• Авторизация


lighting 24-08-2010 00:38 к комментариям - к полной версии - понравилось!


Покритикуйте. Я тут малюю версії освітлення в майбутньому будинку, а саме в living room and dinning room. Це версія що мені найбільше на даний момент подобається:
[699x636]
Червоний хрестик - що люстра , вона буде висіти якраз по центру над столом, пропорції розміру майже збережені, в довжину вона метр, продовгувата. так як стіл такої ж форми і територія вона мала освітлювати таку ж.
Темнозелений прямокутник- то висунута стіна з газовим каміном, пропорції розміру відносно кімнати збережені (десь 1,80 метра на 55 см).
А сині кружки ( так ,я намагалась коло намалювати :))- то pot lights, лампочки вмонтовані в стелю. Вони будуть контролюватись трьома вимикачами ( два з них в living room ). Їх масштаб не правильний :). В dinning room дві лампочки для того щоб красиво освітлювати майбутній елемент меблів(наприклад шкафчик зі скляними дверцятами) чи картину чи дзеркало, не вирішили поки що саме там буде точно. Для розрахунків в living room брала до уваги такі параметри щоб світла було достатньо, щоб була правильна, відносно рівномірна відстань між лампочками ( всі ці дані можна найти в інеті ), щоб світло красиво падало на стінку з каміном( я хочу саме дві точки по кінцям) і т.д..
Сам малюнок не критикуйте, і так все знаю :), і лінії проведені- то просто допоміжні. Між living room and dinning room стінки немає.

Ще варіант який дуже подобається для living room , це варіант №3 із розрахунків по цьому сайту- http://www.potlight.ca/shapes/shape2/shape2_size13-18_on.html, це вже по розмірам саме нашої кімнати.
вверх^ к полной версии понравилось! в evernote
Комментарии (24):
Scruj 24-08-2010-00:54 удалить
А потолок підвісний, натяжний чи комбінований?
Я не досить добре уявив задачу, але мені здається, що потрібно додати лампочок в dining room, Щоб воно було більш цілісним.
Також, мабуть, потрібно додати кількість ламп - в мене 8 ламп x 40 ват на ~22 кв метри, + невелика люстра, + 5 світильників на 75 ватт і для святкового настрою малувато.

В Україні в першу чергу вибирают дизайн потолку - потолок на два рівні вважаэться простим, частыше роблять 3, а потім уже під нього розставляють лампи.
Зараз спробую знайти якість фотки
Scruj, я тебе зрозуміла, у нас стеля сама звичайна, на кілька рівнів тут чомусь не популярні. living room в нас всього 6 на 4 з чимось метрів. Встроєні лампочки в нас 30 ват, галоленові, думаю про 12 штук. Ну і ще звичайно будуть світильники.
"потрібно додати лампочок в dining room, Щоб воно було більш цілісним."- хороша думка, подумаю над цим питанням.
Scruj, а яка в тебе висота стелі?
Scruj 24-08-2010-01:08 удалить
Зручно коли можна включити світло безпосередню над робочою поверхнею кухні - тут це виконано за допомогою світильників, що звисают з потолку
http://www.atlasokon.com.ua/Pics/potolok3.jpg

Тут ми бачимо всюди растр + люстри над місцем, де мав стояти стіл. Зверни увагу на відставнь між сусідніми лампочками - десь півметра (в мене - 55 см). Якщо саме над робочою поверхнею кухні - це классно, але якщо пустити по периметру всієї кімнати - це забагато, тому по кімнаті вони розташовані рідше.
http://uhouse.ru/uploads/posts/2009-09/1253593777_5.jpg
Scruj, ще тут чомусь принято в мати не яскраве світло, люст не вішають, тільки світильники, зате дуже яскравими роблять коридори, кухню , офіси.
Scruj 24-08-2010-01:11 удалить
Якщо є час та натхнення, Можеш спробувати задати своє питання на http://www.remodeleze.com/Community/AskExpert/Default.aspx - цікаво, чи вийде щось - результат не гарантую :)
Тобі знадоб
Scruj, а нас так само, 2,75. це ще на 30 см більше старндарту, тут більшість має по 2,4 метра. Можливо тому тут рівні не популярні, куди вже нижче опускати?!
фотки класні! На кухні в нас буде окремий стіл, невеликий, для 4-6 чоловік там буде 1) стіло під кабінетами, прямо на робочу поверхню 2) кілька ламп на стелі і ряд ламп буде звісати над столом. Кухня відокремлена стінкою, але без дверей - http://www.churchill-homes.com/Churchill%20Homes_floor%20plan_Mont%20Tremblant-40.pdf
Scruj 24-08-2010-01:24 удалить
Дійсно, на 2.7 не розгуляєшся. 2.5-2.7 - Эконом класс, 2.7 - 3 - Бізнес класс, 3+ - Вищий класс.

Але 30x12 = 360 ватт малувато для "great" room :) Все ж таки там будут проходити урочистості, так що максимальная кількість світла повинна бути вдвічі більша. В мене на кухні десь 25x40 - це, звичайно, перебір, але дуже святково.

По проектам з сша, наприклад http://www.remodeleze.com/remodeling-project/bd3a3...cagoland-in-Libertyville-60048 я бачу, що використвують більші лампи - якщо і у вас такі є, то мабуть таких і 12 вистачить
Танчік_із_Канади, "great" room в нашому випадку це скоріше для сімії, для телевізора :). Так, ми взагалі хочемо по 50 ват, якраз запросили чи вони зможуть поставити, але поки вони не відповіли .
Scruj 24-08-2010-01:36 удалить
Я догнав, що таке cabinet lighting. Забув чому саме, але мені сказали це не актуально.
Ну і дійсно, якщо раптом темнувато я ключаю свої 25 лампочок (я їх навть ніколи не рахував - може і більше) по колу і питання недостатку світла зникає
http://remonto.com.ua/img/Portfolio/portfolio-01-image-04-800x530.jpg
Scruj, under cabinet lighting- це тільки додаток, для більш рівномірного світла і це недороге рішення.
це твоя кухня? класна! а підлога в тебе з чого?
Hemfox 24-08-2010-12:04 удалить
В great room по углам у стены с камином просится по светильнику. Камин я бы высвечивать не стал. Предыдущий замалёванный на рисунке вариант был лучше.
Stupindo 24-08-2010-12:53 удалить
Ого, обговорили скільки вже за ніч. :)
Стосовно столовки, чи як там правильно її назвати, то я згоден, що треба би щось додати. Можливо, не скрізь обовязково лампи вішати на стелю, а якісь настінні світильники...

1. А ті три вимикача, що контролюватимуть лампочки в вітальні, - вони включають всі лампочки відразу чи групами? Я би порадив розбити їх на групи.
2. Чи не розглядали можливість якусь групу тих пот-ламп контролювати за допомогою реостата? Таким чином можна добитись дуже приємного ефекту.
Hemfox, я по тем углам думала поставить две напольные лампы( они тут очень популярны), но теперь действительно думаю поставить встроенные лампочки в потолок ближе к стенам и углам, так как почитала\посмотрела, что красиво когда этот направленный свет попадает и на стены, а не только на пол. О светильниках тоже думаю.
А почему камин ты бы не подсвечивал ? Я хочу что бы свет скорее падал не на камин, а на стенку с этим камином, что-то вроде этого: http://www.home-designing.com/wp-content/uploads/2008/09/a5.jpg, и пишут- When illuminating areas like fireplace mantles, the distance from the light to the wall should be 60% (multiply by .6) of the distance from the ceiling to the object. http://blog.lightingcatalog.com/bid/21366/Recessed-Lighting-Design-Guide, тоесть если близко к стенке с камином поставить, то будет освечивать верх стенки , а не сам камин.
Stupindo, а не забагато буде різного світла в столовці ? це ж скоріше не кімната, а куток :), десь 4 на 4,5 метра, тобто там буде тільки стіл великий стояти і така люстра досить низько, прямо над столом висіти- http://resource.arcadianlighting.com/ImageViewer.aspx?code=TL-F-1747-ABZ, вона досить велика, метр в довжину і 7 лампочок.
Лампочки плануємо включати по групам, про реостат в вітальні - може і замовимо, це дешево і просто, хоча з іншої сторони- ці лампочки всього по 30 ват, можливо і не потрібно.
Hemfox 24-08-2010-21:17 удалить
Исходное сообщение Танчік_із_Канади
... тоесть если близко к стенке с камином поставить, то будет освечивать верх стенки , а не сам камин.


Это другое дело. Но как я изначально представил и, отчасти, как на картинке - свет скрадывает игру теней внутри камина. Потому и не стал бы. Хотя, если светильники поворотные, то можно отрегулировать и всё будет шикарно.
Scruj 25-08-2010-00:03 удалить
Це ламінат якоїсь підвищенної тривалості, для паркету в мене не вистачало бюджету.
Поки що (2 роки) живе.
Одна з ним морока - дуже помітний пил, потрібно кожні 2-3 дні прибирати. Думаю, в канаді пилу менше, але взагалі краще брати щось пістріше - Я б зараз брав якийсь з відтінків Зебрано - http://www.parquetservice.by/parquet/Parketoff/img/zebrano.jpg
Hemfox, к сожалению базовые встроенные лампочки в потолок которые предлагает наш строитель- неповоротные, светят вниз, но возможно мы возьмем какой-то улучшенный вариант. А светильники на стенах - да, есть выбор поворотных, буду еще над ними думать.
Scruj, хороший ламінат на кухню - це краще ніж паркет, тут так навпаки рекомендують, бо справжнє дерево менш витривале насправді. В новому будинку я думаю поставити хорошу плитку на кухню, вірніше це пропонує будівельник і ми погоджуємось.
Scruj, http://www.vintageflooring.com/images/colorlarge/redoakmocha.jpg- це наш паркет, теж надіюсь що із-за тестури буде менш помітно пил і подряпини. Ми дуже орієнтуємось на практичність, із-за дітей :)
Stupindo 25-08-2010-11:19 удалить
Исходное сообщение Танчік_із_Канади
Stupindo , а не забагато буде різного світла в столовці ? це ж скоріше не кімната, а куток :), десь 4 на 4,5 метра, тобто там буде тільки стіл великий стояти і така люстра досить низько, прямо над столом висіти- http://resource.arcadianlighting.co...e=TL-F-1747-ABZ, вона досить велика, метр в довжину і 7 лампочок.


Ні,я не кажу що треба багато і різного. Мені ще ж тяжко уявити як воно буде і як ви його використовуватиме і де у вас робоча зона... Стосовно настінних світильників то я так кинув ідею, щоб ви взяли її на замітку.
Исходное сообщение Танчік_із_Канади
Лампочки плануємо включати по групам, про реостат в вітальні - може і замовимо, це дешево і просто, хоча з іншої сторони- ці лампочки всього по 30 ват, можливо і не потрібно.


В мене лампочки такі є в стелі і я їх поставив на реостат. Іноді, ввечері, при перегляді якогось романтичного сімейного фільму можна ті лампочки підкрутити так, щоб вони створювали спокійне освітлення... прикольно, коротше. Бо 5 жевріючих лампочок це зовсім не те, що одна на повну потужність, хоча сумарні потужнусті можуть бути однакові... Це знов таки просто ідеї для розгляду...
Stupindo, дякую за ідеї! проблема в тому що я і сама все погано все уявляю, а ще з різними типами лампочок, вольтажем, кольором скла :(. подумую все на Влада спихнути :)


Комментарии (24): вверх^

Вы сейчас не можете прокомментировать это сообщение.

Дневник lighting | Танчік_із_Канади - Tree_of_life | Лента друзей Танчік_із_Канади / Полная версия Добавить в друзья Страницы: раньше»