• Авторизация


Steve Fox 07-01-2008 10:25 к комментариям - к полной версии - понравилось!


Настроение сейчас - Отличное

Информация [324x699]

Профиль:

Имя Steve Fox
Место рождения United Kingdom
Стиль боя Boxing
Возраст 21


История персонажа (англ.):

World champion and boxing extraordinaire. Steve Fox.

In entering the King of Iron Fist Tournament 4, Steve had hoped to gain international exposure and clues that would help unravel the mystery surrounding his birth. Steve, with the cooperation of Lei Wulong, found out about Mishima Zaibatsu's evil designs and the Zaibatsu's involvement in his conception. He made up his mind that he would see to it Mishima Zaibatsu never made this mistake again.

Shortly after, the King of Iron Fist Tournament 5 was announced and Steve decided to enter. Steve was full of confidence as he set off to win the tournament and destroy the Mishima Zaibatsu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grappling Arts
Command Throw Name Type Damage Escape Properties
(1+3_F+1+3) Gut Wrencher  Front  35   
(2+4_F+2+4) Brain Pulverizer  Front  35   
f,f+1+2 Swordfish Stretch  Front  12,28  1+2   
qcb+2+4 Eagle Elbow  Front  35   
SWY (N_f_d_b_u)+1+2 Position Change  Front   
FLK b+1+2 Griffon  Front  40  1+2   
[F+] (1+3_2+4) Choke Slam  Left  40   
[F+] (1+3_2+4) Hip Sweep  Right  40   
[F+] (1+3_2+4) Hellfire Rage  Back  10,10,10,25  None   


Special Arts
Command Move Name Stance Damage Hit Range Properties
1,d+1[~B] Jab Body Blow [FLK]    5,15  hm   
1,1 Twin Jabs    5,3  hh   
 = d+1[~B]  = Body Blow [FLK]    15   
 = 2  = Lightning Combo    10   
 = [~b_~f] (3_4)  = SWY_DCK_LWV_RWV     
1,2 British Edge    5,12  hh   
 = [~b_~f] (3_4)  = SWY_DCK_LWV_RWV     
 = 1 [~B]  = Edge Short [FLK]    15   
   = [~b_~f] (3_4)    = SWY_DCK_LWV_RWV     
   = 2    = Edge Upper    19  MS 
     = [~b_~f] (3_4)      = SWY_DCK_LWV_RWV     
   = d+2    = Edge Trip  RCj  17  PLD 
f,b+1,1,2,1 [~b] Lancaster Combo [FLK]    15,10,12,21  mhmm  KND 
(f,f,f_WR)+1 Slider Low    17  SLD 
d/f+1 Left Upper     
 = [~b_~f] (3_4)  = SWY_DCK_LWV_RWV     
 = 2  = Upper Combo    12   
   = [~b_~f] (3_4)    = SWY_DCK_LWV_RWV    #4 
d/f+1,f+1+2 Upper Feint Twin Jabs    8,8,12  mhh   
d/f+1,2,1[~B] Upper Feint Hook [FLK]    8,22  mh  CSc 
d/f+1,2,2 Upper Feint Combo    8,12  mm  FS 
d+1 Knee Bolt Blow    14  KS 
b+1 [~B] Quick Hook [FLK]    18  CFSc 
 = 2  = Edge Trip    17  PLD 
u/f+1 Owl Shooter    12   
qcf+1 [~B] Brit Smash [FLK]    21  KND 
WS+1,2 Rising Eagle Claw    13,22  mm  KS SLDc 
f+1+2 Ducking One Two    8,12  hh   
d/f+1+2 Sonic Fang    10,18  mm  GB CF 
d+1+2 Ground Punch    12  #1 
2,1 Short British Edge    12,15  hh   
 = ~B  = Flicker  FLK   
 = [~b_~f] (3_4)  = SWY_DCK_LWV_RWV     
 = 2  = Edge Upper    19  MS 
   = [~b_~f] (3_4)    = SWY_DCK_LWV_RWV     
 = d+2  = Edge Trip  RCj  17  PLD 
2,2 Straigth Body Hook    12,12  hm   
f+2,1 Ducking Left Hook    15,15  mh   
 = ~B  = Flicker  FLK   
 = 2  = Feint Body Edge    12  #4 FSc 
f+2~2 Feint Body Edge    12   
f,f+2 Dash Straight    30  KND GB 
f,f,N+2 Eagle Claw    25  OCb SLD 
(f,f,f_WR)+2 Eraser Blow    24  SLD 
d/f+2 Right Upper    12  GB JGc 
 = [~b_~f] (3_4)  = SWY_DCK_LWV_RWV     
 = 2  = Twin Upper    13  JGco 
d+2,N+1 Feint Eagle    15   
 = 2  = Claw    22  KS 
 = f+2  = Hook    15  KND 
d+2<1<2 Eagle Hook    13,13,15  lmh  MS[1] KND 
d/b+2 Edge Trip    21  KND 
b+2 Jolt    22  KNDc 
u/f+2 Sky High    18  JG 
WS+2 Lift Upper    16  JGco 
SS+2     18  KND 
(d/b_u/f)+3 Down 'n Dirty    15_24  MS 
 = 2  = Dirty Smash    15  PLD 
u/f+4 Tack Kick    25  JG 
qcf+2 Heart Break Shot    27  GB #3 
2~f Punch Parry     
 = 1  = Eagle Upper    30  CF #2 
3+4 Albatross Spin  ALB   
3 Left Weave  LWV   
4 Right Weave  RWV   
f+(3_4_3+4) Ducking  DCK   
F+(3_4_3+4) Extended Ducking  DCK   
b+(3_4_3+4) Sway  SWY   
(b+1+2_1+2) Flicker  FLK   
b,b,u/b Wall Jump    25   

#1 Move can only be done when opponent is grounded.
#2 Only after a succesful Punch Parry.
#3 Causes a very long freeze stun on clean hit.
#4 Previous hit is cancelled.



Albatross Spin Arts (Moves starting from Albatross Spin only - 3+4 - ALB)
Command Move Name Stance Damage Hit Range Properties
(U_D) Extended Albatross Spin     
 = 1  = Spin Gut Punch    28   
 = d+1  = Spin Low Hook    21  PLD 
2 Spin Gut Punch    22  KND 
d+2 Spin Low Hook    17  PLD 


Left Weave Arts (Moves starting from Left Weave only - 3 - LWV)
Command Move Name Stance Damage Hit Range Properties
1 [~B] Gut Hook [FLK]    15  MS FSc 
 = <1  = Twin Gut Hook    23  GB KND 
 = f+1,1 [~B]  = Centurion Rush [FLK]    12,8  mh  CSc 
2 Short Shoulder    13  GB 
b+3 Sway  SWY   
4 Weave Side Step     
 = ~F  = Weave Dash     
   = 1_2    = Weave Dash Blow    22  FSc 


Right Weave Arts (Moves starting from Right Weave only - 4 - RWV)
Command Move Name Stance Damage Hit Range Properties
1 Short Shoulder    13  GB 
2 Atomic Blow    27  KND CFSc 
3 Weave Side Step     
 = ~F  = Weave Dash     
   = 1_2    = Weave Dash Blow    22  FS 
f+4 Extended Ducking  DCK   
b+4 Sway  SWY   


Ducking Arts (Moves starting from Ducking & Extended Ducking only - (f_F)+(3_4_3+4) - DCK)
Command Move Name Stance Damage Hit Range Properties
1 Gazelle Punch    18  JGc CFS GB 
2 Sea Hawk Upper    18  JG GB 
f+2 Sea Hawk Hook    21  CSc PLD 
 = [~b_~f] (3_4)  = SWY_DCK_LWV_RWV     
F Extended Ducking  DCK     
 = 1  = Spark Gazelle Punch    21  JG GB 
 = 2  = Spark Sea Hawk Upper    21  #1 GB JG 
 = f+2  = Spark Sea Hawk Hook    24  CSc PLD 
   = [~b_~f] (3_4)    =  SWY_DCK_LWV_RWV         
3 Left Weave  LWV   
4 Right Weave  RWV   
f+(3_4_3+4) Ducking  DCK   
b+(3_4_3+4) Sway  SWY   

#1 Launches much higher than the regular Sea Hawk Upper and has frame advantage.



Sway Arts (Moves starting from Sway only - b+(3_4_3+4) - SWY)
Command Move Name Stance Damage Hit Range Properties
1 Sea Hawk Chop    30  KS SLDc GB 
2 Trident Hook    30  CS 
3 Left Weave  LWV   
4 Right Weave  RWV   
(f_F)+(3_4_3+4) Ducking or Extended Ducking  DCK   


Flicker Arts (Moves starting from Flicker only - (b+1+2_1+2) - FLK)
Command Move Name Stance Damage Hit Range Properties
1,[1,1] [~B] Spit Fire Combo [FLK]    12,12,12  hhh   
 = f+1  = Spit Fire Hammer    20  SLDc OCb OC 
 = <(u_d)+1  = Spit Fire Hook    25  hh  #1 PLD CSc 
 = 2  = Eagle Hook    27  OCb SLD 
2 Eagle Hook    27  OCb SLD 
b+2 Trident Lunge    30  GB KND 
[~b_~f] (3_4) SWY_DCK_LWV_RWV     
3+4 Albatross Spin     

#1 Spit Fire Hook can only be done after 1st or 2nd hit of the Spit Fire Combo.



Unblockable Arts
Command Move Name Stance Damage Hit Range Properties
qcb,f+2 Hellfire    70   


String Hit Arts
Command Hits Damage Hit Range
DCK 1+2,1,2,1,2,1,2,1,2,1 10 3,3,3,3,3,3,3,3,3,12 mmmmmmmmmm
f+2,1,1,1,2,1,1   8,12,7,8,8,8,10 hhmmmhh
 = 2,1,2 10 8,13,22 Lmm
 = 2,1,b+2 10 8,13,40 Lm!
 = 3,2,3+4 9 12,10 Lh

 

Полный список движений смотрите во вложенном архиве.

Информация взята с сайта http://tekkenzaibatsu.com/


вверх^ к полной версии понравилось! в evernote


Вы сейчас не можете прокомментировать это сообщение.

Дневник Steve Fox | Сергей_Драгунов - Tekken Blog | Лента друзей Сергей_Драгунов / Полная версия Добавить в друзья Страницы: раньше»