• Авторизация


Повернути українського рибалку Олександра Федоровича в Україну 04-09-2013 23:00 к комментариям - к полной версии - понравилось!

Это цитата сообщения Paul_V_Lashkevich Оригинальное сообщение

Росія "жує соплі" після жахливого потоплення українських рибалок в Азовському морі і навіть єдиного рибалку, який врятувався, Олександра Федоровича тримає в полоні. Сказати, що після цього випадку Росія показала своє "справжнє обличчя" - нічого не сказати. Публікуючи цей пост, я закликаю українських блогерів створити інформаційну "хвилю" в інтернеті за повернення з російського полону українського рибалки Олександра Федоровича: Виступ Ігоря Швайки на засіданні ВРУ 4.09.2013

http://youtu.be/1WYF_q4BU_A

 http://youtu.be/1WYF_q4BU_A

Виступ Ігоря Швайки на засіданні ВРУ 4.09.2013

 

Опубликовано 04.09.2013

5 та 6 вересня 2013 року Всеукраїнське об'єднання "Свобода" пікетуватиме посольство і консульства Російської Федерації по всій Україні з вимогою повернути на територію України українського рибалку Олександра Федоровича, якого російська сторона фактично утримує в полоні. Про це 4 вересня 2013 року під час виступу у Верховній Раді України заявив народний депутат свободівець Ігор Швайка.



 

 

вверх^ к полной версии понравилось! в evernote
Комментарии (32): вперёд»
І не тільки повернути, а й компенсувати всі матеріальні та моральні збитки!!!
hecate_in_ua 04-09-2013-23:41 удалить
Ответ на комментарий Капельдудкина # А так! Розуміючи, що створено не промто недружній прецедент по відношенню до прикордонного українського населення, а навіть звірячий прецедент - російчька влада стала "викручуваться", "затирати" ганебний і антиукраїнський крок.
herodot_10 05-09-2013-06:54 удалить
Відверто кажучи, мене теж здивував цей інцидент. Рибалки, ловлячи рибу на гумовому човні, "нанесли економічні збитки РФ". А той нещасний човен "сам розбився" з розгону атакуавши сталевий корпус російського сторожового катера. Будь хто, читаючи оті примі- тивні "сообщєнія", зрозуміє, що це із тої категорії дій напівосвідчених дипломатів, коли "маразм крєпчал"...
Ореста 05-09-2013-17:20 удалить
Що хочуть ,те роблять.А влада мовчить!
nibi 05-09-2013-23:47 удалить
Ответ на комментарий Ореста # Та ні, так не можна казати. МЗС робив заяви. Але якісь кволі.
nibi 06-09-2013-13:13 удалить
Ответ на комментарий herodot_10 # Те що "маразм крєпчал" - не викликає сумніву. Але оцей постійний антиукраїнський "тренд" з боку Росії - він вже в печінках українців. Верхня Вольта з іржавими ракетами - знайшла собі державу на якій намагається відігруватися за свої постійні провали. Це якось не смішно вже...
herodot_10 06-09-2013-20:03 удалить
Исходное сообщение nibi Те що "маразм крєпчал" - не викликає сумніву. Але оцей постійний антиукраїнський 2тренд" з боку Росії - він вже в печінках українців. Верхня Вольта з іржавими ракетами - знайшла собі державу на якій намагається відігруватися за свої постійні провали. Це якось не смішно вже...
Вони довипендрювались до того, що ретинг Росії в Україні впав майже вдвічі...
nibi 10-09-2013-17:35 удалить
Ответ на комментарий herodot_10 # Люди ж не сліпі. Вони ж бачать, що українців в Росії не поважають. Чому ж українці мають щодня "на сраку падати", доказуючи свою любов до такого сусіда...
herodot_10 10-09-2013-18:06 удалить
Исходное сообщение nibi Люди ж не сліпі. Вони ж бачать, що українців в Росії не поважають. Чому ж українці мають щодня "на сраку падати", доказуючи свою любов до такого сусіда...
Люди - людьми, але не рядові українці будуть приймати рішення про орієнтацію на ЄС. Це прерогатива крупного бізнесу, тобто, - ахметових, пінчуків, фірташів...
nibi 11-09-2013-10:36 удалить
Ответ на комментарий herodot_10 # Я згоден з тобою, що не рядові люди будуть приймати рішення. Для простих людей сьогодні, як ніколи гостро стоїть питання робочих місць. Роботизація звужує і звужує можливість працевлаштування. А тому однозначно сказати - де краще, звичайно, не можна. Найкраще - бути скрізь. Але Кремль, бачиш, займає дуже жорстку позицію по відношенню до Україні. Як на мене, бо він розуміє, що буде в глибокій дупі відставання від світового прогресу без України. Але він хоче просто нагнути Україну, а не домовитися в прийнятний для обох сторін спосіб. А над рибалкою Олександром Федоровичем поки що влаштовує Росія кримінальне переслідування!!! Бо бач, якось не вдалося його втопити. "Нєт чєловєка - нєт проблєми". Принцип сталінізму в Росії нікуди не зник.
herodot_10 11-09-2013-20:21 удалить
Я , час від часу, ходжу на ту фірму, де працював до 2008р. Як то кажуть, - підробляю. Часто приходиться кататись в гром. транспорті. Те, що бачу, і те що чую, мене не радує. Люди, дійсно, виходячи з коротких діалогів, борсаються за якихось півтори - дві тисячі, а бо ж шукають роботу. Немало розмов і на тему, що, мовляв, "кинули", тобто не заплатили. І це третє тисячоліття... Відносно отого невдахи-рибалки, розмірковую так: - нікому він в Україні, окрім родичів, не потрібен. Як іноді пише "Л", - ні одне падло на державному рівні за нього не заступиться.
nibi 12-09-2013-00:22 удалить
Ответ на комментарий herodot_10 # Та ні - МЗС заступався. Але дуже мляво, соромно слухати їх. Та й де там професіонали. Зв гріни купують дипломи і всі влаштовані по знайомсту в переважній більшості. А тут треба направляти ноти. А всі, дивлячись правді в очі - вербовані і перевербовані сотні разів. Хто там буде заступатися. Ото і виходить, що лише родичам клопіт отой рибалка. Але я стою на своєму - Кремль звірі в людській подобі. Мало їм потоплених українських рибалок. Так вони - звірі і над останнім живим знущаються. Я розумію, що є прикордонні правила. Але ж є ще людяність, яку визнає вся світова спільнота. Але, на жаль, не росіяни...
herodot_10 12-09-2013-07:32 удалить
Розмірковувати загалом про чесноти всієї нації ми, мабуть, не зможемо. А от на державному рівні, - то так. Росія намагається бути "крутою" на міжнародній арені, як правонаступниця СРСР. Але ж для цього, щоб бути такою, треба мати гроші, яких в Росії немає. Щоб наповнювалась держ.скарбниця потрібен податок, такий , як на Заході, - 40-50% на крупний бізнес, а оце якраз і відсутнє. Оті всі абрамовичі платять одинакові податки з слюсарем -сантехніком, - 13%. Саме для цього і тримають Путіна "на престолі". Ситуація з тим Федоровичем невесела. Я теж бачив по ТВ виступи наших представників МЗС відносно цього. Дійсно, якесь невиразне лопотання, а не усталена думка міністерства такого рівня...
nibi 12-09-2013-20:17 удалить
Ответ на комментарий herodot_10 # Сьогодні знову пролунало, що російський суд відмовився відпустити українського рибалку, висунувши йому звинувачення в бракон'єрстві і взявши з нього підписку про невиїзд із Єйська. Наш МЗС повідомляє, що проводить з російською стороною "консульські консультації", наголошуючи, що затримання Олександра Федоровича відбулося поза межами морської відповідальності РФ. Ти, Геродоте, ліберально все ж відносишся до росіян. Я ж вважаю, що звинувачувати сьогодні потрібно і всіх росіян, простих і владних. Це всі вони в масі дозволяють таке відношення до українців, до України. Я не побачив жодних пікетів В Росії з вимогою до уряду, до Президента РФ проводити по відношенню до України дружню, або хоча б зважену політику. Сьогодні з боку України до РФ одна вимога: "СВОБОДУ ПОЛОНЕНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ РИБАЛЦІ ОЛЕКСАНДРУ фЕДОРОВИЧУ!"
nibi 12-09-2013-21:14 удалить
Исходное сообщение Ореста Що хочуть ,те роблять.А влада мовчить!
На сайті hecate.in.ua сьогодні 12/09/2013-го стогодні знову заклик доРФ "відпустити українського полоненого", а також звернення до світової громадськості підняти свій голос на захист полоненого російською стороною українського полоненого рибалки Олександра Федоровича. Ця справа має бути в центрі уваги не лише рідних рибалки, нашого кволого МЗС, але й всіх небайдужих до порушеньміднародного права громадян! Полонення Олександра Федоровича відбулося за межами територіальної відповідальності РФ.
herodot_10 13-09-2013-07:26 удалить
Исходное сообщение nibi Сьогодні знову пролунало, що російський суд відмовився відпустити українського рибалку, висунувши йому звинувачення в бракон'єрстві і взявши з нього підписку про невиїзд із Єйська. Наш МЗС повідомляє, що проводить з російською стороною "консульські консультації", наголошуючи, що затримання Олександра Федоровича відбулося поза межами морської відповідальності РФ. Ти, Геродоте, ліберально все ж відносишся до росіян. Я ж вважаю, що звинувачувати сьогодні потрібно і всіх росіян, простих і владних. Це всі вони в масі дозволяють таке відношення до українців, до України. Я не побачив жодних пікетів В Росії з вимогою до уряду, до Президента РФ проводити по відношенню до України дружню, або хоча б зважену політику. Сьогодні з боку України до РФ одна вимога: "СВОБОДУ ПОЛОНЕНОМУ УКРАЇНСЬКОМУ РИБАЛЦІ ОЛЕКСАНДРУ фЕДОРОВИЧУ!"
Безумовно, якби були проводились повсюдно багатолюдні мітинги в підтримку того рибалки, певно, і резонанс до цієї події був би іншим...
nibi 13-09-2013-16:37 удалить
Ответ на комментарий herodot_10 # А хто мав би тон задати - в нас тих партій, як собак не різаних. А відповідна служба адміністрації Президента - хліб державний даром їдять чи шо...
herodot_10 13-09-2013-19:47 удалить
Исходное сообщение nibi А хто мав би тон задати - в нас тих партій, як собак не різаних. А відповідна служба адміністрації Президента - хліб державний даром їдять чи шо...
В мене немає таких питань , відносно партій і , тим більше, "відповідної служби президента". Спілкування з депутатами міського рівня вже розставляють всі крапки над "і"...
nibi 13-09-2013-22:57 удалить
Ответ на комментарий herodot_10 # Я не погоджуюсь з тобою. Бо в передчутті наступних виборів всі ці групи і групки мають дерти горлянку навіть на пустому місці. А тут, подія, яка всім цим шавкам (вибач за грубе слово) може легко принести політичні дивіденди. Але ніхто і пальцем не шевельне... Це доказує зайвий раз той факт, що наш український політичний бомонд "зажрався" вже понад всяку міру...
herodot_10 13-09-2013-23:12 удалить
Исходное сообщение nibi Я не погоджуюсь з тобою. Бо в передчутті наступних виборів всі ці групи і групки мають дерти горлянку навіть на пустому місці. А тут, подія, яка всім цим шавкам (вибач за грубе слово) може легко принести політичні дивіденди. Але ніхто і пальцем не шевельне... Це доказує зайвий раз той факт, що наш український політичний бомонд "зажрався" вже понад всяку міру...
Колего, для того, щоб людям нашої держави добре було жити сьогодні, треба було приймати відповідні рішення і кроки ще вчора, тобто, 10-15 років назад. А так, як цього не трапилось, то і завтрашній день не принесе нам нічого хорошого. Україна в рейтингу держав знаходиться на останніх місцях в Європі і на 76-му в світі поруч з колишніми англійськими і французськими колоніями. На жаль, при тій масовій корупції та крадійством, що мов іржа роз'їдають державний устрій, успішне майбутнє для такого суспільства прийде не скоро. Я працюю на фірмі, вірніше вже підробляю, яка виконує замовлення для елітної частини жителів міста. То, як на мене, - це покидьки суспільства, в яких доля держави стоїть на останньому місці, або такі думки зовсім відсутні...
nibi 14-09-2013-00:08 удалить
Ответ на комментарий herodot_10 # Геродоте! Історик, який з давнини проніс таке славне ім'я, мусить пам'ятати, що поверхнева піна життя за всі часи майже не змінилася. Але "піну" цю на певних крутих поворотах ріки часу на деяуий час зносить і історичний струмінь ненадовго очищається, щоб знову набратись того сміття, що з часом послужить родючим долинним "гумусом" матінки історії. Щось я багатослівні коменти став писати... Зате Путіну росіяни просять Нобелівську премію миру! Певно за потоплених українських рибалок! І за полоненого українського рибалку Олександра Федоровича!!! Було б смішно, якби не так Цинічно...
nibi 14-09-2013-00:14 удалить
Ответ на комментарий herodot_10 # Я критично відношуся до глобалізації світу. Але в цьому процесі є така сила, яка змушує не відставати від процесу і сильних світу цього і слабких. Бо не залишає цей проце для відстаючих місця під сонцем. Отож - хочемо ми чи ні, а за "фаркоп" часу маємо вчепитися якомога міцніше, щоб не бути розчавленими нанівець...
herodot_10 14-09-2013-09:01 удалить
Исходное сообщение nibi Я критично відношуся до глобалізації світу. Але в цьому процесі є така сила, яка змушує не відставати від процесу і сильних світу цього і слабких. Бо не залишає цей проце для відстаючих місця під сонцем. Отож - хочемо ми чи ні, а за "фаркоп" часу маємо вчепитися якомога міцніше, щоб не бути розчавленими нанівець...
Звісна річ. Попри все, життя не зупиняється ні на одну мить. Ми, так як і всі інші, сподіваємось на краще, їздимо по всьому світу, бачимо життя в усіх проявах, а враховуючи вік, ще й насолоджуємося тим, що розуміємо і цінимо його краще, ніж в молодості...
herodot_10 14-09-2013-09:08 удалить
Исходное сообщение nibi Геродоте! Історик, який з давнини проніс таке славне ім'я, мусить пам'ятати, що поверхнева піна життя за всі часи майже не змінилася. Але "піну" цю на певних крутих поворотах ріки часу на деяуий час зносить і історичний струмінь ненадовго очищається, щоб знову набратись того сміття, що з часом послужить родючим долинним "гумусом" матінки історії. Щось я багатослівні коменти став писати... Зате Путіну росіяни просять Нобелівську премію миру! Певно за потоплених українських рибалок! І за полоненого українського рибалку Олександра Федоровича!!! Було б смішно, якби не так Цинічно...
Перші чотири рядки коменту - дуже філософського змісту. Дійсно, якщо отак розібратися, наші батьки знали більше горя, ніж ми. Чого коштували репресії, голод, війна... А за того Путіна у мене голова не болить. Мене не дивує, що його кудись просувають. Історія знала немало нікчем, які по іронії долі, завдяки випадку, стали "історичними постатями".
hecate_in_ua 14-09-2013-23:24 удалить
Ответ на комментарий herodot_10 # Мене, Геродоте, дивує більше той факт, що українські ЗМІ зовсім не переймаються долею Олександра Федоровича, а для них більше важить передавати на своїх сторінках щоденні плятки. Навіть наш діалог щодо українського рибалки є такою спробою не давати забути про долю окремо взятої дюдини. Звичайно таких доль в Україні багато. Але ми ще й по ходу обмінюємось думками про час і світ в якому ми з тобою є сучасниками, в якому живемо.
hecate_in_ua 14-09-2013-23:50 удалить
Ответ на комментарий herodot_10 # Я дивлюся на своїх дітей - вони, попри складність, громадяни світу. Для них просто - зібратися і поїхати в якусь зарубіжну країну, аби кошти дозволяли. В них зовсім вже інакше світосприйняття, ніж це було в нас. Але вони ніби й "громадяни світу", але не забувають, що вони насамперед це Україна. Я до чого, сподіваюся, що молоде покоління не дозволить, щоб Україну затоптали на цьому витку історії...
hecate_in_ua 15-09-2013-00:26 удалить
Геродоте! Схоже, що й український МЗС відредагував на нашу з тобою переписку. Ось сьогоднішнє повідомлення з "Української правди": "У ході переговорів у Москві українські дипломати поставили питання про невідкладне повернення в Україну рибалки Олександра Федоровича. Про це повідомляє прес-служба МЗС".
herodot_10 15-09-2013-09:12 удалить
Исходное сообщение hecate_in_ua Я дивлюся на своїх дітей - вони, попри складність, громадяни світу. Для них просто - зібратися і поїхати в якусь зарубіжну країну, аби кошти дозволяли. В них зовсім вже інакше світосприйняття, ніж це було в нас. Але вони ніби й "громадяни світу", але не забувають, що вони насамперед це Україна. Я до чого, сподіваюся, що молоде покоління не дозволить, щоб Україну затоптали на цьому витку історії...
Добре розумію, колего. Як же не зрозуміти, коли власна донька живе в Норвегії. А от відносно останнього рядка, - то правда. Чим старшою вона стає, тим більше цінує укр. громадянство, яке їй залишили...
herodot_10 15-09-2013-09:15 удалить
Исходное сообщение hecate_in_ua Мене, Геродоте, дивує більше той факт, що українські ЗМІ зовсім не переймаються долею Олександра Федоровича, а для них більше важить передавати на своїх сторінках щоденні плятки. Навіть наш діалог щодо українського рибалки є такою спробою не давати забути про долю окремо взятої дюдини. Звичайно таких доль в Україні багато. Але ми ще й по ходу обмінюємось думками про час і світ в якому ми з тобою є сучасниками, в якому живемо.
Ми, безперечно, не можемо все знати. Те, що ЗМІ принишкли відносно О.Федоровича, має під собою якесь підгрунтя...
14-11-2013-01:00 удалить
Справедливое возмущение пленением украинского рыбака Федоровича поддерживаю, хотя они в этом отчасти и сами виноваты. В связи с этим сразу почему-то вспоминаются пленённые в прошлом году и сидящие в африканском зиндане до сих пор украинские заробитчане в Ливии, в этом дневнике сие событие даже вскользь не упоминалось, хотя этим людям реально дали много лет тюрьмы и они достойны всяческого сожаленья и поддержки. Чем объясняется такая избирательная поддержка своих сограждан? Или для бандитов делается скидка на их дикость, а для москалей никаких скидок не допускается? Или может я посетителей этой странички не так понял?


Комментарии (32): вперёд» вверх^

Вы сейчас не можете прокомментировать это сообщение.

Дневник Повернути українського рибалку Олександра Федоровича в Україну | hecate_in_ua - Дневник hecate_in_ua | Лента друзей hecate_in_ua / Полная версия Добавить в друзья Страницы: раньше»