• Авторизация


У Львові з’явилась вулична виставка постерів про схожість між галичанами і донеччанами. 08-08-2015 07:14 к комментариям - к полной версии - понравилось!


 

Українець – це не прописка. Рівень патріотизму не вимірюється місцем народження. Українська душа не визначається містом проживання.

Схід і захід єднає співучість, мова прадідів і нащадків, важка історія становлення та споконвічні традиції . Ми однаково одержимі, відважні, жертовні. Про нашу честь і незламність уже знає весь світ.

Досить мислити стереотипами, досить шукати різницю замість бачити схожість, досить цуратись замість зрозуміти і допомогти.

 

Автор ідеї та координатор проекту: Маряна П’єцух, дизайн: Bastarda studio

Проект «Нас єднає Україна»  реалізований в рамках інформаційної кампанії «Ми різні, ми разом», започаткованої ГО «Інтерньюз-Україна» за підтримки Програми «Матра» Міністерства закордонних справ Королівства Нідерландів в грудні 2014 року.

Завдання кампанії – сприяти єдності країни через інтеграцію вимушених переселенців до місцевих громад, а також створити умови для майбутньої реінтеграції нині окупованих територій.

 

[724x1024]

[724x1024]

[724x1024]

[724x1024]

[724x1024]

[724x1024]

[724x1024]

[724x1024]

[724x1024]

[724x1024]

[724x1024]

[724x1024]

[724x1024]

[724x1024]

[724x1024]

[724x1024]

[724x1024]

[724x1024]

З 6-го серпня у Львові на перехресті вулиць Вірменська та Краківська, а також на другому поверсі Ратуші, розгорнуто експозицію соціального фотопроекту «Нас єднає Україна».

Проект складається з вісімнадцяти постерів, на яких співставлено  вихідців з Донбасу та Галичини.

«Українець – це не прописка,рівень патріотизму не вимірюється місцем народження, а українська душа не визначається містом проживання. Досить мислити стереотипами, шукати різницю замість бачити схожість, досить цуратись замість зрозуміти і допомогти», – так пояснює головний задум виставки автор ідеї та координатор проекту журналістка Мар’яна П’єцух.

Загалом у гаслах виставки вказано дев’ять особливостей, які об’єднують вихідців з заходу і сходу України. Це традиція, історія, співучість, мова, відвага, честь, жертовність, одержимість, незламність.

Кожну особливість відображає образ двох героїв – галичанина і донеччанина. Так, під галсом «Нас єднає традиція» греко-католицький священик Тихон Кульбака, родом з Мар’їнки під Донецьком, розповідає, як дитиною ходив колядувати. Військовий капелан зі Львова Степан Сус теж згадує свої колядки з дитинства, додаючи, що, так само, як і на Донбасі, на Львівщині в радянські часи публічно колядувати було небажано.

Львівська поетеса та видавець Мар’яна Савка, яка родом з Тернопільщини, під гаслом «Нас єднає історія» розповідає про свою родину, яка потерпала від комуністичного режиму. На сусідньому постері донецький історик і письменник Дмитро Білий розповідає, як на Кубані, звідки походять його батьки-українці, проводили насильну русифікацію і жорстко боролися з проявами українства.

У свою чергу, боєць-доброволець штурмової роти «Карпатська січ» при 93-тій бригаді Збройних сил України Олександр Лі з Добропілля Донецької області та гранатометник Національної гвардії України зі Стрия, що на Львівщині, Мар’ян Берездецький під гаслом «Нас єднає відвага» розповідають про свої найскладніші моменти на фронтовому Донбасі.

Засновник відомої агенції з виробництва патріотичної продукції «Наш Формат» Владислав Кириченко з Донецька розповідає, як він взявся видавати аудіо-книги українською мовою на ринку, якого не існувало, і через це втратив сотні тисяч доларів. А ресторатор з Івано-Франківська Юрій Филюк ділиться своєю ідеєю зробити у рідному місті найкращу вулицю в світі. Цих двох героїв об’єднало гасло «Нас єднає одержимість».

У парі під гаслом «Нас єднає незламність» об’єднане реальне подружжя – письменниця Ірен Роздобудько, яка родом з Донецька, та відомий  бард Ігор Жука, що народився на Львівщині.

Гасло «Нас єднає честь» втілюють ветеран УПА Теодор Дячун, який народився на Тернопільщині, та ветеран АТО з Донецька Володимир Шилов. Донеччанин ще в 2004-му році виступив проти кандидата в президенти Віктора Януковича, оскільки «підтримати «урку» не дозволяла гідність підполковника міліції».

У виставці також бере участь львівська співачка Соломія Чубай, яка разом з Юлією Куліненко, учасницею  фольклорного ансамблю з Донецька, на власному прикладі доводить: «Нас єднає співучість».

Погодився взяти в проекті участь  і відомий волонтер з Тернополя Тарас Герман, який поруч з дизайнером одягу з Донецька Леонідом Краснопольським, переконують: «Нас єднає жертовність». Донеччанину Леоніду Краснопольському довелося просидіти в підвалі рідного міста  за те, що його ательє з власної ініціативи взялося шити форму українським військовим. До речі, Краснопольський наголошує, що хоч він національністю єврей, але з початкові війни на Донбасі відчув себе справжнім українцем.

Телесценарист Дзвінка Федорчук з Донецька та журналіст Мар’яна П’єцух знялися для проекту з своїми  дворічними дітьми. Розповідаючи про перші слова малечі, вони намагалися донести, що «Нас єднає мова». Дзвінка, яка до весни 2014-го року жила у Донецьку, ще у восьмому класі перейшла з російської на українську мову спілкування, а її маленька дочка вже у півтора роки оволоділа кличною формою української мови, звертаючись до батьків «мамо» і «тато».

До речі, чи не всі учасники проекту з Донбасу, згадують, що їхні бабці-діди розмовляли українською, і тотальна русифікація регіону  – це лише наслідок відповідної політики радянської влади, а не ознака національності тамтешнього населення.

«Цей проект – спроба вплинути на поширені стереотипи про «донецьких» як «недоукраїнців» чи «недопатріотів». Цей проект, сподіваюсь, стане відкриттям для тих, хто ніколи не був на Донбасі, не цікавився відомими прізвищами донеччан та раніше малював собі середньостатистичний образ «донецького» у вигляді замурзаного шахтаря чи кримінального елемента», – розповідає автор ідеї Мар’яна П’єцух.

Її ідею підтримала громадська організація «Інтерньюз-Україна», яка разом з Програмою «Матра» Міністерства закордонних справ Королівства Нідерландів в грудні 2014 року започаткувала інформаційну кампанію «Ми різні, ми разом». Завдання кампанії – сприяти єдності країни через інтеграцію вимушених переселенців до місцевих громад, а також створити умови для майбутньої реінтеграції нині окупованих територій.

Аналогічна вулична виставка також буде розгорнута в Тернополі та Києві.

«На ідею порівняти галичан з донеччанами мене надихнуло знайомство з двома переселенцями з Донецька. При тому, одного з них, громадського активіста, публіциста Станіслава Федорчука знаю понад десять років тому. Завжди знала його як принципового і послідовного українського патріота з Донецька. Але коли Федорчук  опинився в «розстрільних  списках»  «сепаратистів» і вимушений був оселитися з сім’єю у Львові, він раптом зіштовхнувся з тотальною «донецькофобією». Наприклад, місяцями шукав житло у Львові, чув у свій бік чимало докорів від місцевого люду, і все тому, що має донецьку прописку.

Що виходить: двадцять три роки галичани кричали «Схід і захід разом!», але коли «схід», втікаючи від смерті, пришов на захід, тут  перед ним зачинили двері.

Друге знайомство, яке надихнуло розповісти галичанам більше про «донецьких», відбулося з отцем Тихоном Кульбакою. На Різдво він у Львові організував вертеп за участі переселенців з Донбасу. Тоді у мене було два відкриття. Перше: на Донбасі існують греко-католицькі священики! Виявляється, лише в Донецьку до війни було п’ять греко-католицьких парафій. Хоча раніше було переконана, що там виключне православ’я. І друге, що мене вразило: в Донецьку вміють колядувати!», –  розповідає координатор проекту Мар’яна П’єцух.

На її переконання, попри ті жахіття, які принесла з собою війна в Україні, вимушена внутрішня міграція дала українцям  шанс пізнати один одного, і врешті втілити пафосні гасла в реальне ментальне об’єднання.

Для продовження ідеї донести більше інформації про вихідців з Донбасу журналістка також створила сайт donetski.info. який поступово буде наповнювати історіями про справжніх донеччан.

 

http://donetsk-ukraine.livejournal.com/24239.html

 

вверх^ к полной версии понравилось! в evernote
Комментарии (32): вперёд»
Писанка 08-08-2015-07:44 удалить
Все це дуже добре--ось такі акції. Але чому у вас та й в інших східних областях так вперто не хочете переходити на українську мову. Я не буду зайвий раз доводити, чому це так важливо, мене і так зацькували за захист української мови. І роблять це не росіяни, а ті, хто божиться в любові до України. Що ж це за така Україна, коли з кожної шпари лунає російська? Коли вже люди зрозуміють, що чим швидше вони заговорять українською, то тим сильніші ми будемо. Бо слово--це теж зброя, особливо українське слово. Невже ті українці, які загинули в минулому і тепер, заслужили, щоб живі не хотіли стерти зі своїх уст мову окупанта? Розумію, колись примушували, насильно русифіковували...але ж тепер є вибір, треба ж колись почати....
Rarewolf 09-08-2015-00:33 удалить
Писанка, а з чого ти вирішила, що не спілкуються українською? Якщо ти маєш на увазі Донецьку область, тут люблять рідну мову, донецькі рок-гурти співають українською, видавництва друкують книжки українською та нашіх авторів. Серія книг "Розстріляне відродження", наприклад, розлетілася як пиріжки. В спілкуванні вона теж використовується, хоч і менше ніж хотілося б, але в селах і містечках Донецької області говорять українською 90%. Щодо інших східних і не тільки областей - там гірше. Почути українську у Запорізькій, Харківській тощо майже неможливо. А в Київі тобі подобає ситуація з мовою? Але ось у чому справа. Як люди спілкуються в побуті - це другорядне, тому що це лише НАСЛІДОК політики України, яка досі відверто проросійська. Чому навіть зараз велика частина ЗМІ базікає російською?! Тебе це не шокує? А освіта? Доживу я коли-небудь до часів, коли російськіх школ і вишів взагалі НЕ БУДЕ в Україні? Як тільки освіта, преса, культура, будь-яке навчання буде вивлючно україномовними, люди природньо перейдуть на рідну мову. Тільки так. Пам'ятаєш, коли створювалась спільнота "Моя Україна 2", саме я наполягла, щоб відмовитись від правила використовувати в постах тільки російську? Таню, ще одне. На Донецьк й деякі інші міста зараз транслюють "Радіо 24" - його тут дуже люблять саме за мову, а не за новини. Так от, кілька місяців назад на його частоті почали передавати ще й "Громадське" РОСІЙСЬКОЮ МОВОЮ! Як тобі таке? Це що, знущання? Поряд з кацапським лайном, що його повмикали окупанти, лунає УКРАЇНСЬКЕ радіо РОСІЙСЬКОЮ мовою? Для кого? Це така політика України? До речі, коли Янукович нав'язав поправку про двомовність, тільки Донецьк влаштував великий флешмоб проти цього, іншим переважно це було до дупи. Зараз це окупована територія. Але українська мова лунає на вулицях і магазинах - люди не бояться і принципово її не використовують - це поширене явище. Про це ти не почуєш з українських ЗМІ - вони замовчують українскість Донеччини так само як і рашистські.
okc-ana 10-08-2015-10:54 удалить
Ответ на комментарий Rarewolf # Rarewolf, Дуже цікаво почути таку точку зору.Дякую. Але стереотипи є як про захід так і про схід. Ми бандерівці,стараємося донести як є насправді, Писанка та інші в пости вкладають душу. І схід давно вже повинен заговорити - голосно на весь світ,що ви є а не тільки русский мир. А негатив деяких східняків це не видумка,до сусідки приїзжала колись родич з Дебальцево. Ходила в гості ,гуляла містом,бачила все на свої очі,правда боялася говорити бо бачте в неї інший акцент . Ми їй доказували що боятися немає чого. А коли почалися військові дії і сусідка її запросила до себе пожити,вона відповіда: Куда ? в ваше бандеровское логово. Ось вам і суть справи.
okc-ana 10-08-2015-11:17 удалить
А агресивність,О_Донецке, в попередньому пості не дуже зрозуміла, тяжко всім,війна на сході а гинуть українці зі всієї України. І звинувачувати нас в тому що нам буде стидно що ми вас кинули,і ствержує - как вы могли предать соотечественников, которые оказались в беде. Зачем клеветали на них, зачем травили? Ще як вам помогти,?Добровольці,воїни, волонтери - кошти збирають, організовують все що можна,їдуть в пекло і знов не так? В моїх відмовідях їй була тільки підтримка,а отримала звинувачення що я троль і Кремлю потураю. Ми на заході завжди піднімали питання мови ,державності ,ідентичності на перше місце ,тому і противники кричать що ми націоналісти, пора і вам,корінним мешканцям піднімати це питання щоб не звинувачували нас у примусовій українізації русскоязычных. А разом це сила.
okc-ana 10-08-2015-11:46 удалить
Від щирого серця прийміть вітання і наші - Многая літа!!!!

Cкачать В нашім серці є мелодія. бесплатно на pleer.com [700x486]
Rarewolf 11-08-2015-08:12 удалить
Ответ на комментарий okc-ana # okc-ana, в тім і справа, що ніякого "русского міра" на Донеччині нема і ніколи не було. В укр.пресі весну 2014-го люблять називати "руською весною" - слідом за ЗМІ рашистів. Відколи для нас їх думка має значення? Насправді саме тоді Донеччина була центром українського патріотизму, як Київ взимку. Тільки в Київ з'їхалися з усієї країни, а в Донецьк не приїхал ніхто. Донеччани своїми силами боролися з рашистським нашестям, а київська влада робила вигляд, що все гарно, що вбивства, захват адмінбудівель, катування, біготня по місту зі зброєю - це нормально. А тепер виявляється, що це прості люди винуваті, мешканці Донбасу, бачте, війну влаштували. Чомусь люди не бачать абсурдність і образливість цих звинувачинь. Про те, що насправді зараз відбувається на окупованих територіях, не розказують, ЗМІ відверто брешуть. Їм бо не вигідно паказувати український Донецьк, переказувати справжні історії, показувати фотки з українськими флагами в Донецьку та Луганську. Всіх, хто залишається на окупованій території, намагаються залити чорною фарбою. Насправді ж тільки ті, що залишились, захищають зараз захоплені міста, бережуть український дух і допомагають армії інформацією, та за це дехто називає їх бидлом і радиють бідам. Про що казати, коли президент зловтішається з того, що (цитую) "діти на Донбасі не пійдуть до школи та будуть сидіти у підвалах" тощо. Це нормально? Так, є неадикватні, провокатори. Як і будь-якому місті. Є дура з Дебальцева, про яку ви розповіли, і є курва з Тернополя, яка приїхала вступити до "днр". Все є. Але чи потрібно акцентувати на цьому, може краще розповідати про достойних людей? Як в пості, під яким ми спілкуємось.
Rarewolf 11-08-2015-08:13 удалить
Ответ на комментарий okc-ana # okc-ana, в О_Донецке нема агресивності. Вона хоче донести правду про те, що відбувається на українській землі. Ви ж не станете заперечувати, що є несправедливе ставлення до донеччан, є образи і зловтіха. Хтось іде у волонтери, а хтось, сидячи перед телевізором намагається вчити, що робити людям на війні. А чи змогли би ці зловтішники назвати просто в обличча озброєного бойовика вбивцею? А от донеччани можуть, тут не бояться лаяти їх, заплутувати. Не чекають тут на матеріальну підтримку (якої нема, до речі, волонтери допомагають тільки військовим або переселенцям). Тут чекають на МОРАЛЬНУ підтримку, на добрі слова. Це ж не складно. Але тільки це і приведе до перемоги.
Rarewolf 11-08-2015-08:14 удалить
Ответ на комментарий okc-ana # Дякую! )
okc-ana 11-08-2015-20:19 удалить
Ответ на комментарий Rarewolf # Можливо ми не зрозуміли одне одного,але на моє: - Вірю страшно вам піднімати голови в окупованих містах,але розповідати світу і нам що ви є - потрібно,саме вам,щоб ніхто не міг сказати що схід це 100%- русский мир. Я отримала від ,О_Донецке, okc-ana, Вы под воздействием стереотипов. Вместо того, чтобы ответить на мой вопрос: "Как СЕЙЧАС доказывать?", Вы затеваете дурацкий разговор на совершенно надуманную тему. До вас з душею,а отримуєш:-Да, случаи с вышиватниками бывают самые неожиданные.. самый страшный подвид "светлая дура" - вроде и человек неплохой, но, по глупости, жуткие вещи делает... "светлая дура"- це для вас нормально? Хто ж тоді займається самолюбованием, ???? Не знаючи людину чіпляти ярлик???
okc-ana 11-08-2015-20:29 удалить
Ответ на комментарий Rarewolf # А хто винуватий в тому що про Донбас є стереотип,ваші депутати - на всіх рівнях завжди кричали ,що Донбас годує всю Україну, що вам потрібна російська офіційна мова,ви мовчали,то ми маємо телепатично вас розуміти??? Нам весь час говорили ви націоналісти,бандерівці, ви хочете всіх українізувати, ми говорили,доносили свою точку зору,але ви напевно не слухали це???
okc-ana 11-08-2015-21:41 удалить
Ответ на комментарий Писанка # Таню,можливо розумію чому не вступаэш в дискусію. Непреємне враження,кинуто новий клич - обвешанные украинскими флагами "вышиватники" і "светлые дуры",оце і є суть у відносинах сходу і заходу??? Это нужно прочитать внимательно.. http://www.liveinternet.ru/users/rarewolf/post321100214/page1.html#BlCom674428871
Писанка 11-08-2015-22:05 удалить
Ответ на комментарий okc-ana # Та де, я не маю коли, Оксано. Зараз багато турбот та клопотів вдома. Але я тако скажу: мене шляк трафляє, коли я з кожної шпари у Львові, Франківську чи в Карпатах чую цю мацкальську мову. Я принципово ніколи не розмовляю російською. Хіба лише тут з росіянами. Чого то хтось вирішив, що ми маємо її знати? Вона нам ні рідна, ні державна. Особисто мій погляд звернений на захід, а не на схід.
okc-ana 12-08-2015-19:48 удалить
Ответ на комментарий Писанка # Таню,часу не буде вистачати ніколи, але пости у тебе виходять чудові.ти молодець . А те що нервів не вистачає це точно. Після "толерантних" зауважень ніби однодумців,чого чекати від ворогів???
Писанка 12-08-2015-21:22 удалить
Ответ на комментарий okc-ana # У нас з тобою не буде тут аж таких однодумців. Щоб нас зрозуміти, треба тут народитися і житиЯ тут зі спілкування довідалася, що у східних областях не всі хрещені, не вінчані, не ходять сім"ями до церкви, як в нас, навіть не всі святкують Великдень, не сідають за великодній чи різдвяний стіл тощо....десятиліттями живуть, як бурурмани, відійшли від традицій, від Бога, говорять чужою мовою, поклоняються чужому мамоні, женяться-розводяться по купу разів, до цих пір леніни стоять...колись же мав прийти час за це відповісти.
okc-ana 12-08-2015-22:00 удалить
Ответ на комментарий Писанка # Погоджуюсь, але те що ми хочемо розказати ,донести їм своє рідне з самого дитинства виховане,сприймають як нашу слабкість? толерантність - то ми не від миру цього?? Жах. І ми знову всім винні???
Писанка 12-08-2015-22:13 удалить
Ответ на комментарий okc-ana # Я собі живу, як розумію. Нікому нічого не зобов"язана і не винна. І най мене не чіпають. Але за своє горло перегризу.
okc-ana 12-08-2015-22:17 удалить
Ответ на комментарий Писанка #
Rarewolf 13-08-2015-00:31 удалить
Ответ на комментарий okc-ana # Не "наші депутати", а взагалі депутати. В Донецьку жодна людина не здогадувалась, що вона годує всю Україну. Ви вірите депутатам? До чого тут взагалі депутати? Майдан був проти "партії регіонів", а ви взяли й обрали її засновника. Запитуйте у своїх журналістів, чого вони не писали про акції і митинги Донецька, а разповідали лише про якихось депутатів. Коли це тут мовчали? Донецьк з боєм відстояв українські школи, які збиралися ліквідувати риги. Ось Донецьк протестує проти двомовності, 2012 рік (фото нижче). Це навіть не попало в загальноукраїнську пресу - звісно, правда про Донеччину така незручна, вона НЕВИГІДНА. А чого мовчали ви? Якщо б всі сказали "ні", цього б не було. Гаразд, бачу що є жахливий брак інформаціїї. Буди робити пости й про минуле, раз така біда. [441x700] [464x700]
Rarewolf 13-08-2015-00:35 удалить
okc-ana, Писанка,
Исходное сообщение okc-ana Таню,можливо розумію чому не вступаэш в дискусію. Непреємне враження,кинуто новий клич - обвешанные украинскими флагами "вышиватники" і "светлые дуры",оце і є суть у відносинах сходу і заходу??? Это нужно прочитать внимательно.. http://www.liveinternet.ru/users/rarewolf/post321100214/page1.html#BlCom674428871
okc-ana, а чого ви вирішили що це про вас? Дивно. Ви що, досі не розумієте, хто є такі "вишиватники"? Не впізнаєте за стилем? Ну, гаразд, "вишиватник" - це "вишитий ватник". Ватник, рашист, розумієте? Рік тому вони кляли українців, волали, що нема ніякої України, матюкалися і прикрашили ави колорадськими стрічками. А зараз вони ЗМІНИЛИ ТАКТИКУ, замість колорадок почіпили українські прапори і вже, бачте, "патріоти" новоспечені. Невже ви впізнаєте патріота тільки за зовнішніми ознаками? Та ви послухайте, що вони кажуть! Вони закликають до розділу країни, вони руйнують її. Вони кажуть, Донбасс не потрібен Україні, хай від'єднується, якщо хоче. Це ж і є справжній сепаратизм! Донбас не хоче від'єднуватись, але ви радо вірите колорадам, замаскаваним під українського патріота, і не бажаєте чути, що говорять люди, які бачать все це на власні очи. То як Донеччині пробитися крізь стіну вашого упередження? Подивіться це відео, будь ласка https://www.youtube.com/watch?v=uXY6sucVGIg
Rarewolf 13-08-2015-00:54 удалить
Ответ на комментарий okc-ana # В Донецьку НЕ БОЯТЬСЯ піднімати голови. Якщо, вам не показують цього брехливі проросійські телеканали, це не означає, що тут бояться окупантів чи що тут міфічний "рускій мір". От скажіть чесно, особисто ви змогли б в окупованому місті, де повно озброєних ворогів, гуляти в вишиванці?, змогли б облаяти окупанта просто в вічі, сказати йому забиратися геть, назвати вбивцею? От донеччани НЕ БОЯТЬСЯ. Так само не бояться малювати українські прапори та свастики на російській символіці. Донеччани доказали справжній патріотизм справами, в екстримальній обстановці. Все інші, окрім військових (справжніх) і волонтерів (не всіх), поки що тільки словами. От признайтеся собі, чи змогли б ви так? Мені не обов'язково відповідати. Просто пригадайте донецького хлопця, якому прострелили ноги за українську пісню, і скажіть, а ви б заспівали на зло бойовикам? Про дивне відношення до чужої розмови написала окремо нижче.
okc-ana 13-08-2015-16:38 удалить
Ответ на комментарий Rarewolf # Та не має у мене упередженя до доненчан, але ведеться тема в пості і постійно в переписці не тільки зі мною,то ви не так розумієте ,то ви маєте упередження, ви нас не хочете,як можна було вашу розмову про ватників і т.д.не сприйняти на сторону розмовляючих з вами?. Мені приємно вам писати і привітання було від душі а чого не має розуміння? може трішки знизити тон розмови на спокійніший і все стане на свої місця?
okc-ana 13-08-2015-16:44 удалить
Ответ на комментарий Rarewolf # Я вже і не знаю як писати- чи вам страшно чи првильно ствержувати - вам не страшно, з моєї сторони була підтримка, по людськи. І признаюсь що в таких умовах жити страшно було б і мені. А тепер що має статися з вашої точки зору,щоб щось у житті сходу змінилося на краще.Чим нам прирікатися викладайте свою точку зору.
okc-ana 13-08-2015-16:52 удалить
Ответ на комментарий Rarewolf # Про це і моваА пишіть пости,розказуйте. А цетральні Тв канали тільки тепер у вас відключили, а депутати які представляють схід і Партія Регіонів,і зараз опозиційний блок, що твердили всі роки незалежності.Схід не чують.геть українізацію,як одна східнячка мені відповіла- Ви чего к нам залезлі ,ми самі разберемся с кем нам жить.А то що розвалюють країну ну і що
Rarewolf 14-08-2015-08:11 удалить
Ответ на комментарий okc-ana # okc-ana, про нас мова й не шла, яка різниця коли тут відімкнули частину ТБ? Краще б взагалі не існувало телебачення - ніякого, це мерзенний інструмент маніпулювання. Не забувайте, що більша частина "партії регіонів" зараз в "блоку петра порошенка", а "опозиційний блок" - це просто невдахи, яких не допустили до корита, щоб замилити очі людям. Мова йшла про те, чому центральне ТБ не показує чесні репортажі всієї Україні. Я знаю відповідь, але на жаль багато хто вірить телевізору. Мені байдуже, що там каже якась "партія регіонів". А вам вони нащо? А Схід таки не чують, чують брехливих депутатів, а людей зі сходу ігнорують. Для тієї жінки є проста відповідь - скажить їй, що половина з тих, хто "залєз" є такі ж самі східняки, як вона. І все, питання вичерпане.
Rarewolf 14-08-2015-08:21 удалить
Ответ на комментарий okc-ana # Так, це по-людські страшно. Але це не значить, що тут мовчать й ходять з очами донизу. Тому я і закцентувала. Страшно, коли над головою літають снаряди града чи урагана, коли поруч рвуться міни, вилетають шибки, все шумить, гуде, вібрує, тхне димом і свіжим зеленим листям. Страшно опинитися в підвалі - в полоні терористів. Але найстрашніше те, що Україна, Київ НІЧОГО не робить, щоб це припинити, щоб повернути окупованим українським містам і селам нормальне життя. Тому є іноді різкість в розмові з людьми війни, коли їм починають щось непрохано радити. Людина з мирного міста НІКОЛИ повністю не зрозуміє, що це таке війна на рідній землі. Я була на інших війнах, співчувала і допомагала, но це зовсім не те. Танки під вікнами будинку де я перебувала в Ічкерії чи на Близькому Сході ДУЖЕ ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ від танків під окнами рідного дому. Тому, попри все, НЕ БОЯТЬСЯ тут заплутувати й ображати найманців, малювати наші прапори й рядки з віршів, тощо, - тому що це ДІМ.
Rarewolf 14-08-2015-08:25 удалить
Ответ на комментарий okc-ana # okc-ana, знаєте, це звичайна проблема переписки. Коли люди не бачать обличча співрозмовника, не відчувають емоції, неминучі деякі непоразуміння. Я от пишу, думаю якби речення побудувати, щоб його не змогли зрозуміти інакше за той зміст, який я в нього вкладаю. І все одно виходить, що "потрібно знизити тон". Я приводжу ЗАГАЛЬНІ приклади: так, є агресія до донеччан. Це дійсно є. А ви сприймаєте це на свій рахунок. Я ж не кажу, що особисто ВИ агресивні. Дивіться: дехто кричить в інеті - "от, на окупованій території самі лише зрадники і ватники" і в той же час стосовно переселенців - "понаїхали! бидло! ватники!". Все їм не так, понаїхали - погано, залишилися - погано. Є таке? Я з вами спілкуюся виключно доброзичливо. Моя ціль поділитися тим, що я бачу, що заю достеменно. На жаль, на ліру є люди, з якими марно розмовляти - вони лаються, переходять на особистості, не читають ані пости, ані коменти, говорять, що знають все краще ніж безпосередні учасники. Варто лише зробити позитивний пост про Донеччину, як знайдеться "людина", яка напише (дослівно): "как надоєл твой мєстєчковий патріотізм". Їм подавай лише чорнуху. Щоб ви їй відповели? Такі коменти я буду видаляти мовчки, там нема сенсу розмовляти. Один раз я спробувала відповісти, так таке полилося! Ось вам і бруд. Чужі розмови - то є чужі розмови. Зараз наведу приклад вишиватника, щоб розставити крапки над і. Копіюю з ФБ, з однієї з груп: "Донецк звал путена, ходил на референдумы, вот и получайте теперь, так вам и надо, вас надо оградить глухим забором и сравнять с землей". Це класичний троль-вишиватник, ворог, який розколює країну. Донецьк не звав пукіна, тим паче не ходив на "референдум", він звав Україну, попереджав, що буде війна, якщо не навести лад, а тепер він чомусь виявився винним. Я не ділю Україну на Схід і Захід, вони однаково рідні мені. Є чудова красива країна з багатьма різними, рівними, цікавими областями. Якщо хтось любить її частково - він не патріот, така людина обов'язково стане маріонеткою в руках політиків.
okc-ana 14-08-2015-21:30 удалить
Ответ на комментарий Rarewolf # Rarewolf, та з тою дамою говорити було просто не можливо.та менше з тим. Головне нам залишатись людьми , підтримувати одне одного, і молитися. Зло не може бути вічно.
Rarewolf 15-08-2015-00:46 удалить
Ответ на комментарий okc-ana # okc-ana, цілком згодна.
okc-ana 15-08-2015-12:26 удалить
Ответ на комментарий okc-ana #


Комментарии (32): вперёд» вверх^

Вы сейчас не можете прокомментировать это сообщение.

Дневник У Львові з’явилась вулична виставка постерів про схожість між галичанами і донеччанами. | Rarewolf - Дневник Rarewolf | Лента друзей Rarewolf / Полная версия Добавить в друзья Страницы: раньше»