• Авторизация


Wang Jinrei 06-01-2008 22:25 к комментариям - к полной версии - понравилось!


Настроение сейчас - Сонное

[467x698]
Информация

Профиль:

Имя Wang Jinrei
Место рождения China
Стиль боя Xing Yi
Возраст 105
 
 
 
 
 
 
 
 
 
История персонажа (англ.):
Long ago, Wang had a close friend from a distant land... Jinpachi Mishima. Just as the world was about to be engulfed in the flames of war, his friend come to him and said "In order to bring about peace the Mishima clan must be destroyed".

Jinpachi disappeared leaving these words behind. Some time after, Wang learned of the death of his friend as the world was embroiled in war.

Thirty years later, Wang was living in isolation when an invitation to the King of Iron Fist Tournament 5 was delivered. Along with it was a message... "I need your help old friend. Seek me out, Wang Jinrei".

Believing his friend to be dead, Wang Jinrei was quite surprised by the message and decided to enter the tournament to look for Jinpachi.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 Список движений:
Grappling Arts
Command Throw Name Type Damage Escape Properties
(1+3_F+1+3) Headlock Toss  Front  35   
(2+4_F+2+4) Body Slam  Front  35   
d/f,d/f+2+4 Waning Moon  Front  10  1+2   
d/f+3+4 Dragon Thrust  Front  39  None  #1 
[F+] (1+3_2+4) Crushing Dragon  Left  15,25   
[F+] (1+3_2+4) Golden Mountain  Right  40   
[F+] (1+3_2+4) Reverse Nech Toss  Back  50  None   

#1 There is no escape, but the throw attempt can be blocked.



Basic Arts
Command Move Name Stance Damage Hit Range Properties
1 Jab     
f+1 Forward Jab     
d+1 Down Jab  RC  Sm   
FC+1 Crouch Jab  RC  Sm   
2 Straight     
FC+2 Crouch Straight  RC  Sm   
3 Lateral Kick    25  KND 
f+3 Forward Lateral Kick    25  KND 
FC+3 Crouch Spin Kick  RC  12   
4 Roundhouse    20  JGc 
d/f+4 Front Kick    15   
FC+4 Crouch Shin Kick  RC  10   


Special Arts
Command Move Name Stance Damage Hit Range Properties
1~1,1 Heaven Gun    5,5,16  hmm  JG 
1,4 PK Combo    5,14  hh  JGc 
d/f+1,1 Quick Heaven Gun    12,16  mm  OC[1] JG 
d/b+1 Cobra Fang    28  FS 
b+1 Neutralizer    #2 
 = 1  = Swallow Tail    5,20  #1 SLD 
 = 2  = Massive Dragon    24  #1 KND 
 = 3  = Circling Dragon    15  #1 JG 
 = 4  = Flash Flood    18  #1 SLD 
WS+1 Quick Upper  12   
1+2 Mountain Splitter    27  MS KNDc 
f+1+2 Palms Thrust    22  KND 
d/f+1+2 Lunging Double Fist    28  KND 
d+1+2 Rising Tide    22  GB JG 
d/b+1+2 Tiger Strike    25  MS FSc 
b+1+2 Pinwheel Strike    35  #3 GB KND 
SS+1+2 Horse Tamer    22  MS FSc GB 
2,b Wang Whip    12  OB 
2,3 Snap Kick Combo    8,16  hm   
f+2 Tiger Fist    25  KND 
f,f+2 Crouching Cobra    22  MS CFSc 
d/f+2,1 Heaven Skyscraper    10,21  mm  JG GB 
d+2,1+2 Furious Tiger    14,22  Mm  OC[1] MS 
d/b+2 False Lift    21  JG GB 
b+2,1 Jagged Edge    11,7  mh   
FC,f+2 Palm Strike    18  MS KNDc 
WS+2,2,2 Gravity Rush  RC  18,18,15  mmL  OC[2] JGc 
qcf+2 Power Fist    30  KND 
(f,f,f_WR)+3 Lunging Kick    30  GB KND 
d/f+3 Snap Kick    13   
d/b+3 Spinning Low    16   
d+3,4 Giant Slayer  RC[1]  15,21  Lh  KND MSc[1] 
WS+3 Rise Spin Kick    28  KND 
d+3+4 Crumbling Tower    24  MS 
u/f+3+4 Earthquake Stomp    35   
4,4 Razor Kicks  RC  20,12  hL  KNDc[1] 
 = 4  = Razor High    23  KND 
 = d+4  = Razor Low  RC  10   
 = 1  = Razor Edge    21  JG 
f+4 Heaven Kick    20  JG GB 
f,f+4 Swivel Kick    25  PLD 
d+4 Razor Sweep  RC  10   
 = N+4  = Razor High    23  KND 
 = d+4  = Razor Low  RC  10   
 = 1  = Razor Edge    21  JG 
d/b+4,2 Tiger Mountain Lift    12,21  Lm  JG GB 
b+4 Old Man Kick    20  MS FSc 
(u/b_u_u/f)+4 Dancing Monkey Kick    22  JG 
FC,d/f+4,3 Cartwheel Sweep    8,21  LM  KND 
WS+4 Skyscraper Kick    21  GB KND 
SS+4 Parting Sweep  RC  16  JGc 
b+(1+3_2+4) Attack Reversal    Varies   
b,b,u/b Wall Jump    25   

#1 Move can only be done after a succesful punch parry.
#2 Parries high and mid attacks.
#3 This move has auto punch reversal properties.



Unblockable Arts
Command Move Name Stance Damage Hit Range Properties
f+1+4 Heaven Cannon    50  JG 
 = ~B  = Cancel     
b,b+1+2 Seiran Fist    100  KND 


String Hit Arts
Command Hits Damage Hit Range
2,1,1,4,4,1   8,6,6,7,8,10 hmmhlm
 = 1+2,3,4,2 10 12,8,10,30 mlhm
 = 2,1,4,2 10 6,8,10,25 mmLm

Полный список движений смотрите во вложенном архиве.

Информация взята с сайта http://tekkenzaibatsu.com/

вверх^ к полной версии понравилось! в evernote


Вы сейчас не можете прокомментировать это сообщение.

Дневник Wang Jinrei | Сергей_Драгунов - Tekken Blog | Лента друзей Сергей_Драгунов / Полная версия Добавить в друзья Страницы: раньше»