідеали і не побоїться за них життя віддати.А такі гусениці підгризають наші фундаменти ,закидають недовіру в душі людей з сатанинською хитрістю.


Комментарии (17): вверх^

Вы сейчас не можете прокомментировать это сообщение.

Дневник Новий український дослідник Данило Яневський!Не маю честі рекомендувати. | Ореста - Жіночі примхи | Лента друзей Ореста / Полная версия Добавить в друзья Страницы: раньше»