Şu sıralar yaz geldi, sıcaklar bastırdı diye yünlerimi kaldırdım,örgü örmüyorum.Ama güzel motifler gördümmü de paylaşmadan edemiyorum.yukardaki fotoğrafı “gulsevincehobi.blogcu.com” dan aldım,sağolsun onlar motif üzerinde çalışmışlar, ayrıca
motifin diğer yapılış fotoları da orada var. Ama ben bu motifi Derya Baykalın programına katılan Zeynep Tufandan görmüştüm. Orada bu motifler birleşip çok güzel bir desen oluşturuyorlar. Ben size Deryalı Günler programında çekilen video görüntülerini aktarıyorum. Bu motif kışın çok işimize yarar. Hatta merserize iple örülürse yazın da işimize yarar. Hadi hanımlar iyi seyirler….
Невероятно красивый узор спицами! МК.