• Авторизация


Anna Williams 06-01-2008 15:24 к комментариям - к полной версии - понравилось!


Настроение сейчас - Отличное! [265x697]

Информация

Профиль: 

Имя: Anna Williams
Место рождения: Ireland
Стиль боя: Assassination Arts
Возраст: 22

 

 

 

 

История персонажа (англ.):

Sister and rival of Nina Williams, Anna had been leading a dull and boring life since the disappearance of her sister. That all changed one day when she received a phone call from Nina.

Several days later, the two met again after having been apart for two years. However, upon seeing her sister's face, Nina immediately opened fire. Anna returned fire and the ensuing gun battle lasted for days.

Both sides failed to land a decisive blow and it was decided they would settle things at the King of Iron Fist Tournament 5.

Anna vowed to eliminate her sister once and for all.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список движений

Grappling Arts
Command Throw Name Type Damage Escape Properties
(1+3_F+1+3) Cruel Punishment  Front  35   
(2+4_F+2+4) Losing Face  Front  4,5,6,20   
d/f,d/f+1 Embracing Elbow Strike  Front  33,10  1+2   
u/f+1+2 Neck Cutter  Front  20,20  1+2   
[F+] (1+3_2+4) Torso Splitter  Left  40   
[F+] (1+3_2+4) Serpentine Arm Snap  Right  38   
[F+] (1+3_2+4) Triangle Hold  Back  60   


Multi Throw Arts
Command Throw Name Type Damage Escape Properties
qcf+1+2 Palm Strike  Front  15   
 = 3,4,3,1+2  = Arm Bar    30  1+2   
 = 1,3,2,1  = Standing Reverse Arm Lock    20   
   = 2,1,3,4,1+2    = Falling Reverse Arm Lock    25   
   = 3,1,4,1+2,1+2    = Rear Falcon Wing Squeeze    25  1+2   
   = 2,3,1+2,3+4,1+2    = Gatelatch Toss    30   
 = 1+3,4,1+2  = Arm Sprain    25   
   = 4,3,4,3+4,1+2    = Inverted Crucifix    30  1+2   
   = 1+2,4,3,1+2,1+2,1+2    = Rear Cross Lock    28   


Basic Arts
Command Move Name Stance Damage Hit Range Properties
1 Jab     
f+1 Forward Jab     
d+1 Down Jab  RC  Sm   
FC+1 Crouch Jab  RC  Sm   
2 Straight    10   
f+2 Forward    12   
FC+2 Crouch Straight  RC  Sm   
3 Spike Kick    18   
f+3 Forward Spike Kick    20   
d+3 Low Spin Kick  RC  12   
FC+3 Crouch Spin Kick  RC  12   
4 Roundhouse    15  JGc 
d+4 Shin Kick  RC   
FC+4 Shin Kick  RC  10   


Special Arts
Command Move Name Stance Damage Hit Range Properties
(1,2_BT 2,2_BT 1,2) Twin Palms    4,10_15,10_15,10  hh   
 = 3  = Low Spin Kick  RC  10   
 = 4  = Head Ringer    22  KND GB 
(1,2,1_f+2,1) Scarlet Palm Rush    4,10,6_12,6  hhh_hh   
 = 4  = Frost Needle    21  JG GB 
 = d+4  = Scarlet Low  RC   
1,4 Scarlet Low Combo  RC  4,8  hL   
(d/f_WS)+1,2 Rouge Palms    13,10_12,10  mh   
 = <3  = Radiant Arch    21  SLD 
 = <4  = Slice Shot    22  KND 
(d_FC)+1,N+4 Rising Kick Combo    5,10  Smm   
d/b+1 Scarlet Rain  RCj  16  MS 
 = 1  = Scarlet Reverse  RC  12  JGc 
 = 4  = Scarlet Spout    15  JG 
b+1,2,2 Cross Cut Saw    10,10,24  mhm  KND 
u/f+1<3,3+4 Hail Storm    10,16,10,10  hmmm  MS[2] CFSc[2] JGc 
FC,f+1 Chaos Thrust    27  CF 
qcf+1 Assassin Dagger    20  JGc GB 
(f,f_f_WS)+1+2 Scarlet Bomb    25_21_21  KND 
d/f+1+2 Offensive Push    GB 
SS+1+2 Bloody Chaos    8,21  mm  JG 
2,3 PK Combo    10,15  hh   
2,d+3 PDK Combo  RC  10,10  hL   
2,4 Head Ringer Combo    10,22  hh  GB KND 
f,f+2 Executioner    21  GB PLD 
d+2 Icicle Edge    15  OC OCb 
(db_FC)+2,N+4 Toe Kick Combo    8,10  Smm   
b+2,2 Bitch Slaps    15,18  hh  OB 
FC,f+2 Scarlet Windmill    25  #3 GB SLD CSc 
FC,d/f+2 Scarlet Sweep    21  JG 
qcf+2 Crimson Arrow    24  KND FSc 
(WS_d/f)+2 Rising Palm    22_16  JG 
SS+2 Chaos Tail  RC  12  JGc KS 
3,3 Spike Combo    18,10  hL   
 = 2  = Spike Upper    10  JG 
 = 4  = Roundhouse    20   
3,4 Spike Head Ringer    18,15  hh  CSc GB KND 
f,f+3 Treading Water    16  JG 
 = 4,3  = Flutter Kicks    12,12  hm   
 = 4,b+3  = Chaos Kicks  CJM  12,12  hm   
   = :1+2    = Hunting Swan    65  CF 
d/f+3<1 Assault    13,10  mh   
 = 2  = Straight     
 = 4<2 [~U_~D]  = Rouge Rush [SS]    21,12  hh  #1 
   = 1+2    = Scatlet Bomb    21  KND 
   = 3    = Spin Snap Kick    17   
   = u/f+3    = Sudden Storm    25  PLD 
   = 4    = Scarlet Trip    21  JG 
d/f+3,2 [~U_~D] Creeping Snake [SS]    13,12  mh   
 = 1,4  = Creek Cannon    6,21  hh  JG GB 
 = 1,d+4  = Snake Bite  RC  6,8  hl   
 = 3  = Spike Kick    15  GB 
 = d+3  = Low Spin Kick  RC  10   
 = 4  = Head Ringer    22  KND GB 
d/f+3,3,3 Spike Combo    13,6,8  mhh   
 = 1  = Nail Edge    14  JG 
 = <4  = Head Ringer    15  CSc KND 
d/f+3<4 Flash Head Ringer    13,15  mh  CSc GB KND 
(d_FC)+3,2 Low Spin Kick - Spike Upper    12,10  Lm  JG 
(d_FC)+3,N+4 Low Spin Kick - Roundhouse    12,20  Lh   
d/b+3 Land Slip  RC  21  JG BS 
b+3 Chaos Judgment  CJM  #2 
u/f+3 Sudden Storm    25  GB PLD 
WS+3 Rising Spin Kick    25  KND 
SS+3 Slice Shot    24  KND CSc 
(d_d/f)+3+4 Twisted Mind    16  MSc 
u/f+3+4 Pin Heel Stitch    4,18  MM  OCb KND 
4,3 Scarlet Attack    15,13  hL  KNDc[1] 
f+4 Shooting Star    25  KND 
f,f+4 [~b] Falling Heel [CJM]    20  JG GB 
d/f+4 Wine Opener    14  KS 
(d_FC)+4<1 [~U_~D] Shin Kick - Spin Punch [SS]    7_10,10  lh  #1 
d/b+4<3 Severe Quake    18,14  LL  JG 
u/f+4,3,4 [~U_~D] Can Opener [SS]    20,10,14  hlh  #1 
(U/B_U_U/F)+4 Flip Kick    15_18_21  #4 JG 
FC,(U/B_U_U/F)+4 Rainbow Kick  RCj  25_28_30  KND 
WS+4 Rising Kick    16   
qcf+4 Whirl Wind    12,12  mm  GB KND 
b+(1+3_2+4) High & Mid Attack Reversal    System   
u,u/b Evasive Back Flip     
b,b,u/b Wall Jump    25   

#1 Follow up with any of the Side Step moves
#2 This move has auto parry properties against low attacks. Anna will reverse any throw attempt while in Chaos Judgment
#3 This move has auto parry properties against mid and high attacks
#4 Can be done from FC with u/b, u or u/f inputs



Chaos Judgment Arts (Moves starting from Chaos Judgment only - CJM - b+3)
Command Move Name Stance Damage Hit Range Properties
f Chaos Roll     
 = 3  = Rolling Stone    27  KND 
1 Nail Storm    14  JG 
2,1 Double Rapier    10,12  hm   
3 Judgment Kick    18  MS 
4 Picking Heel  RC  12  PLD 


Unblockable Arts
Command Move Name Stance Damage Hit Range Properties
d/b+1+2 Hunting Swan    65   
 = u,u  = Cancel     
d+1+2 Bloody Scissors    80   


String Hit Arts
Command Hits Damage Hit Range
(1_BT 1_ BT 2),2,1,2   (4_15_15),10,6,6 hhhh
 = 3,3,2,1,2,4 10 7,9,6,6,6,30 hlhhhh
 = 4,1,2,2,3+4,2 11 18,7,8,8,10,8,25 mhhhmmm
 = 4,1,2,2,3+4,3 11 18,7,8,8,10,8,12 mhhhmmL

Полный список движений смотрите во вложенном архиве.

Информация взята с сайта http://tekkenzaibatsu.com/

вверх^ к полной версии понравилось! в evernote
Комментарии (3):
07-04-2008-16:20 удалить
Порно >>>>>ТУУУУУУТ<<<<<<< porno-house .net (убрать пробел перед точкой, вставить в браузер, нажать Энтер) УБЕРИТЕ ПРОБЕЛЫ ИЗ ССЫЛКИ -> МОЖНО ВСТАВЛЯТЬ В БРАУЗЕР И СМОТРЕТЬ ПОРНООООО
04-09-2008-00:36 удалить
прикол, что надо! Скажи, а сможешь познакомиться с девочками? Всегда даю лучший совет, теперь и ты слушай! Поделюсь ссылкой на бесплатный секс. девки регистрируются тут. Пробуй.
SandRock4740 09-02-2009-01:50 удалить
Здравствуйте Добро пожаловать в закрытый клуб интеллектуалов! [показать]


Комментарии (3): вверх^

Вы сейчас не можете прокомментировать это сообщение.

Дневник Anna Williams | Сергей_Драгунов - Tekken Blog | Лента друзей Сергей_Драгунов / Полная версия Добавить в друзья Страницы: раньше»