• Авторизация


TV-революція? 16-09-2008 16:19 к комментариям - к полной версии - понравилось!


"Телекритика" поставила 3 питання про новий телеснезон:

– Які ваші враження від початку нового сезону на телебаченні?

– Які з нових проектів, що ви вже встигли подивитись, можете відзначити позитивно, які – негативно? Чому?

– Які тенденції ви помітили на телебаченні з початком нового сезону?

Ось моя відповід з сайта:

Олександр Бригинець, депутат Київради, голова постійної депутатської комісії з питань культури та туризму:
– На жаль, нічого вражаючого в українському телебаченні не відбулося. Була спроба окремих каналів щось зробити, але загалом перевороту не сталося. Завжди чекаєш нового сезону, продивляєшся анонси, ролики про нові обличчя телеканалу, хочеться, щоб справді відбувся якийсь прорив. Але його немає.

Я спробував переглянути все, що існує. З того, що є більш‑менш вдалим, – це телеканал «Україна», який багато в чому зробив певний прорив. Це зрозуміло, бо цей канал не має проблем з фінансуванням. Можливо, це ще не такий успішний проект, але інвестиції в ньому помітні. Подивіться хоча б на студію, в якій працює Савік Шустер і люди, які перекочували за Савіком Шустером з інших каналів. Як на мене, це позитивний момент, бо давно вже хотілося, щоб з’явилися якісь канали, які б створили конкуренцію головній двійці каналів. Колись видавалось, що Новий канал зможе розірвати монополію лідерів – «Інтера» та «1+1». Зараз складається враження, що це вдасться каналу «Україна». Амбіції – це добре.

Негативні враження майже від усіх культурно‑розважальних проектів, які існують за системою недофінансування. Я дивився на Першому національному «Фольк-music» – хороша ідея, навіть логотип непоганий придумали. Але хотілося б більше. Бо насправді використання української національної музики в обробці – це класна ідея.

Звертає на себе увагу, що друга «Фабрика зірок» не виявиться для української поп-культури кориснішою за першу. А дуже хотілося б, щоб в Україні більше уваги приділяли саме українській мас-культурі, краще, коли в Україні буде власна маскультура, а не російська чи американська.

Щодо тенденцій. Я би сказав, що в політичному телепродукті тенденція одна – перекуповувати Савіка Шустера. І цікаво, що, змінюючи канали, він змінює установки: по ньому, на відміну від інших журналістів, дуже легко стежити за тими завданнями, які він виконує. По наших журналістах, які переходять з каналу на канал, видно, що їх позиція залишається сталою. А Савік Шустер втретє міняє канал, і я втретє бачу, що він виконує різні завдання. Це, з одного боку, говорить про те, що він справжній професіонал, бо може виконати свою роботу так, як хочуть замовники, а з іншого боку, це свідчить про наближення виборів. Як на мене, не можна довіряти такі фундаментальні для держави речі іноземцям, вони не можуть стовідсотково перейматися нашими проблемами.

У цьому контексті я пригадую, як Росія робила до 1020‑річчя хрещення Русі антинатовські концертні тури з використанням російських виконавців. Не знайшли ж в Україні артистів, які б виступили проти НАТО, не знайшли вагомого потужного артиста‑зірку, який виступить на підтримку української православної церкви Московського патріархату. Тобто треба, щоб в Україні з’являлися свої професіонали, які будуть відстоювати свої погляди, скільки б їм не заплатили, щоб це була позиція українця. Я впевнений, що з грошима в Росії проблем не було. Просто наші люди з повагою ставляться до своєї громадянської позиції.

Новини мені здаються більш заангажованими, ніж раніше. У новинах використовуються такі заборонені прийоми, як нагнітання ситуації в країні завдяки скандальним матеріалам, пов’язаним з будь‑чим. Для того, щоб посіяти недовіру до того, що є в країні, в першій частині програми ставляться сюжети про різні катаклізми, катастрофи тощо. Це один з прийомів, щоб людям пояснити, що у нас не все гаразд.

Третє – це фільми. Можна говорити, що в Україні стали багато знімати кіно, але, на жаль, це праця на російський телевізійний ринок з використанням нашої дешевої робочої сили. Але є й позитивний момент. Всі, хто знімають кіно, проходять школу і набувають досвіду. Я, наприклад, подивився «Андрея» й у мене дуже багато зауважень до фільму щодо якості зйомок. Звук неправильний, склейки б’ють по очах, камера тремтить. Це через те, що в тих, хто знімав, немає щоденного досвіду рутинної роботи і немає професіоналізму. Нехай набираються його, працюючи поки що на російський ринок, а потім, можливо, використають набуте на благо України.
вверх^ к полной версии понравилось! в evernote
Комментарии (12):
16-09-2008-19:11 удалить
цікаво було читати. Особливо, коли якимось дивом Ви сказали все те, про що я думала. Я - телеман. Тому добре знаю всі телепродукти і слідкую. Особливо мене теж останнім часом, а у цьому сезоні і на плюсах, розчаровують випуски новин. Це ще терпимо, коли показують природні катастрофи спочатку, а потім події у ВР. Але коли випуск новин починається з сюжету про вбивство дитини або про те як вся сімя згоріла заживо у своїй хаті - це вже , вибачте, неподобство і НЕпрофесіоналізм. Це сюжети для окремих передач або окремих блоків новин, але це немає нічого спільного з новинами, як інформаційною передачею для орієнтації в житті країни в цілому. правильно, як ви сказали - нагнітання, орієнтація людини на негатив.
Повністю згідна і щодо Савіка Шустера!
"Фабрика зірок" в цьому сезоні в принципі ще має шанс - важковаговик Могилевська може допомогти. "Шанс" з нею і з Срябіним - унікальне явище на телебаченні України. Дякуючи виключно їм обом - він став таким успішним.
Я все ж залишаюсь фанаткою плюсів, хоча мені дедалі більше подобаються інтеровські вечірні документальні фільми. Головне - інтелектуально і не скучно. Заслуговує уваги і похвали ця ідея.
от жаль "Андрея" ніяк не подивлюсь. надіюсь на вихідних сходити. хоча впевнена, що погоджусь з Вашою оцінкою фільму. ще працювати і працювати....
Ответ на комментарий # Успішність ШАНСУ - це зірки, яких він народив... А їх не густо... На мою думку, не Могилевська і Скрябін працювали на ШАНС, а ШАНС на них... І в цьому я не бачу нічого поганого. Це такий формат стосунків...

А що стосується усього іншого - наше ТВ не радує. Тож, не дивно, що наші думки співпадають, хоч я, певно, дивлюсь телевізор значно рідше, бо просто не маю часу... А, може, бажання?
17-09-2008-06:13 удалить
Ответ на комментарий Олександр_Бригинець # Я був на концерті на честь 1020-ліття Хрещення Русі і там був лише один гурт з Росії (ДДТ) і три з укоаїни, включно з Братами карамазовими та СКАЙ. Ви помиляєтесь
Ответ на комментарий # Я кажу про зірок. ДДТ - зірки, а от Скай і Брати Карамозови - десь на задвірках українського шоу-біза.
ПДВ1 18-09-2008-01:01 удалить
Уважаемый пан Александр! Вы очевидно завидуете пану Шустеру, рейтинги его программ самые высокие в Украине. Он, без сомнения - профессионал. А те, кто не могут создать подобное шоу - критикуют. Удачи Вам!
Ответ на комментарий ПДВ1 # У професійності Шустера я не сумніваюсь. Він прекрасний журналіст і робить чимало хороших справ. Але це не його країна і, на жаль, він може бути зброєю в руках певних політиків, бо немає власних застережень... Згадайте проект "Великі Українці", який, як відомо, був фальсифікований в певних інтересах.
Я хотів би, щоб в Україні були свої висококласні журналісти, а не лише приїжджі. То, Кісельов, то Шустер... Тепер нові їдуть...

Отже, я не проти Шустера, я проти тих, хто його використовує. А він типовий квропейський фахівець, який добре робить те, за що йому платять...

Мушу визнати, що на Україні він усе ж виглядвє менш заангажовано, ніж на Інтері...
20-09-2008-13:58 удалить
Ответ на комментарий ПДВ1 # в його професіоналізмі важко сумніватись, знаючи які тарифи на виступ у його шоу.
на айсітіві були дуже високі, на інтері - зашкалювали всі розумні межі, на україні - певно такого не буде, бо зараз уже навіть НЕ гроші вирішують все...
Ответ на комментарий # Давай щиро: гроші НІКОЛИ не вирішували ВСЬОГО. І НІКОЛИ й не вирішуватимуть...
Зрештою, є БОГ...
24-09-2008-18:09 удалить
Ответ на комментарий Олександр_Бригинець # оооо... я Вам завидую., чесно... Ви ніколи не зустрічались з людьми - поликами, держслужбовцями, політтехнологами, які за гроші зроблять все.., в прямому сенсі - гроші вирішують все.... НАЖАЛЬ, нажаль... але безпринципних людей в Україні хватає. При чому, що дальше, то більше вражає ступінь аморальності цих людей. І на телебаченні їх в першу чергу найбільше. І на таких політичних шоу їх ще більше. І там шалені гроші.., шалені...
І Бог їм суддя - вірно..
Ответ на комментарий # Сонечко, я їх бачив чимало... І, навіть, більше....
Але не вони диктують умови життя у світі...
25-09-2008-12:39 удалить
Ответ на комментарий Олександр_Бригинець # у світі так., але я думала, що мова про телебачення..
Ответ на комментарий # га-га
+


Комментарии (12): вверх^

Вы сейчас не можете прокомментировать это сообщение.

Дневник TV-революція? | Олександр_Бригинець - Олександр_Бригинець. Щоденник | Лента друзей Олександр_Бригинець / Полная версия Добавить в друзья Страницы: раньше»